Mitä ajattelisit jos sinulle tai lapsellesi iskettäisiin käteen leipä jonka päällä olisi kinkkua tai makkaraa ja käskettäisiin ottamaan leikkele pois ja syömään leipä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;27107997:Söisin varmaan leikkeleineen, koska pyrin myös siihen, että mitään ruokaa ei heitetä pois vaan sen takia, että olen kasvissyöjä. Ehkä en sitten ole oikea kasvissyöjä? En tiedä, ne määritelmät on muutenkin vähän hataria pseudo-semi-pesco-lakto-ovoineen.
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;27108148:Itse voin sanoa että en siihen leipään saati leikkeleeseen koskisi.
Lapselleni kävi niin koulussa, että tarjottiin eväänä sämpylää jossa oli kinkkua. Opettaja käski vain ottaa kinkkusiivun pois.
Oiskohan sama voitu tehdä muslimille?
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;27107997:Söisin varmaan leikkeleineen, koska pyrin myös siihen, että mitään ruokaa ei heitetä pois vaan sen takia, että olen kasvissyöjä. Ehkä en sitten ole oikea kasvissyöjä? En tiedä, ne määritelmät on muutenkin vähän hataria pseudo-semi-pesco-lakto-ovoineen.
Ei olla kasvissyöjiä, mutta lapset ei syö sianlihaa.
Ja pari kertaa on ollut niin, että leivässä on ollut kinkkua, lauantaimakkaraa tms. On sitten vaan otettu se pois. Ei se satu :xmas:, ei se tapa, ei se edes vahingoita.
Ei olla kasvissyöjiä, mutta lapset ei syö sianlihaa.
Ja pari kertaa on ollut niin, että leivässä on ollut kinkkua, lauantaimakkaraa tms. On sitten vaan otettu se pois. Ei se satu :xmas:, ei se tapa, ei se edes vahingoita.
Mitä pahaa siinä nyt sitten oli jos kyse ei ole allegiasta ? Kauheen herkkähipiäistä sakkia nykyään kaikki !
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;27119360:No en todellakaan söisi.
Siinä on kuitenkin sen lihan jättämä maku, mikä maistuu kasvissyöjän suuhun ihan mädäntyneeltä.
Lisäksi olisi erittäin suuri riski joutua tippaletkun jatkoksi. Olen kinkkusuikaleen (tai jonkun muun ruokaani eksyneen) takia yrjönnyt pariin kertaan ensin 10h, sitten joutunut nesteytettäväksi. Paistan kasvikset eri pannuilla/grillillä, pidän eri leikkuulaudat ym. normaalia ruokahygieniaa yllä kotonani. En kylläkään juurikaan tee muillekaan mitään liharuokia, mutta joskus joku muu tekee.
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;27119213:Vähän sama,kuin antaisi lautasellisen makkarakeittoa eteen ja sanoisi: "nouki makkarat pois".