Ja ensi viikolla on kuulemma stockalle tulossa lisää, joten miksi ihmeessä ostaa kalliilla ebaystä!näitä oli vain rajoitettu erä=)
Tokkopa. Fazerin mukia oli tehty vain 400kpl ja näitä sentään 25 000.ne on muutaman vuoden päästä monien mielestä noin saman hintaisia kuin Fazer, en tiedä totta vai ei... mutta silti
no mä ajattelin että jos joskus myyn vaikka 5v päästäkun hinta nouseeStokkalta ois vielä saanut normaaliin hintaan.. turhaan taas rahojas laitoit ebayhin..
silti 25 000 on pieni määrä=)
Unissasi ehkä. Ostin yhden, ja myös samantyylisen kahvipurkin lapsille kaakaon säilytystä varten.varmasti vielä tulee 800-1200e noin 5v päästä
Unissasi ehkä. Ostin yhden, ja myös samantyylisen kahvipurkin lapsille kaakaon säilytystä varten.
25000? tai no miinus 3Alkuperäinen kirjoittaja keräilijä;27096774:Mulla on noi kaikki
En mäkään, mutta ostin jos joksu saa rahaa saada ja voin vaikka hyvän tekeväisyyteen antaa neAlkuperäinen kirjoittaja jassåå;27097886:en yhtään, en oo koskaan ostanu yhtään muumimukia, mut silti mulla on niitä n.20erilaista. En keräile, enkä erityisemmin niistä pidä(paitsi se hattivattimuki on ihan kiva)