Mulle tulee ekana mieleen juttu pariskunnasta, joka on kesämökillään lomailemassa, ja poslähtiessään päättävät tyhjentää paskahuussin. Huussin sisältö täytyy kuskata jätelaitokselle, joten se suljetaan muovipussissa isoon tyhjään pahvilaatikkoon. Pahvilaatikko on tullut uuden hienon laajakuva-tv:n pakkauksena. TV-laatikko sisältöineen nostetaan peräkärryyn ja lähdetään matkaan. Puolimatkassa pariskunta päättää kuitenkin pitää pienen tauon huoltoasemalla, ja auto jätetään parkkipaikalle.
Autolle palatessaan he huomaavat, että joku on nostanut TV-laatikon heidän peräkärrystään ja siirtänyt omaan autoonsa. Tyytyväiset varkaat huristavat tiehensä luullen saaneensa hienon telkkarin, ja varkauden uhrit naureskelevat miettiessään rosvojen ilmeitä, kun totuus paljastuu...