Muistaako kukaan sellaista BLOGIA jossa nainen kertoi rakkaudestaan vankilakundiin ja rikolliseen...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja **
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

**

Vieras
todella taitavasti kirjoitettu blogi. Päätti sen sitten jossain vaiheessa.. luin sen kerran yhdeltä istumalta alusta loppuun.

Tuli vaan mieleen, että mitäköhän sille naiselle kuuluu ja onkohan kuitenkin päivittänyt blogiaan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Joo, minä luin sen myös; NE teki sitä, rumaa rakkautta oli blogin nimi. Hän on poistanut bloginsa.

Voi harmi, olisi voinut lukea sen vielä uudelleen... toivottavasti Karin jatkaa kirjoittamista, on todella lahjakas siinä.
 

Yhteistyössä