8 - vuotiaan isä hakattiin vankilassa !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jesss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vieras";27077928]sitten oltu poistettu.[/QUOTE]

No se monisivuinen ainakin on poistettu!
Eipä sinänsä mikään yllätys ettei täällä saa keskustella taas vaihteeksi.

Vaikka nyt en väkivaltaa kannatakaan, niin kyllä tässä on tehty ihan oikein. Niin se on, että vankilaan kun viedään joku äijä, niin juuri nämä lapsia/naisia satuttaneet ja surmanneet saa turpiinsa siellä ja kunnolla.

[QUOTE="vieras";27081047]Tuo nyt oli jotenkin arvattavissa.
Käyköhän äitipuolelle samoin?[/QUOTE]

Mä olen vastustanut väkivaltaa tähän päivään asti sekä aktiivisesti että passiivisesti. Mutta täytyy kyllä sanoa, että Touko Tarkin hakkaaja on kansallissankari. Luoja siunatkoon häntä mihin ikinä hän meneekin!

Vaikka nyt en väkivaltaa kannatakaan, niin kyllä tässä on tehty ihan oikein. Niin se on, että vankilaan kun viedään joku äijä, niin juuri nämä lapsia/naisia satuttaneet ja surmanneet saa turpiinsa siellä ja kunnolla.
Maailman turhimpia mielipiteitä jakavat nämä palstajeesukset jotka sanovat että "en kannata väkivaltaa" mutta samaan hengenvetoon pitävät täysin oikeutettuna että väkivaltaan vastataan väkivallalla ja piestään mies jota ei ole edes vielä tuomittu.

• Tykkää
Reactions: Data
Alkuperäinen kirjoittaja yks äiree;27081062:
Mä olen vastustanut väkivaltaa tähän päivään asti sekä aktiivisesti että passiivisesti. Mutta täytyy kyllä sanoa, että Touko Tarkin hakkaaja on kansallissankari. Luoja siunatkoon häntä mihin ikinä hän meneekin!

Ethän edes tiedä miksi tämä hakkaaja on vankilassa ja toivot hänestä kansallissankaria?

Pahaa ei saisi kostaa pahalla,mutta nyt pitää sanoa..
Sitä niittää mitä kylvää!

Taivahan tosi,että vankilassa naisten ja lasten hakkaajat,hyväksikäyttäjät,tappajat jne saavat melkoista kohtelua elleivät ole koko aikaa eristyksissä muista.

Alkuperäinen kirjoittaja yks äiree;27081062:

En olis myös kuvitellut, että tuntisin joskus tällaista, mutta olen ihan samaa mieltä kanssasi!!! Toivottavasti saa kokea samaa joka päivä ja se hullu ämmä kans!!!

Ethän edes tiedä miksi tämä hakkaaja on vankilassa ja toivot hänestä kansallissankaria?

Samaa olen tässä itsekin miettinyt. Että ihmiset hehkuttavat, että jes sitä vankilassa hakataan. Miettimättä ollenkaan, että ehkä se vankilan hakkaaja on se tyyppi joka piripäissään hakkasi vanhan isänsä loppuiäkseen sairaalasänkyyn saadakseen rahat seuraavan annokseen tmv. Ja hakkaaja pitää omaa tekoaan niin mitättömänä, että katsoo oikeudekseen jakaa oikeutta toisille rikollisille.
En toivo hyvää loppuelämää Tarkille, mutta en myöskään jaksa silmät innosta hihkuen hehkuttaa rikollisten väkivaltaa vankiloissa.

[QUOTE="Jess";27082208]Kerrankin samaa mieltä... :)

Minulle on ihan sama mitä se hakkaaja on tehnyt joutuakseen vankilaan. Ei hänen tuomionsa tuolla teolla lyhene. Hivenen verran ehkä nosti kunnioitustaan monen silmissä. (onpahan edes jonkun hyvän teon tehnyt elämässääs.. :ashamed: *hyi mua* )[/QUOTE]
Tuntu ettei tää hakkaja voi olla kovin pahaa ihminen, kun niin järkevästi ajatelee että hakkanut siitä paskiaista. Varma jostain petoksesta on vankilassa. Sama mieltä että tämä teko on hyvää, eli että se hakkaja on hakanut siitä hullua

Samaa olen tässä itsekin miettinyt. Että ihmiset hehkuttavat, että jes sitä vankilassa hakataan. Miettimättä ollenkaan, että ehkä se vankilan hakkaaja on se tyyppi joka piripäissään hakkasi vanhan isänsä loppuiäkseen sairaalasänkyyn saadakseen rahat seuraavan annokseen tmv. Ja hakkaaja pitää omaa tekoaan niin mitättömänä, että katsoo oikeudekseen jakaa oikeutta toisille rikollisille.
En toivo hyvää loppuelämää Tarkille, mutta en myöskään jaksa silmät innosta hihkuen hehkuttaa rikollisten väkivaltaa vankiloissa.

mitä väliä, miksi on vankilassa?

mielestäni tämä tarkki ja hänen hirviöakkansa ovat poistaneet itseltään ihmisoikeudet samalla, kun poistivat ne käytöksellään tältä lapselta ja ovat näin ollen ansainneet kaiken pahan, mitä muut ihmiset haluavat heille antaa. toivottavasti joka päivä psakaisen elämänsä loppuun saakka.

Joo, en kannata väkivaltaa mutta en ole pahoillani, enkä kovin hyvillänikään. Suomessa asunut vasta pari vuotta niin en edes tiedä, voivatko he eli Tarkki ja tämä nainen saada hyvän asianajajan avulla jonkun lievemmän tuomion kuin tuomiot murhasta?:confused:

Yhteistyössä