[QUOTE="vieras";27071503]Mitä hittoo sitten kuulutte kirkkoon ja tungette itsenne häihin, hautajaisiin, kasteelle, riparille jne. JOS EI KIINNOSTA!?? Pitäiskö sitten erota kirkosta ja olla osallistumattamihinkään kirkollisiin. Ja joulut töihin ja pääsiäisen jne. kirkkopyhät töissä, kun ette niiden merkitystä vietä/ymmärrä![/QUOTE]
Sori, sekä opinahjoni että viimeisin duunipaikkani ovat suljettuina ko. päivinä.
Ja tässä ateismissani hienointa on se, että jos haluan, niin saan mennä kirkkoon. Jos haluan, voin osallistua buddhalaiseen seremoniaan. Kukaan tai mikään ylempi taho ei määritä, miten minun pitää elää ja olla, vaan saan ihan itse päättää. Saan ihan vapaasti noukkia rusinat pullasta
Kirkkoon en kuulu. Mutta srk-talolla kävin viimeeksi tänään.
Sori, sekä opinahjoni että viimeisin duunipaikkani ovat suljettuina ko. päivinä.
Ja tässä ateismissani hienointa on se, että jos haluan, niin saan mennä kirkkoon. Jos haluan, voin osallistua buddhalaiseen seremoniaan. Kukaan tai mikään ylempi taho ei määritä, miten minun pitää elää ja olla, vaan saan ihan itse päättää. Saan ihan vapaasti noukkia rusinat pullasta
Kirkkoon en kuulu. Mutta srk-talolla kävin viimeeksi tänään.