Onko 200 euroa maksava kello mielestäsi kallis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvät kellot maksavat helposti pari tonnia ja ovat sen arvoisiakin. Ylihintaiset huonot kellot saattavat maksaa pari kolme sataa.
Mikä on hyvän ja huonon kellon ero? Okei, laadukkaat materiaalit maksavat ja jonkun muotoilijan nimi kellotaulussa maksaa lisää. Kellon pääasiallinen tehtävä on kuitenkin näyttää aikaa. Onko parin tonnin kello sata kertaa tarkempi kuin parin kympin kello?

Itselläni ei rannekelloa ole ollut miesmuistiin. Kelloja on joka paikassa: autossa, tietokoneessa, puhelimessa, mikroaaltouunissa, digiboksissa, televisiossa, rakennusten seinissä, kauppojen käytävillä jne jne.

Eli siis, se muutaman tonnin kello tuskin ajan näyttäjänä on yhtään sen parempi kuin tiimarin muutaman euron kello mutta sen on vain tarkoitus näyttää kalliilta että sillä voi pullistella.

En ostais noin kallista. Joko halvemman tai olisin kännyn kellon varassa, niinkuin oikeestaan tähänkin asti..en tiiä osaisinko enää käyttää rannekelloa kun aina tulee kännystä katottua.

200 kellosta on sellainen summa, etten maksaisi. Joko ihan halpa kello tai sitten sijoittaisin oikein hienoon arvokelloon. Rantarolexitkin voi olla vitsin vuoksi hauskoja, mutta 200?

No on tosi kallis mun lompsalleni ja tyylilleni. Käytän lähinnä töissä rannekelloa ja sellanen 30e kello on palvellut hyvin jo muutaman vuoden. Kestäny kolhut ja pienet kostumiset. En mää muutenkaan halua samaa käyttää tyyliin 15v ajan.

kuka vittu tarvii kelloa kun semmonen on joka kännyssä

No vittu ei varmasti tarvikaan. Mutta töissä se kädessä oleva on paljon helpompi ja nopeampi vilasta kun alkaa taskusta kaivelemaan kun sylissä on tarvitsijoita/tavaraa. Eikä kännyä edes saa olla työaikana mukana. Ja kellonaika on tiedettävä montakertaa päivän aikana.

• Tykkää
Reactions: Akaatti
Mulle kello on ajannäyttövälineen lisäksi asuste, koru, joten yksi ja sama ei sovi joka tilanteeseen. Mulla on monia erilaisia max 30 € kelloja, 200 € olis ihan liikaa ja tarpeetonta minulle :D

No tällä hetkellä tuntuisi kalliilta kun rahatilanne on huono. Mulle rannekello on enemmänkin koru, ja paremmassa rahatilanteessa voisin maksaa kyllä 200 € siitä, jos se olisi todella mieleinen.

En ostanut, kun en enää sitten löytänytkään mukavan näköistä kello. :( Taidan tilata internetistä, saa luultavasti vielä halvemmallakin. Ja kello on tosiaan hyvin hyödyllinen minulle.

En käytä rannekelloo joten on. muutama näpsäkkä korukello löytyy (jos oikeen penkoo laatikoita) niitä saatan joskus käyttää jos lähtee bilettään. vaikka kello ois kädessä katson kännykkää. mies käyttää kelloo joten tuo hinta olis sen kellolle ok. jokun 180 e kellon sille ostin joululahjaksi jokuvuosi. eli mulle on, mut miehelle ei :D

En usko että missään tilanteessa maksaisin kellosta noin paljoa. Mutta kello onkin mulle turhake, joten ymmärrän että sellaista tarvitseva maksaa enemmänkin.

Hoitajakellon meinaan ostaa, se maksaa alle 15e, joka on mulle ihan passelihinta kellosta.

Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;27066339:
Hmm, ei aina. Ja aina se "laadukas" ei ole kaikkein tyylikkäin vaihtoehto. Eikä ole aina parhaimman näköinenkään. Tai no toki nämä ovat myös mielipidekysymyksiä.

Minusta noissa asusteissa laatu ja hinta kulkee aikalailla kasikadessa ja laaduton on mielestani myos tyyliton.

Yhteistyössä