<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

Joo noi lämmöt kohoaa oviksen aikaan ja jää koholle jos tärppi on käyny. Mulla oli esikoisesta yhtenä oireena ihan jäätävä palelu! Muistan niin sen tiistai illan, ku tärisin paksun viltin alla ja aattelin, et aamulla pakko testata. Ja plussahan sieltä tuli :heart:
 
ReVe oo! saahaan jännätä samaan aikaan :p

lämmöistä minä en hirveesti niihin luota, esikoisen aikaan seurasin puoli huolimattomasti ja mulla ne laski kyllä kierron loppua kohden ja nousi vasta plussauksen jälkeen. Niitä varmaan pitäs osata seurata tosi tosi tarkasti, ja tuntea jokainen lämmön notkahdus suuntaan tai toiseen ennenku ne olis luotettavia..
 
Lämmöistä vielä sen verran, että esikoisen aikaan ensimmäinen kunnon oire raskaudesta oli kohonneet lämmöt. Mutta lämpöä olikin sitten viikon verran 37,2-37,5 eli selvästi koholla olivat. Nyt eivät niin paljoa kohollaan ole, että niitä luotettavana merkkinä pitäisin. :p
Kyllä mua nytkin palelee, varsinkin iltaisin, mutta mä oon muutenkin sellainen vilukissa. Palelen kesälläkin. :D

Anteeks, että tää mun kommentointi on aikamoista omanapailua nyt. Esikko on vaan nukkunut niinkin hyvin, että toissayönä unisaldo oli huimat 1½h koko yönä ja viime yönäkin sai muutaman kerran nousta.. Ajatus ei siis luista yhtään ja en muista juuri mitään lukemaani. :D Paneudun paremmin muiden kommentteihin sitten, kun olen saanut nukuttua oikein kunnon päikkärit :)
 
ON. ÄÄÄÄRF! Tein tänään elämäni ärsyttävimmän testin. Aamulla tein ja sitten siihen ei ilmestynyt mitään, no odotin sen ajan mitä pitikin ja siihen ilmestyi sitten positiivinen viiva, mutta EI kontrolliviivaa.:kieh: Eli täysi susi, mutta mun mieli haluaisi vääntää sen plussaksi jo. Tässä on vielä tehokasta aikaa vaivata päätä tällä, ennen kuin aamulla teen uuden testin. Yöunethan tässä varmaan lähtee:stick: ja sit tipun huomenna kovaa ja korkealta ja kolinallakin vielä.

Lämmöistä en tiedä mitään. En ole koskaan mittaillut (hyvä jos kuumeessa) ja enpä tule mittaamaankaan. Ressitekijät pois.

AMANTE
lle ONNEA! Luota nyt siihen, että sinulla joku kulkee mukana koko ajan. Eihän näissä asioissa voi kuin toivoa, että kaveri kiikkuu mukana ekat 12 viikkoa ja sen jälkeen kaikki sujuu hyvin.
 
*********Sunnuntai 2.9.2012*********






Mukana:


Shiili..............................09/08.............kp5/40....................yk6
aronoele............................5/10...........kp 8/25....................yk 1
Kista.......................poika 12/11 ..........kp9/33-35................yk2
papunen84..............tyttö 07/10........... kp11/27-30............... yk1
Kolmikymppinen.........poika 09...............kp13/30-35................yk1
Nöhvi......................tyttö 07/10...........kp19/25-30..............yk13
Kulkuriina................tyttö 11/09............kp19/22-28..............yk5
iseeyou...................poika 12/11...........kp23/?.....................yk1
ReVe.................................06............kp23/25...................yk1
Neiti Näpsän äiti..............10/08............kp24/28-32..............yk20
NiQ................................07/11...........kp26/27-32...............yk6
Lilleri82..................tyttö 12/10............kp26/31...................yk7
hiulu......................poika 09/11............kp26/32(-42)............yk3
Hyppy....................poika 08/11............kp29/32...................yk1
laala......................tyttö 05/09............kp33/31-64..............yk5


Jännäilijät
NiQ dpo13; Nöhvi1 dpo 3

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
Unno
Nannamamma
äiti -07
Plussanneet:



Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4), haave2 (yk2)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)


Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Aura08
Pikku-Saara
mineea
lempo
Toiveikas84
Paipula
Ruttunaama
nanakuu
kurasaapas


Päivityspyynnöt punaisella
 
Hui ku kierto on jo lopuillaan. Täällä ollaan ihan kamalassa röhässä, keuhkot kipeenä yskimisestä ja nokka vuotaa jatkuvasti. En uskaltanu panadolia kummempaa ottaa, eikä tää panadol auta. :( Joka paikka on ihan kipeenä.

Mulla on ihan rktt olo. En tiiä mistä kummasta se tulee, mutta mulla vaan on vahva fiilis. Voi olla että pilvilinnat rikkoontuu pian. Mutta en tiedä, tissitkin on oudot! ei mitenkään kipeät mutta jos nojaa johonkin tai painaa käsillä nii ne on kihelmöivät. Ja aamulla herätessä semmoset "tuvonneen tuntuset" :eek: ei mulla oo koskaan ollu tämmöstä. Valeraskaana? Enkä malttanut pitää näppejäni erossa vaan hain prismasta pregcheckin testin ja dippasin, hailu punakka haamu mun silmiin näkyy mutta en sit tiiä mitä mun silmät näkee.. Palataan keskiviikkona!
 
  • Tykkää
Reactions: ReVe ja NiQ
Takas MELKEIN elävien kirjoissa! Meilläkin koko kööri ollu tosi pahassa röhässä.. tuntu että loppu lähenee, ainakin öisin kun ei saanut henkeä kunnolla ja piti valvoa kun pelotti että lapsi tukehtuu yskäänsä.|O

Tosiaan, hanat aukesi öö torstaina.. eli nyt olis menossa siis KP-4 ? :attn:
saas vaan nähä, että kuinka pitkäksi tuo kierto sitten taas venyy, heittelee häränpyllyä kuiteskin.

Pitäs tänään panna ovistestit tilaukseen, oikein tukkupakoittain... tuntuu vaan, että oon niin hemmetin kyrpiintynyt noihin liuskatesteihin kun niissä on nii epäselviä ainaki mulla ollu aina ne tulokset.. aina näyttää viivoja, ja sitteku onki hyvännäköset viivat, ja testaaki toisella testillä ni ei olekaan ovista.. turhaa ehtii aina innostua.. olisin niin kiinnostunu clearbluen digi ovistesteistä muttako ne maksaa minun kukkarolle mansikoita ja hunajaa, ja niitä pitäs ostaa kymmeniä :D : /
Eli jos jollai tietoa misä halapoja ovis testejä, vinkatkaa!


Eilen hypistelin kaupassa jotain tutan uusia syksyisiä vauvanvaatteita! MINÄ NIIN haluaisin ostaa niitä kaapit täyteen! muutenki jos luoja suo, ja onni potkaisee että tuonne masu-asukki kyytiin saadaan jossain vaiheessa, joudun hommaamaan kaiken uudestaan. Aikanaan annoin kaiken pois. Mutta mikäs sen ihanampaa, kuin ostella kaikkea vauvanjuttuja.

Nämä on nyt näitä minun höpinöitä, mutta, mulla on sellanen kutina tullut yhtäkkiä että kun ja JOS raskaudun, niin se lapsi tulee olemaan poika?! en nyt tiiä, mutta tuo on jyskyttäny takaraivossa monta kk.. ei ole puhtaasti sanoen minkäännäköstä väliä, että tyttö vaiko poika. Molempi sukupuoli ihan yhtä tervetullut. Enkä toivo salaa että olisipa se tyttö, tai poika. Tuollainen ihme tunne vain tullut. :D :O:whistle: :heart:

Luin kaikkien jutut, mutta tässä kiiressä en oikein ehdi vastaileen ja unohdin jo nimimerkit jotka oli jotain minulle kirjoitelleet. pahoittelen! :ashamed:
 
Hui ku kierto on jo lopuillaan. Täällä ollaan ihan kamalassa röhässä, keuhkot kipeenä yskimisestä ja nokka vuotaa jatkuvasti. En uskaltanu panadolia kummempaa ottaa, eikä tää panadol auta. :( Joka paikka on ihan kipeenä.

Mulla on ihan rktt olo. En tiiä mistä kummasta se tulee, mutta mulla vaan on vahva fiilis. Voi olla että pilvilinnat rikkoontuu pian. Mutta en tiedä, tissitkin on oudot! ei mitenkään kipeät mutta jos nojaa johonkin tai painaa käsillä nii ne on kihelmöivät. Ja aamulla herätessä semmoset "tuvonneen tuntuset" :eek: ei mulla oo koskaan ollu tämmöstä. Valeraskaana? Enkä malttanut pitää näppejäni erossa vaan hain prismasta pregcheckin testin ja dippasin, hailu punakka haamu mun silmiin näkyy mutta en sit tiiä mitä mun silmät näkee.. Palataan keskiviikkona!
toivotaan plussatuulia sinne!!! :whistle::heart:
 
Meillä kans jos pikkukakkonen tärppää niin pitää hommata kaikki uusiksi. Oon myyny kaiken pois kun ei oo ollu oikeen tilaa säilytellä. Mutta tosiaan mikäpä sen mukavempaa ku ostella vauvalle kaikkia ihania juttuja ;)

Meillä esikoisella jyllää nyt vesirokko ja vielä pisteenä i:n päälle alkoi yrjökin lentää.
Mutta en anna sairastelun lannistaa haaveilua.

Me odotellaan ovista josko sitten tärppäis.. Esikoisen syntymän jälkeen oviskivut on ollu sitä luokkaa, ettei oo tarvinnu tikutella. =)
 
NiQ
*********Maanantai 3.9.2012*********






Mukana:


Shiili..............................09/08............kp 5/40....................yk6
aronoele............................5/10...........kp 9/25....................yk 1
Kista.......................poika 12/11 ..........kp10/33-35................yk2
papunen84..............tyttö 07/10........... kp12/27-30............... yk1
Kolmikymppinen.........poika 09...............kp14/30-35................yk1
Nöhvi......................tyttö 07/10...........kp20/25-30..............yk13
Kulkuriina................tyttö 11/09............kp20/22-28..............yk5
iseeyou...................poika 12/11...........kp24/?.....................yk1
ReVe.................................06............kp24/25...................yk1
Neiti Näpsän äiti..............10/08............kp25/28-32..............yk20
NiQ................................07/11...........kp27/27-32...............yk6
Lilleri82..................tyttö 12/10............kp27/31...................yk7
hiulu......................poika 09/11............kp27/32(-42)............yk3
Hyppy....................poika 08/11............kp30/32...................yk1
laala......................tyttö 05/09............kp34/31-64..............yk5


Jännäilijät
NiQ dpo14; Nöhvi1 dpo 4

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
Unno
Nannamamma
äiti -07
Plussanneet:



Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4), haave2 (yk2)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)


Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Aura08
Pikku-Saara
mineea
lempo
Toiveikas84
Paipula
Ruttunaama
nanakuu
kurasaapas


Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
NiQ
Voi kuulkaa p*rrrrrrse! kommentoin äsken kaikille jotain ja sit päätin fiksuna välillä muokata listaa niin katoshan ne tietty kaikki!! :headwall:

Noh, uudestaan uudestaan, niin ku teletapitkin...

Aronoele Tervetuloa joukkoon kuumeilevaan :wave: Ja pikaista paranemista sinne vesirokon ja yrjön keskelle!

ReVe ei oo kokemusta One Stepeistä :confused: Koska meinasit testailla? Keskiviikkonako VASTA??? :D

Lämmöistä Mä olen vissiin se luonnonoikku jolla ei lämmöt nouse :D Esikoisen tarppikierrosta ei noussut, eikä noussut tässäkään kierrossa vaikka tiedän aika varmasti oviksen olleen joko kp12 tai kp14.

Hyppy Oijoiiii!! Vaaleinpunaista?? Hihii! Eipä noiden juurikaan pitäisi mitään vääriä vaaleanpunaisia heitellä testeihin ilman kyytiläistä! Koska testaat uusiksi? Mä niin pidän sulle peukkuja! :hug:

shiili Ovistesteistä oon käyttänyt vaan Pregcheckin (kalliita) ja Davidin. Noilla Davideilla en koskaan saanut ovista kiinni, tiedä sitten oliko käyttäjässä vikaa vai enkö oikeesti ollut ovuloinut jolloin niitä käytin... Jännä tuo poikaolo! :) Mulla oli esikoisesta silloin ihan selkeesti se olo että se on tyttö, ja olihan se :heart: Nyt mulla on jotenkin sellanen tunne että meille tulee toinenkin samaa sarjaa. Toki poikakin olisi erittäin tervetullut, mutta kliseisesti voin vaan todeta että ihan sama kumpi tulee kunhan vaan tulee :)

Tarvikkeista Meillä on ihan kaikki tallella, juurikin sillä periaatteella säästetty että saa sitten toiselle samat kamat :) Mä oon aika pihi tollasissa asioissa missä vaan voi säästää niin säästän :D

On: Meidän piti eilen lähteä miekkosen kanssa hieman ottamaan rennosti, ehkä jopa muutaman olusen parissa. Tein aamulla "varmistusnegan" että saa ottaa sitten rauhassa alkoa. Noh, ostin siis apteekista Predictorin Earlyn ja pissin siihen toisenkin vaaleanpunaisen viivan. Jotenkin on hirvittävän epäuskoinen olo, ja oonkin yrittänyt Googlettaa että voinko luottaa tuohon Predictorin testitulokseen. Viivanen ei siis ollut mikään haamu vaan kunnon vaaleanpunainen viiva. Onko kenelläkään kokemuksia tuosta Earlysta? Kävin vielä tänään ostamassa toisen samanlaisen ja teen huomenna aamulla sen pois, jotta näen että onko se viiva vahvistunut vai ei. Ja jos se on vahvistunut niin sitten vasta suostun uskomaan että meillä olisi kyytiläinen :) Ihan hirvittävät menkkajuilinnat on ollut eilen ja tänään, koko ajan juoksen vessassa tarkistelemassa että onko täti vieläkin tajunnut pysyä poissa. Mutta siitä ei ole jälkeäkään, eikä toivottavasti tulekaan. Tänään on ollut niin mahtava päänsärky etten ole voinut kunnolla käydä edes tietokoneella, koko päivän oksetti hyvin julmetusti. Epöilisin että johtui tuosta päänsärystä, mies onneksi hieroi mun niskoja niin se helpotti heti. Joten palailen huomenna kertoilemaan tuloksia :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
Hyvää alkanutta viikkoa,olkoon tämä plussa rikas viikko!

niq, testasitko saman merkkisellä testillä??
Aiemminkin tuolla kirjoitin,että aamupissi ei välttämättä anna oikeaa tulosta, pissi jos on liian väkevää antaa varman negan( käsittäkseni vain silloin,kun hormoonia on vielä vähän elimistössä, eihän se nyt voi enää pidemmällää väärin näyttää...kai) .. TOIVOA ON VIELÄ :)
testasin viimeviikolla sen nega,niin nyt ootan vähintään torstaihin jolloin mentäs kp28 et jos vaan tättähäärä pysyy pois. Testi pitää vie tilatakkin,kaapissa ei oo enää yhtään :)

hyppy, oletko tehnyt toista testiä ??
 
Viimeksi muokattu:
NiQ :hug: ! Ärsyttävä tilanne.. :( mut samaa sanon kuin muut, että ei toivoa ei kannata vielä heittää!

Hyppy ei kai ne haamutkaan tyhjästä tuu, eli jännät paikat sulla!

:popcorn:

Aronoele tervetuloa kuumeilukerhoon!

Vauvatarvikkeista.. mä olen myös säästäväisenä tyttönä pitänyt KAIKEN, vauvanvaatteista laitoin kierrätykseen vain ne jotka olin itse saanut käytettynä ja joista en yhtään tykännyt, kaikki muu on tallessa. Jopa entiseltä työkaverilta lainaksi saatu pinnis on vielä meillä, en aio sitä tyrkyttää takaisin ellei omistaja itse kysele :D (on siis sen verran iäkäs jo ettei sitä itse tarvi, eikä mahdollisille lapsenlapsillekaan vielä pitkään aikaan). Eli juuri mitään ei tarvi ostaa, ainakaan ihan alkuun, ellei nyt sitten vaatteita ellei vuodenajan takia sovi käyttöön samat. Tänään katsoin dokkarin siitä amerikkalaisperheestä jolla on kaksostytöt ja saivat sitten kolmatta tehdessään kuutoset lisäksi.. niin tuli vähän sellainen olo että saahan tässä suunnitella mitä haluaa mutta luontoäidillä voi olla meidän varalle eri suunnitelmat. Luomukuutoset varmaan aika harvinaisuus (noillakin tietty hoitojen seurauksena) mutta kaksoset.. tai ei yhtään lasta.. mistäs sen tietää.

Omaan napaan ei juuri kuulu mitään, turvottanut jonkin verran mutta mitään oviksesta kieliviä limoja tai kipuja ei. :( No tänään vähän nippasi oikealta kerran, mutta ei muuta. Eilen talleteltiin, parin päivän kuluttua toivottavasti taas. Harmi vaan kun mies on tällä viikolla aamuvuorossa, eli herää joskus 5 aikaan ja illalla luonnollisesti todella väsynyt. Toivottavasti jaksaa vähän puuhailla siitä huolimatta. Täytyy saada esikko illalla superaikaisin petiin..
 
NiQ
tuossa tuo tunteita herättäny p*ska early predictor. Tein vielä päivällä digin joka paiskaisi päin naama että "ei raskaana", ja sitten kiukun vimmassa tein vielä Davidin herkän johon tuli vasta testin kuivuttua harmaa viivanpaikka. Ei väkisin. En testaa enää ikinä! (hmm.. oon tainnut sanoa noin ennenkin...)
 
TEIN testin taas. En voinut vastustaa, ajattelin et näillä kp:lla jo näkys jotain. Pregcheck liuska 25IU. Mutta en näe kun taas olemattoman haamu(ni). :D eli tuskin oli mitään. Huoh..

NiQ kommentoin nyt tännekkin, mut toihan on selvä plussa ei mikään haamu. Ja toisekseen, miten se on mahollista et nyt saat noinkin vahvan tuloksen ja seuraavassa ei ookkaan mitään? jospa oli viallinen testi. Tee heti uus ja tuu kertoo meille :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: ReVe
*********Tiistai 4.9.2012*********






Mukana:


Shiili..............................09/08............kp 6/40....................yk6
aronoele............................5/10...........kp 10/25....................yk 1
Kista.......................poika 12/11 ..........kp11/33-35................yk2
papunen84..............tyttö 07/10........... kp13/27-30............... yk1
Kolmikymppinen.........poika 09...............kp15/30-35................yk1
Nöhvi......................tyttö 07/10...........kp21/25-30..............yk13
Kulkuriina................tyttö 11/09............kp21/22-28..............yk5
iseeyou...................poika 12/11...........kp25/?.....................yk1
ReVe.................................06............kp25/25...................yk1
Neiti Näpsän äiti..............10/08............kp26/28-32..............yk20
NiQ................................07/11...........kp28/27-32...............yk6
Lilleri82..................tyttö 12/10............kp28/31...................yk7
hiulu......................poika 09/11............kp28/32(-42)............yk3
Hyppy....................poika 08/11............kp31/32...................yk1
laala......................tyttö 05/09............kp35/31-64..............yk5


Jännäilijät
NiQ dpo15; Nöhvi1 dpo 5

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
Unno
Nannamamma
äiti -07
Plussanneet:



Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4), haave2 (yk2)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)


Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Aura08
Pikku-Saara
mineea
lempo
Toiveikas84
Paipula
Ruttunaama
nanakuu
kurasaapas


Päivityspyynnöt punaisella
 
NiQ: apua mikä tilanne siellä on päällä :O Voi kunpa tuo olisi sitä itteään ja nyt nuo negat välissä johtuisi vaan toistaiseksi vielä pienestä hcg:n määrästä. Muuten kyllä pistäisin aika kipakkaa palautetta testivalmistajalle, tuohan on ihan selvä plussa :O Ihan hirveen kauheasti tsemmpiä sinulle :hug:

Hyppy: hui, jospas sieltä olisi plussa tulossa kun noin haamustelee :)

on: kauhee kiire, ei kerkeä liikaa miettimään vauvajuttuja. Tarttee jättää kommentointi paremmalle ajalle...
 

Yhteistyössä