Siis NIIN AMISTA ostaa musta matto ja päiväpeitto makuuhuoneeseen!!! Nauran!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Mun mielestäni väreillä ei ole merkitystä vaan sillä miten erilaiset elementit osaa yhdistellä toisiinsa.

Mitä tarkoitat elementeillä?

Ehkä vähän väärä sanavalinta oli mutta tällä hetkellä en keksi paremmin kuvaavaakaan, siis sitä että jos esim. kivi, metalli, puu, lasi, erilaiset tekstiilit jne. yhdistetään onnistuneesti toisiinsa niin väreillä ei ole merkitystä.

O-ou. Mäkin hommasin just mustan päiväpeiton, mustat matot joissa valkosia kukkia ja musta/harmaat verhot joissa sydämiä. Mä oon kyl käyny lukion, joten taidan olla sit saatananpalvoja tai jotain...

voi ei... mäkin oon varmaan sit amis :'(

Mä kun haaveilen, että saisin mustan päiväpeitteen, ja mustan maton makkariin. Ja niiden kaveriksi viininpunaiset koristetyynyt ja verhot :snotty:

Mun mielestäni väreillä ei ole merkitystä vaan sillä miten erilaiset elementit osaa yhdistellä toisiinsa.

Ehkä vähän väärä sanavalinta oli mutta tällä hetkellä en keksi paremmin kuvaavaakaan, siis sitä että jos esim. kivi, metalli, puu, lasi, erilaiset tekstiilit jne. yhdistetään onnistuneesti toisiinsa niin väreillä ei ole merkitystä.

Sitten vaan lattiat,seinät,katot,huonekalut,matot ihankaikki samalla värillä-
Ja tietenkin astiat samaaväriä.Jees,se voisi olla hieno

Alkuperäinen kirjoittaja minä:

Sitten vaan lattiat,seinät,katot,huonekalut,matot ihankaikki samalla värillä-
Ja tietenkin astiat samaaväriä.Jees,se voisi olla hieno

Mikäs siinä jos tykkää? Vaikka väri olisi sama, sävy voi vaihdella ;)

Kaveri esitteli innoissaan ostoksiaan: MUSTA matto ja MUSTA päiväpeitto makuuhuoneeseen! Voiko enää amismaisempaa ja mauttomampaa olla! Jotenkin häpesin kaverin puolesta, mutta mitä siihen voi toisen intoon muuta kommentoida, kuin että tosi kivan näköiset...

Miss-Tuulipukuko se siellä valkoisesta lastulevy-helvetistään huutelee ahdistuneena tukka ponnarilla ja tuulipuku kahisten. Viestisi oli todella ala-arvoinen ja ilmeisesti olet joku 2kymppinen pikkulikka. Hävettää puolestasi oikein, kun olet niin nolo. Osoitetaan nyt kaikki sormella häntä ja nauretaan.

Olen tohtori koulutukseltani ja makuuhuoneeni päiväpeitto on musta, matot mustat ja verhot valkoiset. Erittäin tyyliikäs sisustus, kauniit, isot taulut mukaanlukien. Miten ihmeessä koulutus voisi jotenkin olla yhteydessä koulutustasoon, sitä en ymmärrä.

Yhteistyössä