K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Mun mielestäni väreillä ei ole merkitystä vaan sillä miten erilaiset elementit osaa yhdistellä toisiinsa.
Mitä tarkoitat elementeillä?
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Mun mielestäni väreillä ei ole merkitystä vaan sillä miten erilaiset elementit osaa yhdistellä toisiinsa.
Ehkä vähän väärä sanavalinta oli mutta tällä hetkellä en keksi paremmin kuvaavaakaan, siis sitä että jos esim. kivi, metalli, puu, lasi, erilaiset tekstiilit jne. yhdistetään onnistuneesti toisiinsa niin väreillä ei ole merkitystä.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Mun mielestäni väreillä ei ole merkitystä vaan sillä miten erilaiset elementit osaa yhdistellä toisiinsa.
Ehkä vähän väärä sanavalinta oli mutta tällä hetkellä en keksi paremmin kuvaavaakaan, siis sitä että jos esim. kivi, metalli, puu, lasi, erilaiset tekstiilit jne. yhdistetään onnistuneesti toisiinsa niin väreillä ei ole merkitystä.
Sitten vaan lattiat,seinät,katot,huonekalut,matot ihankaikki samalla värillä-
Ja tietenkin astiat samaaväriä.Jees,se voisi olla hieno
Alkuperäinen kirjoittaja j:Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:![]()
Ja mä menin ostaa vessaan MUSTAN maton ja MUSTAT käsipyyhkeet!! B) Ounou
ounou, amisvessa!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaveri esitteli innoissaan ostoksiaan: MUSTA matto ja MUSTA päiväpeitto makuuhuoneeseen! Voiko enää amismaisempaa ja mauttomampaa olla! Jotenkin häpesin kaverin puolesta, mutta mitä siihen voi toisen intoon muuta kommentoida, kuin että tosi kivan näköiset...
Hei ap, nyt tääki naurais iha et LOL ja LMAO!!