prkele
Mua vituttaa jo kun näen sen isän kuvan. Miten näin on päässyt käymään? Miten voi olla noin typeriä ihmisiä? Mitä niin pahaa se lapsi on tehnyt, että ansaitsee noin julman lopun =(
Juuri näin. Tismalleen näin.Samat sanat.
Eikä oo ollenkaan mun tyylistä jumittua johonkin asiaan näin. Mutta tämä tapaus...ja ne kumisaappaat. Saksittu ja teipattu. Kävin hetki sitten pyykkituvalla, sateessa, siitä syntyi aasinsilta kumppareihin, ja tuli mieleen nuo tytön leikellyt kumisaappaat. Ja mä mietin tyttäreni ikäistä tyttöä, joka on ehkä itkien sanonut ettei tiedä miksi saappaat on rikki, että hän ei ole niitä leikannut - ja saanut turpiinsa lujasti
Ensimmäistä kertaa elämässäni olen itkenyt, kun luen uutisia.
Tässä myös niitä asioita mitä olen miettinyt. Ja sitten joku sanoo että jokainen on oman onnesa seppä. Ei se vaan aina niin mene.On oikeasti niin väärin, että joillekin jaetaan kovin huonot kortit jo syntymässä.
Isä ei välitä.
Äiti ei välitä tai kykene (valvotut tapaamiset, jokin siis pielessä).
Yhteiskunta ei välittänyt tai kyennyt.
Mä en pysty edes ajattelemaan tätä. Saan vielä lääkityksen.Minä mietin niitä tytön viimeisiä elintunteja, ja kamppailua tukehtumista vastaan.
Näitä samoja asioita kelannut päässäni. Miten VOI olla KAKSI noin hullua ihmistä samassa perheessä. Ja jos ei jaksa huolehtia lapsesta kunnolla vaan päinvastoin satuttaa toista raukkaa jatkuvasti, niin miksi tapella huoltajuudesta. Olisi heidän elämänsä ollut paljon helpompaa ilman tätä lasta.Niin on. Ja vielä kahden ihmisen taholta. Eikö kummallakaan edes sekunnin sadasosan ajan vilahtanut mielessä, ettei hommat ole nyt ihan sillä tolalla kuin mitä pitäisi?!?
Sitäkin mietin, että jos he lasta noin vihasivat, niin miksi he kuitenkin halusivat lapsen takisin. Vain kiusatakseen tätä lisääkö?
En käsitä.
Eihän alle 12vuotiasta kuunnellakkaan.Silloin ne alkaa kuunnella lapsen mielipidettä.^Niin, tyttö oli kyllä sanonut ls viranomaisille ettei halua mennä isälleen, mutta häntä ei kuunneltu .