L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
lässyn lässyn
Mä ymmärrän ihmisten tarpeen puhua ja jauhaa asiaa, etsiä syyllisiä ja jotenkin purkaa pahaa oloa ja etsiä syyllisiä. Mutta sitä mä EN YMMÄRRÄ että aiheesta pitää aloittaa joka viides minuutti uusi ketju. Eikö voisi jauhaa noissa entisissä?
Miksi. Sun tapas on erilainen käsitellä vaikeita asiota. Toisilla toisenlainen.
Jos ei kiinosta ja halua yksin surra tai olla välittämättä niin älä lue juttuja. Niin yksinkertaista.
Tällä paltalla jauhetaan paskaa vuoden jokainen päivä. Nyt ihmiset puhuu aiheesta joka aiheuttaa useassa pahaa oloa. ja se puhuminen auttaa.
Tyhmä!! tarvitseeko niitä edes avata. Näkeehän ne jo otsikot, huh mitkä
järejenjuoksu teikäläisellä
Niin,miksi paskanpuhumispalstalla pitää keskustella näin vakavasta aiheesta. Vie uskottavuuden
Minä kyllä ymmärrän ihmisten tarpeen jakaa, puhua, tulla kuulluksi ja kuulla toisten mielipiteitä.
Kuten syyttäjä sanoi, tämä on iljettävin tapaus koko Suomen rikoshistoriassa.
Ymmärrän, että jatkuva keskustelu ahdistaa, mutta monelle se purkautuminen täällä netissä on ehkä ainoa tapa purkaa näitä asioita.
Ymmärrystä toivon sinultakin niille, joilla on paha olla ja jotka haluavat sitä purkaa puhumalla. Sinullakin on paha olla, ja sinä purat sen huutamalla. Sekin on ymmärrettävää, mutta mielestäni näissä kaikissa 8v. ketjuissa on oltu suht asialinjalla. Käypä kurkkaamassa Vauvan puolella... sinne vahingossa eksyin ja siellä se helvetti on irti. Täällä on ihan asiallista ja rauhallista.
No niin, päivä parashan se tuli sit tässä![]()