Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Pele Mä nään myös ylemmässä viivan siis kaksi :) Jospa se enteilis jotain vaikka testiajan jälkeen tullut!

).(
En mäkään ehkä väriä vielä? nää noissa mut jospa nuo jokaiseen testiin tulevat viivantapaiset enteilis jotain..kuitenki testiajalla kuvattu :)
 
Viimeksi muokattu:
18andpregnant kannattanee soitella neuvolaan jos pitkään jatkuut tuo vuoto, mulla ainakin kahdessa kemiallisessa tuli niin paljon hyytymiä ja verta ettei ollut epäilystä keskenmenosta, myös testin viiva haaleni parissa päivässä..toivottavasti sinun vuotosi on harmitonta :heart: niin ja mitään kipuja mulla ei oikein ollut.
 
2 päivää tullu ihan kirkkaan veristä vuotoa, mutta ei kipuja, mitä nyt vähäsen pari kertaa tunnissa jotaki kohtaa mahassa/selässä jomottanut (ei myöskään hyytymiä, vielä..) Tänään tein sit pregcheckillä testin ja tommonen tuli. Oisko se hiukkasen ees haalistunut jos ois keskenmeno kyseessä? Tässä kuva:


Vahva kyllä on plussa.:heart:
..plussa ei ala kumminkaan välttämättä heti haalenemaan jos vuoto alkaa..mikä kiertopäivä/dpo päivä siulla nyt onkaan menossa?(mikä raskausviikko?)
 
Ei ollut tarkoitus itkettää :( Kyllä itsekin olen useammat itkut itkenyt näillä sivuilla surffatessani, varsinkin tuulimunan jälkeen.

Naapurin tyttö.. sanon nyt ihan suoraan mielipiteeni. Nyt varaat ajan kunnon lääkärille etkä luovuta ennen kuin asia on selvitetty. Muistaakseni sinulla on 10 vuotta vauvan yrittämistä takana, ja jotain häikkääkin ovulaatiossa todettu? Vauvankaipuusi on niin kovaa, että en ymmärrä miksi kiusaat itseäsi? Asiaan voi olla tosi yksinkertainenkin ratkaisu, ja vauva voi olla piankin sylissäsi. Jos jokin asia kehossa mättää, se harvoin korjaantuu itsestään.

En sano tätä mitenkään kiusatakseni tai arvostellakseni, mutta kukaan meistä ei nuorru eikä lapsen saaminen ainakaan helpotu iän myötä. Gynekologilla käynti on pieni juttu siihen nähden, mitä lääkärit ja muut hoitavat ihmiset näkevät synnytyksen yhteydessä alapäässämme. Kyllä - kaikilla eritteillä :x

Toivotan sinulle ja kaikille muillekin onnea raskautumiseen. Ja jos pelkkä onni ei riitä, toivon teille rohkeutta hakea apua tilanteeseenne. Itse en koskaan lääkäriin mennyt omien häikkieni kanssa - ehkä pelkäsin huonoja uutisia.

:heart: :heart:

Naapurin tyttö
- mie komppaan WP:n kirjoitusta täysin..kävisit ihuna siellä Gynellä:kiss:..saattaisi ongelma ratketa(jos jotain on ja hieman luulen olevan..)ja näin voisit antaa raskaudelle paremman mahdollisuuden alkaa.:heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö;27028883:
Tuli tuossa mieleen että kuin ylhäällä se knapukka on? mie en tunne muuta kuin emättimen suulla sellaisen napukan ja se on kova ja estää osittain eteenpäin pääsyn, tiettynä aikana kierrosta sekin on pehmiä ja pois eestä... mutta siitä eteenpäin en yletä mihinkää... oikkeesti tässä asiassa mie oon tyhmä... :ashamed:
Tuosta kohdunnapukasta aiemmin tännehin taisin kirjoittella - se elelee aika pitkälle omaa elämäänsä..;)

Naapurin tyttö - minähin sen KN:n opin vasta täällä kuumeilun alussa, reilu 3v sitten tuntemaan.
..eihän kaikkea voi tietää ja hyvä kun kuumeillessa oppii.=)

Kahdessa tärpissä muistan näin: -09 tärpissä roikuskeli aivan heti siinä emättimen suulla..oli sellainen puolikova, hieman leviä.

Toisessa tärpissä taasen aika ylhäällä ja kova, pikkasen avoin(niin kuin synnyttäneillä naisilla pakkaa olemaan.)

Eka tärppi eteni sinne rv8+2 asti(kkmeno/lääkkeellinen tyhjennys rv9+2)..toinen vain jonnehin rv5 asti(kemiallinen)
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur nyt ois rv 5. Ja vuosi sitten kun oli kemiallinen, tai alkuraskauden keskenmeno, niin raskaustesti näytti haaleaa viivaa jo 2 päivän päästä vuodon alkamisesta. Mutta nyt on kyllä semmonen tunne, että kesken menee. Ihan keskellä alavatsaa pistelee ikävästi ja jomottaa :(
ISO, lämmin:hug:..mie niin kovasti toivon, että siun pikkinen jaksaisi vaan tarrata lujaa:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Mie makselin äskettäin 16kpl laskuja!..olen nyt kyllä ansainnut puoli lasia punkkua..ja tupkkilla käyn kans..:p
..mahoton öyhyyttelijä miusta tullut kesän aikaan:O..no, sykysyllä se pahe jää kun en viitsi ulos lähteä palelemaan;)
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Naapurintyttö:Mullakin alkoi kuukautiset suht myöhään, olin 14-vuotias muistaakseni, ja kyllä useilla mun luokan tytöillä oli jo alkanu... Ja siitä asti se sitte oliki niiden menkkojen kanssa yhtä piinaa.
Kierrot venyi ja venyi, monesti saattoi jäädä kuukausi välistäkin ettei tullu mitään. Kierto oli aina jotain 38-60 päivää, koskaan ei muistaakseni ollu alle tuota 38.
Sitte ku menin opiskelemaan, ja seurustelin hetken yhden pojan kanssa, luulin olevani raskaana...menkkoja ei tullu, ja oli tosi ihmeellinen olo...siinä vaiheessa sitte ku menkat viimein tuli, päätin että nyt hommaan pillerit, että niillä saadaan ees menkat säännöllisiksi. 20-vuotiaana sitte hommasin ekat pillerit, melianet. Sen jälkeen merkki onki vaihtunu useamman kerran, neuvolassa aina papassa vuosin vähän verta, niin kotipaikkakunnan neuvolassa jo se hoitaja pelotteli, että voi olla jotain vakavampaakin, kun taas nykyisessä paikassa sanottiin että ihan normia, ja varmaan vaan herkät limakalvot. Itse uskon että juuri johtui siitä kun mulla tuo pco, ja liian ohuet "kalvot".
Pari vuotta sitten gyne ei tuota pco:ta havainnu, eli se on sen jälkeen kaiketi tullut sitten... Ajattelin aina että ku pillerit lopetan, niin samantien oon paksuna..vaan eipä ollu niin helppoa.
Mulla kun alkaa ikäkin painaa päälle (31), niin tässä ei oo loputtomasti aikaa tehdä lapsia. Ovista tosiaan en nyt sitte oo oikein saanu pongailtua, eikä terot oo tuottanu positiivista raskaustestin tulosta ainakaan vielä.. Ite kyllä epäilen että mulla ois hormonihäiriö ollu jo nuoresta asti, sillä mulla esiintyy esim. kaulan alueella tummaa karvotusta, jonka gyne heti totes merkiks pco:sta.

Ei oo helppoa...: /

Sitte miehen eksä joka on semmonen ääliö tupakoiva, bilettävä, tosi huonoja elämäntapoja elävä keskenkasvunen idiootti, on jo kahesti tullu raskaaks ihan tosta noin vaan ja muka "vahingossa", mua pistää niin ärsyttämään että tommoset sitte tulee raskaaks jotka ei sitä lasta ees ansaitse :mad:
 
18andpregnantHali rutistus minulta, todella kurja tilanne. Juuri katsoin tuon sinun videon ja sitten luin että menikin kesken. Voimia todella paljon.

ON:Sama tulos ovistestissä myös tänä aamuna ja tein sen nyt vasta toisesta pissasta eli oli aika laimea pisu mistä tein. Pitää katsoa jos kävisi tuossa toisessa kaupassa katsomassa r-testiä. Jomottaa mahaa ja selkää ja nippailee alamahalla ja välillä tuntuu kuin olisi menkat alkamassa mutta on vasta kp19:O Olen aivan ihmeissäni tästä ja mies jo eieln illalla sanoi että pitäisikö minun lopettaa testailu kun olin kuulemma illalla aika kärttyinen... Jos r-testi on nega niin menen lääkärille ensi kuussa kun olen sairaalalla muutenkin, saavat ultrata ja ottaa sitten hiukan kokeita että missä mennään näiden juttujen kanssa... Onko kenelläkään ollut 6:tta päivää vahvaa ovisplussaa ja onko ollut sitten mitä r-testissä?
 
Viimeksi muokattu:
Naapurin tytölle Mieki lähetän täältä tsemppejä ja kehotuksen mennä käymään siellä gynellä :hug: Mie en noissa sinun testeissä näe kuin yhden viivan. Mulla ovuloimattomissa kierroissa tuli esim. melkein ovisplussa pariin tai kolmeenkin kertaan, mutta itse ovulaatiota ei tapahtunut. Kun kierto sitten venyi, tuli myös "raskaustuntemuksia", vaikkei sisällä mitään pientä kasvanutkaan... Olet kuumeillut jo niin kauan, että varmasti jollakin pienellä apukeinolla voitaisiin sielläkin saada raskaus alkamaan ja myös kestämään sen 9 kk.

Ihana kuva Whiskey Peat! =)

Pahoitteluni 18andpregnant :hug:
 
Mulla on menkat myöhässä nyt viis päivää ja tein pari päivää sitte Predictorin raskaustestin ja se näytti negaa. Nyt sitte kävin ostamassa apteekista tommosen herkn raskaustestipuikon ja se näyttäs tämmöstä:



Kyllähän tuossa omaan silmään näkyy viiva ihan selkeästi, mutta tarkottaako tuo positiivista vaikka ei olekkaan yhtä vahva kuin kontrolliviiva?
 
Jen, toi on ihan selkeä plussa, onnea :heart:

18andpregnant, olen pahoillani, haleja sinne. :hug:

Naapurin tyttö, mäkin suosittelen sulle sitä lääkäriin menemistä.

Mulla dpo 5 eikä mitään oireita mistään, tosin kahdessa edellisessäkään raskaudessa ei oireita ole oikeastaan ollut. Oon sentään VIELÄ malttanut olla testaamatta...

Tsemppihaleja ja onnea ihan kaikille tarvitseville!
 
Naapurin tytölle minäkin vahvasti kehottaisin menemään lääkäriin selvittämään missä vika.
Jos olette 10 vuotta yrittäneet lasta, on raskautumisen mahdollisuus tällä hetkellä ehkä 0,01% ...ei millään pahalla.

Meilläkin oli samankaltainen tilanne; oltiin 11 vuotta ilman mitään ehkäisyä ja siitä suurin osa vuosista on ollut kunnon yritystä.
Harmittaa pirusti miksei menty tutkimuksiin aiemmin.
Suhteessamme oli kyllä parin vuoden tauko ja työasiat veivät aikaa ettei ehtinyt lapsi-asioita pahemmin miettiä.

Nyt sitten muutama kuukausi sitten päätettiin mennä yksityiselle lapsettomuusklinikalle vihdoin selvittämään missä vika.
Vika selvisikin pian, eli minä en ole luultavasti koskaan ovuloinut kunnolla.
Mitään muuta vikaa ei ole. Kaikki muu ntäysin kunnossa.

Ovulaatiotestit on mielestäni näyttänyt aina plussaa juuri ajallaan kierron puolivälissä kun viiva on ollut tumma. Nyt tajuan ettei kuitenkaan niin tumma että testin olisi voinut tulkita positiiviseksi. Viivan todellakin pitää olla vähintään yhtä tumma kuin kontrolliviivan tai jopa reippaasti tummempi!

Tällä hetkellä mulle on tehty 2 inseminaatiota ja yksi luomukierto oli välissä.
Jokaisella kerralla on tapahtunut jotain, eli alkio ainakin hipaissut kohdun seinämää muttei ole vielä päässyt kiinnittymään kunnolla.
Nytkin saatan olla raskaana, teen varmistustestin vielä ainakin huomenna. Nyt testi on näyttänyt hyvin haaleaa viivaa.

Kyllä putosi raskas taakka harteilta kun selvisi missä on vika kun ei saada lasta ja vika oli niiiiin helposti korjattavissa!!!

Minulle inseminaatio tehtiin niin että pistettiin ihon alle hormonilääkitystä reilun viikon verran, joka kasvattaa munarakkuloita ja paksuntaa kohdun limakalvoa.
Kun munarakkulat ovat sopivan kokoisia otan yhden irrotuspiikin jolloin munasolu irtoaa.
Siitä heti seuraavana päivänä miehen sperma käsitellään niin että siitä erotellaan parhaimmat simpat, jotka sitten ruiskutetaan suoraan mun kohtuun. :)

Lääkärikin on hyvin toiveikas kohdallamme kun nyt on jotain alkanut tapahtua ihan oikeasti ja uskon että raskaudun pian.

Suosittelen yksityistä klinikkaa. Siellä hoitoihin pääsee ihan heti, eikä mitään jonotusaikoja ole ainakaan kohdallamme ollut. Heti otettiin härkää sarvista ja olemme todella tyytyväisiä ko. paikkaan.
Uskoisin myös että palvelu on himpan verran parempaa kuin julkisella puolella...
Kallistahan tuo hoito yksityisellä on, mutta jos vain varaa on niin sinne vaan!


Tutkimuksiin vaan reippaasti niin saat mielenrauhan ja tarvittavaa hoitoa!! :wave: :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö;27032518:
Lapseton 81 Siis miehän oon käynyt yksityisellä 2010. Ei miussa muuta vikkaa kanssa ollut kuin ovuloimattomuus mutta nyt sekin oli kurissa tähän asti :D

ON: taitaa olla kohtalolla tai jollain näpit taas pahemman kerran pelissä, meinaan soitin meitin yksityiselle gynelle ja vastaaja siellä papatti että "olemme seuraavan kerran paikalla maanantaina..." :stick: V***u kun niitten sivuilla lukee että perjantaina 8-15 ovat tavoiteltavissa niin miksi nyt sitten eivät olleet... :mad:
Arvakkaas muistanko maanantaina enää taas soittaa tahi ehdinkö... juuh... nyt toivon että täti tulee ennen sitä tai sitten rtestiin ilmestyisikin myöhäinen plussa... :headwall:

*muoks* annan periksi ja otan vastaan terolutit ja clomit taas, tai noh jos saisin terolutin tilalle jottai muuta kun eivät ennää alota sitä vuotoa... ja sitten jos sais apuja kiinnittymiseen kun viimeksi kun clomeja söin oli kiinnittymisessä vaikeuksia... clomit toimi hienosti muuten...

ok. Varmaan sitten jotain muutakin vikaa jota ei löydetty...? En tiedä.
Toivottavasti selviäisi ja voitaisiin tehdä vaikka jotain hoitoa asian eteen.
Tulee hyvä tunne siitä että tilannetta seurataan ja yritetään tehdä kaikki mahdollinen raskautumisen eteen. :) Kummasti rauhoittaa mieltä. :saint: Tsemppiä!! :heart:


ON: Minä täällä taas ihmettelen Pregcheck- r-testin selkeää valkoista testiviivaa.
Tein testin n.3h pissan pidätyksen jälkeen. :cool:
Eilen tuli samanlainen.
Mitä hemmettiä?? Ei tällaista ole aiemmin tullut. Vai onko tämä joku haamujenhaamujenhaamujen haamu? :D Nyt kp 29/30 tai sitten 4/30
Menkat oli vähän erikoiset kyllä, jos ne olivat. Kaksi päivää pientä vuotoa pyyhkiessä, ei tarvinnut mitään suojaa. Kolmantena päivänä tuli vuotoa runsaammin, silloinkin riitti yksi tampooni ja sitten vuoto loppui seinään...
 
Viimeksi muokattu:
Toi on kyllä ikävä haittapuoli kun hormonit vaikuttaa tuollei ilkeästi. :D Siinä on puolisolla kestämistä eikä itselläkään varmaan kovin hyvä olla jos kiristää ja puristaa joka puolelta.

Saiskohan siihen rinnalle jonkun mieltä tasoittavan lääkkeen, vaikka mielialalääkettä/ serotoniinia tai kunnon satsi rauhoittavia? Tämä oli ihan puhdas jokseenkin törkeä arvaus!! ;) Näin perjantaina alkaa olla vähän hervoton olotila. :rolleyes: :wave:
 
Mitäs sanotte tästä?



http://kuvaton.com/k/YMWM.jpg



http://kuvaton.com/k/YMWV.jpg

Testi tehty tänään kp 29/28, aamupissaa jemmasin pari tuntia purkissa kun mies toi testin ruokatunnilla.

Luonnonvalossa erotan selkeän, haaleaakin haaleamman viivan, joka ei oikein tahdo tallentua tuohon kameralle. Voiko tällainen viivan paikka tulla apteekin testiin vaikkei olisikaan raskaana?

Asia mietityttää erityisesti nyt, kun kävin pari päivää sitten magneettikuvassa. TUolloin mammaksin herkkä testi näytti negaa ja kuvaaja sanoi että otetaan vaan se kuva, kun enhän mä vielä ole teknisesti raskaana kerta testi näytti negaa. Entäs nyt sitten jos olenkin? Pelottaa jos tuo magneettikuvaus vahingoitti mahdollista alkiota :(.

Mutta kommentteja kaipailen :)
 

Yhteistyössä