Nyt kun sanoit, piuu, niin ylimmässä näkyy viivaa, mutta ainakaan vielä mun läppäri ei siinä väriä näytä. Näen kyllä sen paikan mainiosti
Vahva kyllä on plussa.:heart:2 päivää tullu ihan kirkkaan veristä vuotoa, mutta ei kipuja, mitä nyt vähäsen pari kertaa tunnissa jotaki kohtaa mahassa/selässä jomottanut (ei myöskään hyytymiä, vielä..) Tänään tein sit pregcheckillä testin ja tommonen tuli. Oisko se hiukkasen ees haalistunut jos ois keskenmeno kyseessä? Tässä kuva:
Ei ollut tarkoitus itkettää Kyllä itsekin olen useammat itkut itkenyt näillä sivuilla surffatessani, varsinkin tuulimunan jälkeen.
Naapurin tyttö.. sanon nyt ihan suoraan mielipiteeni. Nyt varaat ajan kunnon lääkärille etkä luovuta ennen kuin asia on selvitetty. Muistaakseni sinulla on 10 vuotta vauvan yrittämistä takana, ja jotain häikkääkin ovulaatiossa todettu? Vauvankaipuusi on niin kovaa, että en ymmärrä miksi kiusaat itseäsi? Asiaan voi olla tosi yksinkertainenkin ratkaisu, ja vauva voi olla piankin sylissäsi. Jos jokin asia kehossa mättää, se harvoin korjaantuu itsestään.
En sano tätä mitenkään kiusatakseni tai arvostellakseni, mutta kukaan meistä ei nuorru eikä lapsen saaminen ainakaan helpotu iän myötä. Gynekologilla käynti on pieni juttu siihen nähden, mitä lääkärit ja muut hoitavat ihmiset näkevät synnytyksen yhteydessä alapäässämme. Kyllä - kaikilla eritteillä :x
Toivotan sinulle ja kaikille muillekin onnea raskautumiseen. Ja jos pelkkä onni ei riitä, toivon teille rohkeutta hakea apua tilanteeseenne. Itse en koskaan lääkäriin mennyt omien häikkieni kanssa - ehkä pelkäsin huonoja uutisia.
:heart: :heart:
Tuosta kohdunnapukasta aiemmin tännehin taisin kirjoittella - se elelee aika pitkälle omaa elämäänsä..Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö;27028883:Tuli tuossa mieleen että kuin ylhäällä se knapukka on? mie en tunne muuta kuin emättimen suulla sellaisen napukan ja se on kova ja estää osittain eteenpäin pääsyn, tiettynä aikana kierrosta sekin on pehmiä ja pois eestä... mutta siitä eteenpäin en yletä mihinkää... oikkeesti tässä asiassa mie oon tyhmä... :ashamed:
ISO, lämmin:hug:..mie niin kovasti toivon, että siun pikkinen jaksaisi vaan tarrata lujaa:heart:mur-mur nyt ois rv 5. Ja vuosi sitten kun oli kemiallinen, tai alkuraskauden keskenmeno, niin raskaustesti näytti haaleaa viivaa jo 2 päivän päästä vuodon alkamisesta. Mutta nyt on kyllä semmonen tunne, että kesken menee. Ihan keskellä alavatsaa pistelee ikävästi ja jomottaa
Voithan sie tänne sen laitella.:wave:Hei kiinnostaisiko ketään täällä videokuvata raskaustestin tekemistä? Ite ihan huvinvuoks videokuvasin tuon minun plussan ja ois kiva kattoa muittenki. Ja tietääkö kukaan semmosta nettisivua, mihin vois laittaa oman videon? joku muu kuin youtube.
Tänne? saako tänne laitettua videoitakin? :OVoithan sie tänne sen laitella.:wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö;27032518:Lapseton 81 Siis miehän oon käynyt yksityisellä 2010. Ei miussa muuta vikkaa kanssa ollut kuin ovuloimattomuus mutta nyt sekin oli kurissa tähän asti
ON: taitaa olla kohtalolla tai jollain näpit taas pahemman kerran pelissä, meinaan soitin meitin yksityiselle gynelle ja vastaaja siellä papatti että "olemme seuraavan kerran paikalla maanantaina..." :stick: V***u kun niitten sivuilla lukee että perjantaina 8-15 ovat tavoiteltavissa niin miksi nyt sitten eivät olleet...
Arvakkaas muistanko maanantaina enää taas soittaa tahi ehdinkö... juuh... nyt toivon että täti tulee ennen sitä tai sitten rtestiin ilmestyisikin myöhäinen plussa... :headwall:
*muoks* annan periksi ja otan vastaan terolutit ja clomit taas, tai noh jos saisin terolutin tilalle jottai muuta kun eivät ennää alota sitä vuotoa... ja sitten jos sais apuja kiinnittymiseen kun viimeksi kun clomeja söin oli kiinnittymisessä vaikeuksia... clomit toimi hienosti muuten...