Piuu Näen muokatussa kuvassa selvän viivan
Naapurin tyttö Nyt alkaa viivat jo näkymään selkeämmin. Toivotaan, että viiva olisi tänään jo vahvempi :heart:
On: Tämä tyttö alkaa olemaan jo aika helpottunut. Kierrot on heitellyt 28-90 parhaimpina aikoina ja nyt näyttäis siltä, että ovis olis ihan näinä päivinä eli kierto alkais olemaan ihan normaali noin. 28-30 päivää. Miten ihminen voikin olla näin onnellinen pelkästä ovistikusta
Ja sitten vielä infoa testeistä. Eli tilasin niitä samoja ovis ja raskaustestejä mitkä mulla oli viime kierrossa ja niihin tuli aina se joku viivanpaikka näkyviin. Tilasin niitä ihan sen takia, koska ne o-tikut toimi mulla tosi hyvin (muun merkkiset ei ole koskaan antanut tasavahvoja/vahvempaa viivaa) ja sit ajattelin sen asian vielä näin, että jos nyt raskaudun niin ne r-testit näyttää sen kaksi viivaa ihan samalla tavalla kuin mikä tahansa muukin testi. Aina voi varmistaa tuloksen esim Apteekin omalla.
Tässä muutama kuva niistä testeistä. Ja ei ole hinnalla pilattuja.
Kotiin toimitettuna 30kpl o-testejä + 20kpl r-testejä yht. 4,50
Sitten vielä yksi kysymys. Sain eilen tietää, että mulla on välilevynpullistuma alaselässä. (ikää vasta 23vuotta)
Mitenköhän lapsettomuushoidoissa suhtaudutaan asiaan??? Saanko jatkaa yritystä vai pitääkö hoitaa selkä ensin kuntoon??? Leikkaukseen en joudu, mutta kuntoutuksessa alan käymään.