Et voi tuomita jos et tunne! Sieluja on monenlaisia! Kannattaa pelätä liskoja! Se harmaa on ihan pimee!Nikita Hrutsev on kuollut! Oliko Nikita nikitä nikittä? Tiedät mitä tiedän.
Et voi tuomita jos et tunne! Sieluja on monenlaisia! Kannattaa pelätä liskoja! Se harmaa on ihan pimee!Nikita Hrutsev on kuollut! Oliko Nikita nikitä nikittä? Tiedät mitä tiedän.
Mä tunnen myös yhden naisen, joka haluaa aina raskaaksi, vaikka edellinen on pukattu ulos vasta muutamia viikkoja aiemmin.Alkuperäinen kirjoittaja öhhh;27018629:Kyllä mä mun omia lapsia rakastan ja sitä rataa, mutta ei mua vois vähempää muiden kakarat kiinnostaa. Ai että mä haluun taas raskaaks, vaikka vastahan tuo uusin tenava synty. Voisitteko takoa vähän järkeä tähän kalloon? Kai se on juotava lisää kokista, kun ei muutakaan tekemistä oo. :xmas:
Huomasin saman kun täällä töissä selaimena on IE. Kotona on Google chrome. Kokeile säkin vaihtaa johonkin muuhun. Sorry jos on ollu jo puhetta, en kerkee nyt koko ketjua lukeen.Ja sori kun noi tekstit menee tollai, mutta vituttaa kun kirjottaessa ne menee mainosten alle.
Joten painoin sopivassa kohtaa aina enteriä, ja nyt ne ilmestyy ruudulle päin honkia.
Jep.182 ja 183 on kumpikin majuri
The linkittäjä, joka ehkä lepsana jossain vaiheessa tunnettiin.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27018910:
No eiköös tämä ole äiti 44,tai 45?Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27018910:
Lilii lisänimetön?Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27018927:Siis sun mielestä ihminen ei saa vaihtaa nimeä. Perustele.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27018927:Siis sun mielestä ihminen ei saa vaihtaa nimeä. Perustele.
:xmas:
:stick: Ei tod!Lilii lisänimetön?
minskiiKohta saan kissanpennun, katsokaa, tässä on mun kissanpentu, kohta saan toisen kissan pennun. Laittakaa kuvia kissanpennuista...
aattelin että panitko komman,Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27018951::stick: Ei tod!