Pahansuopa ketju

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja öhhh;27018629:
Kyllä mä mun omia lapsia rakastan ja sitä rataa, mutta ei mua vois vähempää muiden kakarat kiinnostaa. Ai että mä haluun taas raskaaks, vaikka vastahan tuo uusin tenava synty. Voisitteko takoa vähän järkeä tähän kalloon? Kai se on juotava lisää kokista, kun ei muutakaan tekemistä oo. :xmas:
Mä tunnen myös yhden naisen, joka haluaa aina raskaaksi, vaikka edellinen on pukattu ulos vasta muutamia viikkoja aiemmin.

Kaverini, tai no, entinen naapurini, oli myös tuollainen, joka ei ollut kiinnostunut muiden kakaroista.

Mun ystävä on just tuollainen, joka juo tosi paljon kokista.

Naapurissa asui myös joskus eräs kokisaddikti.

Tunnen yhden ihmisen, joka käyttää paljon tuota hymiötä.

Ja sori kun noi tekstit menee tollai, mutta vituttaa kun kirjottaessa ne menee mainosten alle.
Joten painoin sopivassa kohtaa aina enteriä, ja nyt ne ilmestyy ruudulle päin honkia.
Huomasin saman kun täällä töissä selaimena on IE. Kotona on Google chrome. Kokeile säkin vaihtaa johonkin muuhun. Sorry jos on ollu jo puhetta, en kerkee nyt koko ketjua lukeen.

"vieras"
[QUOTE="vieras";27018730]Mä tunnen myös yhden naisen, joka haluaa aina raskaaksi, vaikka edellinen on pukattu ulos vasta muutamia viikkoja aiemmin.

Kaverini, tai no, entinen naapurini, oli myös tuollainen, joka ei ollut kiinnostunut muiden kakaroista.

Mun ystävä on just tuollainen, joka juo tosi paljon kokista.

Naapurissa asui myös joskus eräs kokisaddikti.

Tunnen yhden ihmisen, joka käyttää paljon tuota hymiötä.[/QUOTE]

Anatolia!

"vieras"
Miksi te palstamammat etenette kaupassa etananvauhtia ettekä osaa latoa hihnalle niitä lenkkimakkaroitanne inhimillisessä ajassa? Pakkoko teidän on sinne Prismaan tunkea kakaroinenne, jos ne eivät osaa käyttäytyä, ja jos ette itsekään osaa. Miten voi olla ylivoimaisen vaikeaa käyttää sitä kortinlukijaa oikein, niin, etteivät kanssaihmiset joudu tuskastumaan takananne hitaita löllöperseitänne tuijottaen. Ei voi olla ylivoimaisen vaikeaa.

Ken guru
[QUOTE="vieras";27018935]Miksi te palstamammat etenette kaupassa etananvauhtia ettekä osaa latoa hihnalle niitä lenkkimakkaroitanne inhimillisessä ajassa? Pakkoko teidän on sinne Prismaan tunkea kakaroinenne, jos ne eivät osaa käyttäytyä, ja jos ette itsekään osaa. Miten voi olla ylivoimaisen vaikeaa käyttää sitä kortinlukijaa oikein, niin, etteivät kanssaihmiset joudu tuskastumaan takananne hitaita löllöperseitänne tuijottaen. Ei voi olla ylivoimaisen vaikeaa.[/QUOTE]

Björn

Yhteistyössä