H
"hmmm"
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;27001529:Yleensä se oma aika mielletään baari-illaksi.
oikeesti?
mulle omaa aikaa on vaikka hetki hyvän kirjan kanssa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;27001529:Yleensä se oma aika mielletään baari-illaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;27001663:Kyllä usein näin on heidän ihmisten kohdalla, jotka eivät omaa aikaa "tarvitse tai halua".. kaikki muut, jotka kaipaavat omaakin aikaa hinkuvat siis baariin. Mulle oma-aika on kaikenlaista.. nukkumista, lukemista, käsitöitä, ystäviä jne jne.
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;27001699:Olen myös huomannut,että nämä äidit jotka ensin hehkuttavat kuinka heilä ei ole omale ajalle tarvetta ovatkin joidenkin vuosien päästä aivan lopussa ja kun kertaalleen kokeilevat sitä omaa aikaa alkaakin se yhtäkkiä maistua melko usein.
Se "oma aika" muuttaa aika rankasti merkitystään siinä vaiheessa, kun sitä ei oikeasti ole. Jos minä saisin joskus omaa aikaa, en todellakaan tuhlaisi sitä baarissa/krapulassa (mutta ymmärrän täysin, jos joku kokee sellaisen kunnon irtioton tarpeelliseksi!!). Kävisin pyörälenkillä, salilla, uimassa. Läträisin suihkussa tunnin, ompelisin, kahvittelisin ystävän kanssa. Lukisin hyvää kirjaa keskellä päivää. Menisin yksin nauttimaan metsän hiljaisuudesta...jotenkin se luonnon rauha ei oikein pääse esille noiden kolmen kanssa retkeillessä![]()
Enkä millään pahalla tätä kysy todellakaan,en vaan ymmärrä miten äiti voi väsyä? Kyseessä omat ihanat lapset kuitenkin! Onko tämä kiinni äidin luonteesta ,sairauksista vai mistä??
Mulla on 2 lasta (kolmas tulossa), ollaan kärsitty korvatulehduskierteestä, ja vanhempi lapsista on erityislapsi.Terapia kerran viikossa toisella paikkakunnalla.
Päivääkään en vaihtaisi pois! olen tosi onnellinen. Ja muistan sen joka päivä kun lapsiani katson.
Mistä tämä johtuu? Mieheni on erittäin laiska,ja hoidan lasten lisäksi yritykseni (ei yhtään vapaapäivää viikossa),lapset ovat mukana. Voisi verrata puutarhatyöhön,lapset viihtyvät mukana ja saavat ulkoilmaa.
Lisäksi kodinhoito kuuluu mulle,samoin ruuanteko.Mies ei osaa edes pesukonetta käyttää.
Jouluksi mies tekee piirakat,mitään muuta ei koskaan.
Mutta siltikään mulla ei KOSKAAN ole ns.huonoa päivää! Omaa aikaa saan vain ja ainoastaan kun lapset nukkuvat yöllä. Saatan lenkkeillä koiran kanssa,istua netissä tms..
Harrastuksia ei ole,muuta kuin leipominen,kodinhoito,lasten kanssa uiminen, sekä tuo yritystoiminta..
Sen ymmärrän jos oman sairastumisen takia väsyy! Mulla tuo korvatulehduksien aikainen univelka ei juurikaan hetkauttanut, nukuin vaan sitten lasten kanssa päiväunet.
Se että inhoan joskus elämääni, ei liity siihen että olen äiti.