Ihminen on tunteva otus ja kyllä ne negatiivisetkin tunteet on hyvä käsitellä. Jos sillä hetkellä tuntuu siltä niin silloin tuntuu.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä inhoaisin mun elämää, jos se olisi kuvatun kaltaista :ashamed:
Eli jos hoitaisin lapset ja kodin ihan yksikseni, laiska mies ei osallistuisi kotihommiin tai edes lasten hoitoon. Ei omaa aikaa, ei ystävien tapaamista ilman lapsia, ei lapsivapaata aikaa paitsi yöllä. Painajaismaista.
Mä inhoaisin mun elämää, jos se olisi kuvatun kaltaista :ashamed:
Eli jos hoitaisin lapset ja kodin ihan yksikseni, laiska mies ei osallistuisi kotihommiin tai edes lasten hoitoon. Ei omaa aikaa, ei ystävien tapaamista ilman lapsia, ei lapsivapaata aikaa paitsi yöllä. Painajaismaista.
Mulla on mun vastaukset, mun mielipiteet.Sullako palstan "järkevimmät" vastaukset?
Samaa mietin.
Kuten myös sitä, että jos mies on lasten kanssa aina kun ei ole töissä, niin miksi äidillä on silti omaa aikaa vain öisin kun lapset nukkuvat?
On toki ihanaa, jos ja kun ap on onnellinen. Mitä useampi on elämäänsä tyytyväinen, sen parempi![]()
Tiedätkö mitä Mä en usko. On taatusti ollut aamuja jolloin sua väsyttää. Tai sitten käytät piristeitä. Koska ihmisen kroppakin valvomisesta väsyy. Ihan turhaa kruunua kiillotella. Väsymys ei poista sitä etteikö voi olla onnellinen. Ja etteikö rakasta lastaan.
Olin itse lasten vauva-aikana väsynyt. Todella väsynyt. Ja välillä itkinkin väsymystäni. Silti olin onnellisempi kuin ikinä. Katto elämään kuuluu erillaiset tunteet ja tuntemukset. Mun mielestä on äärimmäisen epäinhimillistä jos ihminen ei osaa ja uskalla kokea erinäisiä tunteita. Ja vallankaan niitä pukea sanoiksi. Mites ajattelit omalle lapsellesi asian tulkita jos hän puhuu joskus tulevaisuudessa väsymyksestä? Kirjoita ihmeessä tuo aloitus hänella - saat oman muksusi varmasti voimaan vielä enemmän pahoin.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27001565:Kai ap tiesit, että nukkumisen estämistä käytetään myös kidutuskeinona?
Minä väsyn, koska elämäni on lähes kaikilla mittareilla tarkasteltuna äärimmäisen kuormittavaa niin fyysisesti kuin psyykkisestikin. Silti en missään nimessä inhoa elämääni, enkä oikein keksi minkä vuoksi ap haluaa nämä kaksi asiaa niputtaa yhteen. Rakastan lapsiani yli kaiken, ja nimenomaan sen voimalla jaksan pinnistellä ja pyrkiä kohti parempaa. Joskus vihaan tiettyjä olosuhteita (lähinnä ympäristön/yhteiskunnan määrittelemiä), joita en voi muuttaa, ja jotka ovat esteenä tai hidasteena matkallani. Joskus turhauttaa, melkein masentaa. Mutta se on elämää, ja sieltä noustaan taas ja jatketaan eteenpäin. Ei tämä sen kummempaa ole.
Kaikki tunteet kuuluvat elämään, turha niitä on pakoilla. Välillä lapset ovat todella ärsyttäviä ja käyttäytyvät rasittavasti, mutta eihän se rakkautta vähennä.