Mitä ajattelet siitä jos yh tuo miehiä kotiin kun lapsi on nukkumassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun äiti oli yksinhuoltaja, ja sillon kun oli eronnut niin meillä sen jälkeen joskus oli aamuisin jotain miehiä. Eipä mua häirinnyt. Olin kyllä jo jotain 12v ja tiesin tasan tarkkaan ettei ne mitään äidin kavereita olleet. Tuota ei kuitenkaan tapahtunut kuin pari kertaa.

[QUOTE="vieras";26999538]Onhan se. Lapsi kyllä tietää isompana, että vanhemmillaan on seksielämä vaikka se pidetäänkin lapsilta salassa. On eri asia nähdä isä ja äiti toistensa kainalossa kuin äiti ja äidin vakipano.[/QUOTE]

Mitä eriä siinä on? Himot ne on hiirelläkin.

Musta jopa on ällöttävämpää kuvitella vanhempiani yhdessä sekstaamassa, kuin vanhempiani jonkun satunnaisen kanssa.

Riippuu vähän mistä roikkuu.

Jos lapsi nukkuu omassa huoneessaan ja todellakin nukkuu yöt eikä heräile, sekä mies joko lähtee heti panemisen jälkeen tai jos jää yöksi, on lapselle tuttu, eikä joku vaihtuva partneri, niin OK.

Jos taas joku noista ei täsmää, tai mikä pahinta, lapsi nukkuu samassa huoneessa, niin paheksun syvästi.
Mulla on yksi tuttava, joka on raahannut miehiä sänkyynsä vaikka lapsi nukkuu samassa huoneessa eikä näe tossa mitään väärää, kannustanut jopa mua samaan. :x

Miksi samassa huoneessa jossa on lapsi? :O

[QUOTE="vieras";26999494]Siis tarkoitin, että jos lapsi herää yöllä ja näkee äidin harrastavan seksiä sen tutun/kaverin/vakipanon kanssa niin onhan se täysin eri tilanne kuin, jos lapsi näkee vahingossa omien vanhempiensa tekevän samaa. Silloin voi selittää, että vanhemmat rakastavat toisiaan ja osoittavat sen toisilleen tekemällä aikuisten juttuja.[/QUOTE]

Niin. Mutta miksei voi sanoa että "äti ja hra x. ovat ystäviä ja pitävät toisistaan, ja siksi välillä tekevät aikuisten juttuja." Jos nyt tälläisen tilanteen eteen sattuisi.

[QUOTE="vieras";26999565]Mielestäsi on varmaan sitten ok tuoda yhden illan juttukin yöksi kun lapsi on kotona?[/QUOTE]

Niin on, jos mies häipyy aamulla ennen kuin lapsi herää. Tuo nyt on ihan eri asia. Mutta mitä eroa jos lapsi näkee vanhempansa sekstaamassa, vai äidin ja äidin vakipanon joka joskus vaikka on yötä, äidin "kaveri"? Toki oletuksena että lapsen ei tietenkään ole tarkoitettu näkevän mitään vaan näkee vahingossa.

Mulla on ollut pari kertaa tosiaan yhden illan juttu mukana kun oon tullut vaikkapa baarista ja lapsi ollut kotona ja lapsenvahti lähtenyt pois. Hommat on hoidettu ja mies on lähtenyt meneen. Mitä kamalaa siinä on? Lapsi nukkuu pinniksessään eikä sieltä pois pääse jos heräisikin, joten ei pääse näkemään koska en harrasta seksiä siellä huoneessa missä lapsi nukkuu. Jos kyse olisi isommasta lapsesta niin harkitsisin kahdesti veisinkö panoa kotiini vai en.

Mun äiti eli monta vuotta yhoona ja edelleenkään en voi/osaa sanoa, että kenen meillä vierailleen miespuolisen ihmisen kanssa on ollut vaan kaveri ja kenen kanssa sitten se "kaveri". Äidilläni oli laaja ystäväpiiri mihin kuului miehiä ja naisia ja voin nyt näin aikuisena arvata, ettei kaikki olleet vain kavereita. Koskaan lapsena en kokenut, että joku kaveri olisi ollut jotenki erilainen. Eli mulle ei ainakaan ole mitään traumoja asiasta jäänyt.

[QUOTE="vieras";26999556]Miksi samassa huoneessa jossa on lapsi? :O[/QUOTE]

Kaksiossa asuu eli lapsi nukkuu samassa huoneessa äidin kanssa.

En tosiaan tiiä miksi pitää niitä ukkoja sinne raahata silloin kun lapsi on kotona ja sit siellä sängyssä kaiken lisäksi pitää hässiä. :kieh:

Niin ja siis mua kannustanut samaan, kun joskus sanoin, että olisi yksi kiva tyyppi jolta saisi, mutta lapsi on yleensä aina kotona niin ei pysty.

[QUOTE="vieras";26999418]Mun mielestä lapsen kuuluu olla muualla hoidossa, jos äiti tuo kotiin kavereita, joiden kanssa harrastaa seksiä.[/QUOTE]

Mitäs sit jos yh äippä tuo kotiin miehiä, kenen kanssa ei harrasta seksiä mutta ne on yökylässä. Ei lapsi eroa siinä näe, jos kuitenkin näkee vieraan miehen kotonaan.

Ja mitä sitten, normiperheiden vanhemmathan harrastavat yleensä seksiä ties milloin ja missä- myös niissä tilanteissa lapsi saattaa yllättää kesken puuhien ja ai kamala mikä draUMA siitä tuleekaan.

;D

[QUOTE="...";26999606]Mun äiti eli monta vuotta yhoona ja edelleenkään en voi/osaa sanoa, että kenen meillä vierailleen miespuolisen ihmisen kanssa on ollut vaan kaveri ja kenen kanssa sitten se "kaveri". Äidilläni oli laaja ystäväpiiri mihin kuului miehiä ja naisia ja voin nyt näin aikuisena arvata, ettei kaikki olleet vain kavereita. Koskaan lapsena en kokenut, että joku kaveri olisi ollut jotenki erilainen. Eli mulle ei ainakaan ole mitään traumoja asiasta jäänyt.[/QUOTE]

Et aistinut kemiaa keidenkään välillä tai nähnyt mitään romanttisia eleitä?

Kaksiossa asuu eli lapsi nukkuu samassa huoneessa äidin kanssa.

En tosiaan tiiä miksi pitää niitä ukkoja sinne raahata silloin kun lapsi on kotona ja sit siellä sängyssä kaiken lisäksi pitää hässiä. :kieh:

Niin ja siis mua kannustanut samaan, kun joskus sanoin, että olisi yksi kiva tyyppi jolta saisi, mutta lapsi on yleensä aina kotona niin ei pysty.

Onko lapsella edes oma sänky?

Mulla on ollut pari kertaa tosiaan yhden illan juttu mukana kun oon tullut vaikkapa baarista ja lapsi ollut kotona ja lapsenvahti lähtenyt pois. Hommat on hoidettu ja mies on lähtenyt meneen. Mitä kamalaa siinä on? Lapsi nukkuu pinniksessään eikä sieltä pois pääse jos heräisikin, joten ei pääse näkemään koska en harrasta seksiä siellä huoneessa missä lapsi nukkuu. Jos kyse olisi isommasta lapsesta niin harkitsisin kahdesti veisinkö panoa kotiini vai en.

Tuossa näkisin pahimpana sen, että se voisi olla kuka tahansa hullu.

[QUOTE="vieras";26999640]Tuossa näkisin pahimpana sen, että se voisi olla kuka tahansa hullu.[/QUOTE]

Just niin, menet siis aiheen viereen. En jaksa nyt alkaa keskustelemaan siitä mitä olis voinut tapahtua ja mitä ei tapahtunut ja siitä miten täällä tuppukylässä kaikki tuntee toisensa.

Rouvat katkerina kun yh:t vie niiden miehet :xmas:

Hyvää yötä.

[QUOTE="vieras";26999640]Tuossa näkisin pahimpana sen, että se voisi olla kuka tahansa hullu.[/QUOTE]

No näinpä.
Eipä oo ikinä niin paljoa panettanut että ois tarvinnut ventovoeraita raahata kotiin missä lapset on nukkumassa (tai "nukkumassa").

[QUOTE="vieras";26999623]Et aistinut kemiaa keidenkään välillä tai nähnyt mitään romanttisia eleitä?[/QUOTE]

En. Näin aikuisena oon monesti miettinytkin, että kenenköhän kanssa äitini olisi voinut mahdollisesti olla, mutta mitäpä se minulle kuuluu. Nykyään on naimisissa yhden näiden "kaverin" kanssa.

[QUOTE="Perheellinen";26999646]Ällöä ja säälittävää.[/QUOTE]

Säälittävämpää on jotkut yh:t, jotka sanovat, ettei ole ollut seksiä vuosiin ja "kyllä sitä sitten ehtii kun lapset ovat aikusia"! :D

Säälittävämpää on jotkut yh:t, jotka sanovat, ettei ole ollut seksiä vuosiin ja "kyllä sitä sitten ehtii kun lapset ovat aikusia"! :D

Mitä säälittävää siinä on?

En mä ainakaan koe itseäni säälittäväksi, vaikka en olekaan sattunut kohtaamaan ketään mukavaa, hyvännäköistä ja kiihottavaa miestä joka tuntisi samoin mua kohtaan sekä käytännön toteutuskin vielä onnistuisi.

Mun mielestä on jotenkin inhottava ajatus, että joku satunnaistuttavuus hiipailee kämppään silloin kun lapsi nukkuu (jos nukkuu) ja löytyy sitten aamulla sohvalta koisimasta...

On miun mielestä ok. Niin kauan, kun ei joka aamu siitä sohvalta herää eri mies. Niin kauan kun lapsi ei häiriinny vieraasta. Ettei lapsen tarvitse tuntea pelkoa. Niin mikä, ettei. Jos on varauduttu siihen, että kumpikin tietää, että asunnossa on lapsi. Niin homma varmaan toimii. Etenkin silloin kun kumpikin on selvinpäin, pitää äänentason sen verran alhaalla, ettei lapsi häiriinny. Ja seksiä ei harrasteta niin, että jos lapsi herää yöllä jostain syystä ja tulee paikalle, niin siinä vaiheessa ei tarvitse alkaa etsiä käsirautojen avaimia, irrottelemaan nahkanaamareita tai muita seksiasusteita.

Yhteistyössä