Mitä ajattelet siitä jos yh tuo miehiä kotiin kun lapsi on nukkumassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Esimerkiksi vakipanoja tms miehiä joiden kanssa ei ole parisuhteessa mutta harrastaa seksiä. Lapsi on nukkumassa mutta kotona kuitenkin. Joskus mies lähtee yöllä jo takaisin kotiin, joskus nukkuu sohvalla. Lapselle saatetaan sanoa että mies on äidin kaveri.

No ei ole ok mun mielestä, siis moraalisesti oikein, jos ei ole aikomustakaan vakavampaan suhteeseen ko. miehen kanssa, eikä varsinkaan jos miehiä on useita eri. Mutta sama kai se mitä muiden tekemisistä ajattelee.

No jos pitää miehet erossa lapsista, niin ihan ok. Halut ne on hiirelläkin. Mutta jos joka aamu löytyy sohvalta joku eri mies, niin ei kuulu lasten elämään tuollainen.

En todellakaan voii kuvitella, et mulla olisi luonani mies lapsen nukkuessa toisessa huoneessa... Eihän sitä tiedä koska lapsi heräis kesken uniensa.

Eli järjestän lapsen muualle ja sitten voi tulla mies paikalle.

Mun mielestä fiksusti toimittu. Inhottavampaa se olis, et lapsi ois hereil ja aina mies vaihtuis. Ja miks ei vois sohval nukkuu? Kaipa sillä äitillä on muitakin kavereita. Oli ne sitte miehiä tai naisia, ni tuskin lapsi siitä eroa tekee.

No olisiko sopivaa yh:n kutsua kotiinsa kavereita? Vaiko ainoastaan naispuolisia kavereita?
Aika moni on sitäpaitsi sillä tavalla koukussa seurustelemiseen, että muutetaan yhteen suunnilleen samantien siitä ilosta että vihdoin saadaan taloon mies, ja sekös tekee autuaaksi. Kiva sit lasten kanssa sellasta sirkusta, jossa jokaisen miehen kanssa lähdetään pygäämään "vakavaa parisuhdetta".

Enkä ymmärrä, miksi äiti saisi esitellä lapsilleen vain sellaisia miespuolisia henkilöitä, joiden kanssa on suunnitelmissa tulevaisuudessa jakaa sukunimi ja asuntolaina? Minulla ainakin ON paljon miespuolisia ystäviä.

JA vielä: seksiä harrastetaan tuhansissa ja taas tuhansissa kodeissa, taloissa ja asunnoissa, tälläkin hetkellä, niin että toisessa huoneessa nukkuu lapsia. Tuskin niille lapsille raportoidaan isin ja äidinkään seksielämästä, minkä takia äidin ja ystävän välinenkään seksi olisi lapsen asia?

Kuvatussa tilanteessa on kuitenkin mielestäni lasta suojeltu valkoisin valhein ihan riittävästi.

[QUOTE="...";26999414]Mun mielestä fiksusti toimittu. Inhottavampaa se olis, et lapsi ois hereil ja aina mies vaihtuis. Ja miks ei vois sohval nukkuu? Kaipa sillä äitillä on muitakin kavereita. Oli ne sitte miehiä tai naisia, ni tuskin lapsi siitä eroa tekee.[/QUOTE]

Eikö parempi olis viedä lapsi muualle hoitoon silloin? Jos lapsi heräisi ja näkisi jotain, olisi vaikea selittää, mistä on kyse.

Tein aikoinaan noin kun lapset olivat noin 5 ja 7v. En kyllä ketään täysin tuntemattomia tuonut, vaan jotakin kautta tuttuja, jotka saattoivat olla fuck buddy jonkun aikaa. Minulla on sekä naisia että miehiä kavereina, joten eivät lapset edes vieläkään nyt vanhempina kuvittele,että jokainen miespuolinen kaverini on "äidin uusi miesystävä" tms!

[QUOTE="vieras";26999418]Mun mielestä lapsen kuuluu olla muualla hoidossa, jos äiti tuo kotiin kavereita, joiden kanssa harrastaa seksiä.[/QUOTE]

Mä kyllä ihan itteni vuoksi laittaisin lapset hoitoon.
En pystyis varmaan relaamaan kuitenkaan jos lapset ois kotona. Miellyttävämpää varmasti molemmille aikuisille...

• Tykkää
Reactions: emmiina
[QUOTE="vieras";26999433]Eikö parempi olis viedä lapsi muualle hoitoon silloin? Jos lapsi heräisi ja näkisi jotain, olisi vaikea selittää, mistä on kyse.[/QUOTE]

Kuten mitä? Äiti istumassa ja juttelemassa kaverin kanssa kahvia juoden, katsomassa telkkaria? Meillä kyllä ihan normaalia touhua. Ne lapsilta kielletyt touhut kyllä hoidettiin ihan mun omassa makkarissa, jossa on lukko ovessa ja olosuhteet huomioon ottaen! :D

Riippuu vähän mistä roikkuu.

Jos lapsi nukkuu omassa huoneessaan ja todellakin nukkuu yöt eikä heräile, sekä mies joko lähtee heti panemisen jälkeen tai jos jää yöksi, on lapselle tuttu, eikä joku vaihtuva partneri, niin OK.

Jos taas joku noista ei täsmää, tai mikä pahinta, lapsi nukkuu samassa huoneessa, niin paheksun syvästi.
Mulla on yksi tuttava, joka on raahannut miehiä sänkyynsä vaikka lapsi nukkuu samassa huoneessa eikä näe tossa mitään väärää, kannustanut jopa mua samaan. :x

Tein aikoinaan noin kun lapset olivat noin 5 ja 7v. En kyllä ketään täysin tuntemattomia tuonut, vaan jotakin kautta tuttuja, jotka saattoivat olla fuck buddy jonkun aikaa. Minulla on sekä naisia että miehiä kavereina, joten eivät lapset edes vieläkään nyt vanhempina kuvittele,että jokainen miespuolinen kaverini on "äidin uusi miesystävä" tms!

Ei lapset tyhmiä ole. Kyllä lapsi aistii, onko kyseessä kaveri vai "kaveri". Minusta lapsen ei isompanakaan kuulu olla tietoinen siitä, kenen kaikkien kanssa äidillä on ollut seksuaalinen suhde.

ööö, miten se mies tulee sinne vasta kun lapsi on jo nukkumassa ja jää kuitenkin yöksi? Eikö olisi lapsukaisen kannalta järkevämpää a) että mies tulisi "yökylään" jo niin aikaisin illalla, että lapsi ehtisi moikkaamaan ennen unille menoa tai b) lähtisi pois ennen kuin muksu herää? Itse en ole yh, mutta olen huomannut, että 2v tytölle on kovin järkyttävää, kun jotain muutoksia tapahtuu sillä välin kun hän nukkuu.

Kuten mitä? Äiti istumassa ja juttelemassa kaverin kanssa kahvia juoden, katsomassa telkkaria? Meillä kyllä ihan normaalia touhua. Ne lapsilta kielletyt touhut kyllä hoidettiin ihan mun omassa makkarissa, jossa on lukko ovessa ja olosuhteet huomioon ottaen! :D

Siis tarkoitin, että jos lapsi herää yöllä ja näkee äidin harrastavan seksiä sen tutun/kaverin/vakipanon kanssa niin onhan se täysin eri tilanne kuin, jos lapsi näkee vahingossa omien vanhempiensa tekevän samaa. Silloin voi selittää, että vanhemmat rakastavat toisiaan ja osoittavat sen toisilleen tekemällä aikuisten juttuja.

[QUOTE="vieras";26999474]Ei lapset tyhmiä ole. Kyllä lapsi aistii, onko kyseessä kaveri vai "kaveri". Minusta lapsen ei isompanakaan kuulu olla tietoinen siitä, kenen kaikkien kanssa äidillä on ollut seksuaalinen suhde.[/QUOTE]

Eivät tietenkään ole tyhmiä, mutta kyllä minulla on vieläkin ihan kavereita, joiden kanssa olen kenties tehnyt jotain muutakin vuosia sitten, mutta en enää. Kuitenkin kaverit saattavat tulla käymään meillä milloin vain. Onko sekin sitten "väärin lapsia kohtaan"? :) Ehkä tämä on suomalaisten keskuudessa "outoa" tai vaikeaa olla kavereita naisten/miesten kesken, mutta ei minun tuttujeni keskuudessa mitenkään kummallista tai harvinaista.

[QUOTE="vieras";26999494]Siis tarkoitin, että jos lapsi herää yöllä ja näkee äidin harrastavan seksiä sen tutun/kaverin/vakipanon kanssa niin onhan se täysin eri tilanne kuin, jos lapsi näkee vahingossa omien vanhempiensa tekevän samaa. Silloin voi selittää, että vanhemmat rakastavat toisiaan ja osoittavat sen toisilleen tekemällä aikuisten juttuja.[/QUOTE]
Jaa, mun mielestä ei ole ihan eri tilanne, ja ne hommat nyt vaan kuuluu hoitaa siten ettei lapset näe, samapa tuo kenen kanssa pupuilee.

Ite olen yh, mutta en tuollaista harrasta kun ihan satunnaisesti. Taitaa olla kaks kertaa kun on ollut joku "pano" kotona sillon kun lapsikin on ollut. Lapsi on vielä alle 2v. Musta siinä ei oo mitään kovin kamalaa. Sitten saattaisi olla eri asia jos lapsi olisi isompi ja ymmärtäisi sillä tavalla jo..

Mä en ymmärrä, että mitä eroa sillä on, että kenen kanssa se äiti sitä seksiä harrastaa. On se sitten isä, vakipano, tyttökaveri jne. Meillä ainakin on harrastetaan seksiä lasten kotona olessa ja koskaan ei olla siitä "kiinni jääty". Tuskin se yh äitikään sitä seksiä keskellä lastenhuoneen lattiaa sen vakipanonsa kanssa harrastaa.

[QUOTE="vieras";26999494]Siis tarkoitin, että jos lapsi herää yöllä ja näkee äidin harrastavan seksiä sen tutun/kaverin/vakipanon kanssa niin onhan se täysin eri tilanne kuin, jos lapsi näkee vahingossa omien vanhempiensa tekevän samaa. Silloin voi selittää, että vanhemmat rakastavat toisiaan ja osoittavat sen toisilleen tekemällä aikuisten juttuja.[/QUOTE]

Joo, mutta meillä ei ollut sitä vaaraa, sen jo sanoinkin. Eri asiahan se tietty on jos asuu kaksiossa ja mamma kuksii miesten kanssa sohvalla ja lapset seinän takana!

Yhteistyössä