Mikä Jussi Halla-ahossa ärsyttää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja savusaunatonttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26981014]Väärin. PUHUMINEN ja KESKUSTELU eivät ole yhtä kuin mollaaminen ja väärän tiedon levittäminen.[/QUOTE]

aijaa.. mä ku luulin että tilastot on faktaa, mut kai se sitte on vaan väärää tietoa. sori kauhiast'

[QUOTE="vieras";26981094]Onko vainoharhaisuus vaivannut sinua myös ennen kuin Suomessa oli maahanmuuttajia? (tai siis ainahan on ollut..)[/QUOTE]

Yritä nyt päättää onko mamuja ollut aina vai ei...

Mua ärsyttää Halla-ahossa se, että se on taitava. Taitava manipuloimaan ihmisiä, jotka kulkevat hänen, Mestarinsa, perässä kuin lampaat. Tuollaiset ihmiset ovat aina olleet vaarallisia, tosin yleensä tällaisilla ihmisillä on erinomaiset puhetaidot, jolla saavat lampaat kulkemaan perässään. Halla-aho osaa kirjoittaa, mutta on liian hissukka pitämään kovaäänisiä puheita, joten se vaikuttaminen jää sinne netin maailmaan.

[QUOTE="vieras";26981203]Mua ärsyttää Halla-ahossa se, että se on taitava. Taitava manipuloimaan ihmisiä, jotka kulkevat hänen, Mestarinsa, perässä kuin lampaat. Tuollaiset ihmiset ovat aina olleet vaarallisia, tosin yleensä tällaisilla ihmisillä on erinomaiset puhetaidot, jolla saavat lampaat kulkemaan perässään. Halla-aho osaa kirjoittaa, mutta on liian hissukka pitämään kovaäänisiä puheita, joten se vaikuttaminen jää sinne netin maailmaan.[/QUOTE]

Netin maailma on vallassa olevan "eliitin" mielestä vaarallinen ja siksi netin vapautta yritetään kahlita Kiinan tapaan, jottei vain "väärää" tietoa levisi kansalaisten mieliin.

[QUOTE="vieras";26981284]Netin maailma on vallassa olevan "eliitin" mielestä vaarallinen ja siksi netin vapautta yritetään kahlita Kiinan tapaan, jottei vain "väärää" tietoa levisi kansalaisten mieliin.[/QUOTE]

Mielenkiintoinen jako: persut ja eliitti. Eli muut ihmiset, jotka eivät äänestä, ovat "eliittiä", vaikka olisivat ihan tavallisia kansalaisia :D

Kertoo pikkuisen huonosta itsetunnosta sun kohdalla tuo määritelmä. Mut sehän on kovin yleistä tämän katajaisen kansan keskuudessa. Siihen on saatavilla apua. Mene rohkeasti ihmisten keskuuteen ja sano, "moi, minä olen x" ja siitä se lähtee. Valitettavasti nettimaailma on pahasta monille tällaisille ihmisille, maailmankuva vääristyy.

Rohkeasti vaan ihmisten ilmoille :)

[QUOTE="vieras";26981304]Mielenkiintoinen jako: persut ja eliitti. Eli muut ihmiset, jotka eivät äänestä, ovat "eliittiä", vaikka olisivat ihan tavallisia kansalaisia :D

Kertoo pikkuisen huonosta itsetunnosta sun kohdalla tuo määritelmä. Mut sehän on kovin yleistä tämän katajaisen kansan keskuudessa. Siihen on saatavilla apua. Mene rohkeasti ihmisten keskuuteen ja sano, "moi, minä olen x" ja siitä se lähtee. Valitettavasti nettimaailma on pahasta monille tällaisille ihmisille, maailmankuva vääristyy.

Rohkeasti vaan ihmisten ilmoille :)[/QUOTE]

Lueppas uudestaan mitä kirjoitin ja jos et senkään jälkeen ymmärrä lukemaasi, pyydä apua. Kai sinulla on joku joka voi auttaa lukemisen ymmärtämisessä?

[QUOTE="vieras";26981356]Lueppas uudestaan mitä kirjoitin ja jos et senkään jälkeen ymmärrä lukemaasi, pyydä apua. Kai sinulla on joku joka voi auttaa lukemisen ymmärtämisessä?[/QUOTE]

Löydätkö yhtymäkohtia omaan elämääsi tästä:

Tuomarit k

;)