Mikä Jussi Halla-ahossa ärsyttää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja savusaunatonttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Saksan liittokanslerin Angela Merkelin mukaan monikulttuurinen yhteiskunta epäonnistui Saksassa.

Britannian pääministerin David Cameronin mukaan monikulttuurisuus on Britanniassa epäonnistunut.

Ranskan presidentti Nicolas Sarkozy pitää monikulttuurisuutta virheenä.

Ihan vain muutamina esimerkkeinä.

[QUOTE="vieras";26960085]ymmärsinkö oikein, että vertaat suomalaisten keskustelupalsta'mellakointia' siihen, että poltetaan kouluja, kivitetään poliisia ja palokuntaa, tuikataan autoja tuleen, rikotaan paikkoja ja ryöstellään?

[/QUOTE]

Et ymmärtänyt oikein. :)

[QUOTE="vieras";26960104]Jos suvikset eivät halua kokea mamujen mellakointia kotiseudullaan, niin miksi suvikset kuitenkin kannattavat sellaista maahanmuuttopolitiikkaa joka johtaa mellakoihin ja muuhun rikollisuuteen?[/QUOTE]

En osaa sanoa, kun en tiedä, keitä ovat kuvaamasi "suvikset". :)

Ajan myötä "suvaitsevaisetkin" joutuvat nielemään ylpeytensä ja toteamaan että olimme väärässä.

Sillioin joudutte miettimään mieten pysäyttää alkuunpanemanne maailmanlopun juna.

Juna, joka ei pysähdy.

• Tykkää
Reactions: trolli
[QUOTE="vieras";26960417]Pitää oikein ihmetellä sen uskon lujuuttaa jolla suvikset uskovat monikulttuurin ihanuuteen, vaikka Eurooppa on täynnä huonoja esimerkkejä sen epäonnistumisesta. Mistä tämä yksisilmäinen uskoa oikein kumpuaa?[/QUOTE]

Teidän perskärpästen tyylillä varmasti epäonnistuu Suomessakin. Mitä hyvää te olette saaneet aikaan jos kerta "suvikset" tuhoavat Suomen?

En jaksa lukea ketjua täynnä suvaitsevaiston vauhkoamista, vastaan vain ap kysymykseen.

Halla-aho ärsyttää siksi, että on oikeassa, eikä naamioi sanomaansa poliittisesti korrektiin jargoniin.

"”Aliedustettuihin” ryhmiin kuuluvien suosiminen rekrytoinnissa edellyttää, että työnhakijat kategorisoidaan ryhmiin ja että ryhmät rajataan ja määritellään. Ensinmainittu toimenpide on jyrkässä ristiriidassa sen periaatteen kanssa, että jokaista ihmistä pitää kohdella yksilönä, ei jonkin sellaisen ryhmän edustajana, johon kuulumiseen hän itse ei voi vaikuttaa."

Etninen syrjint

Siinäpä pähkinä purtavaksi, voisi joku Halla-ahon vihaaja vaikka vastata hänen esittämiin kysymyksiin ilman rasismihuutelua. En pidätä hengitystäni.

En jaksa lukea ketjua täynnä suvaitsevaiston vauhkoamista, vastaan vain ap kysymykseen.

Halla-aho ärsyttää siksi, että on oikeassa, eikä naamioi sanomaansa poliittisesti korrektiin jargoniin.

"”Aliedustettuihin” ryhmiin kuuluvien suosiminen rekrytoinnissa edellyttää, että työnhakijat kategorisoidaan ryhmiin ja että ryhmät rajataan ja määritellään. Ensinmainittu toimenpide on jyrkässä ristiriidassa sen periaatteen kanssa, että jokaista ihmistä pitää kohdella yksilönä, ei jonkin sellaisen ryhmän edustajana, johon kuulumiseen hän itse ei voi vaikuttaa."

Etninen syrjint

Siinäpä pähkinä purtavaksi, voisi joku Halla-ahon vihaaja vaikka vastata hänen esittämiin kysymyksiin ilman rasismihuutelua. En pidätä hengitystäni.

Ei niihin muuta osata vastata kuin "rasistivihapuheihmisoikeusrikosvihapuherasisti!!1111"

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26960198:
Niin ja siis sori vieras, jos yrität oikeasti jotakin asiallista keskustelua (not) minun kanssani, tämä ketju on jo niin asiaton, etten jaksa vaivautua.

Meitä vieraita on ilmeisesti useampi, koska minä en ole tämän kysymyksen tehnyt vieras.

Kysyin sinulta, eikö ole ristiriitaista puolustaa sellaista maahanmuuttopolitiikkaa, joka johtaa näihin epätoivottuihin ilmiöihin?

Aina puolustellaan sitä, että Suomessa on niin vähän maahanmuuttajia, joten olin oikeasti yllättynyt, kun joitain vuosia sitten minulle selvisi, että täälläkin on jo kouluja joissa yli puolet oppilaista on mamuja. Tällöin suomalaisten muutto pois koulusta kiihtyy ja ongelmat vain pahenee. Joten on ihan järkevää todellakin rajoittaa oleskelulupia/turvapaikkoja, ennen kuin ongelmat kasvavat liian suuriksi. Tällöin on paljon vaikeampi enää asioille tehdä mitään.

[QUOTE="Nipa";26973685]Eivät yhtään mitään. Turhis porukka.[/QUOTE]

Olet väärässä. Kuka muuten edes puhuis maahanmuuton ongelmista jos ei perussuomalaisetkaan ois uskaltanut ottaa asiaa puheeksi?

[QUOTE="vieras";26977016]Kysyin sinulta, eikö ole ristiriitaista puolustaa sellaista maahanmuuttopolitiikkaa, joka johtaa näihin epätoivottuihin ilmiöihin? [/QUOTE]

Onhan se ristiriitaista, mutta kun kaikki eivät tajua mikä on syy ja mikä on seurausta.