Mikä Jussi Halla-ahossa ärsyttää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja savusaunatonttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mohammed yhtyi 9-vuotiaaseen vaimoonsa. Ei sillä varmaan vielä kuukautiset ollu alkanu? Ja kaikki mitä Mohammed on tehnyt on islamin mukaan esimerkillistä eli pedofiilistä pitäisi mallia ottaa jos haluaa kunnon muslimi olla. Eikö toi ole aika sairasta?

Niin, totta kai.....

No, minä olen sekä opettajien, että terveydenhuoltohenkilökunnan, että koululaissten vanhempien suusta kuullut, että muslimien kanssa toimiminen on aika haasteellista, ellei jopa vaikeaa ja joissain tapauksissa täysin mahdotonta.

Ajatelkaa kahta erilaista kulttuuria, toisessa kehotetaan kääntämään lyöjälle toinen poski, antamaan hiukan periksi ja tekemään kompromisseja jotta yhteistyö olisi mahdollista ja jouhevaa. Toinen kulttuuri on voimaan perustuva, vahvin voittaa, saamalla vaatimuksiaan läpi hän tuntee itsensä vahvaksi ja me posken kääntäneet näytämme vieläkin heikommilta. Heikompia sorretaan - naisia ja lapsia.

Mitä ajattelee tyttärensä kaapuun pukeva muslimimies meidän tyttäristämme, jotka kulkevat hiukset hulmuten kesämekoissaan? Mitä ajattelevat meistä, jotka voimme lenkkeillä topissa ja trikoissa? Aivan, vapaata riistaa käytettävissä ja alistettavissa.

No, minä olen sekä opettajien, että terveydenhuoltohenkilökunnan, että koululaissten vanhempien suusta kuullut, että muslimien kanssa toimiminen on aika haasteellista, ellei jopa vaikeaa ja joissain tapauksissa täysin mahdotonta.

Ajatelkaa kahta erilaista kulttuuria, toisessa kehotetaan kääntämään lyöjälle toinen poski, antamaan hiukan periksi ja tekemään kompromisseja jotta yhteistyö olisi mahdollista ja jouhevaa. Toinen kulttuuri on voimaan perustuva, vahvin voittaa, saamalla vaatimuksiaan läpi hän tuntee itsensä vahvaksi ja me posken kääntäneet näytämme vieläkin heikommilta. Heikompia sorretaan - naisia ja lapsia.

Mitä ajattelee tyttärensä kaapuun pukeva muslimimies meidän tyttäristämme, jotka kulkevat hiukset hulmuten kesämekoissaan? Mitä ajattelevat meistä, jotka voimme lenkkeillä topissa ja trikoissa? Aivan, vapaata riistaa käytettävissä ja alistettavissa.

Totta!

Ehkäpä mua ärsyttää eniten se, mitä herra kirjoitteli vuosia (6-8v) sitten blogeihinsa ja sitä miten ne tekstit on nyt toki kadonneet sittemmin jäljettömiin, eikä monellakaan taida enää olla tietoa siitä, mitä paskaa sisälsivät.

Taisivat tekstit olla lähinnä aktiivisimman nettikansan nähtävillä, koska blogit kiersivät irc-kanavilla aika ahkerasti herättämässä närkästystä. Joten ei sinänsä yllätä, että esim. tällä foorumilla harva niistä tietää.

Halla-ahossa ei ole mitään ärsyttävää eikä sen jutuissa mitään erikoista. Se, että sen tavallisista perustelluista mielipiteistä on syntynyt kauhee hässäkkä osoittaa vaan, että Jussin kaltaisia ihmisiä pitäisi olla lisää. Ei ihmisten pidä olla niin herkkänahkaisia, että suuttuvat siitä jos joku esittää perustellun mielipiteensä. Kyllä Suomessa pitäisi saada mielipiteensä sanoa.

Ehkäpä mua ärsyttää eniten se, mitä herra kirjoitteli vuosia (6-8v) sitten blogeihinsa ja sitä miten ne tekstit on nyt toki kadonneet sittemmin jäljettömiin, eikä monellakaan taida enää olla tietoa siitä, mitä paskaa sisälsivät.

Taisivat tekstit olla lähinnä aktiivisimman nettikansan nähtävillä, koska blogit kiersivät irc-kanavilla aika ahkerasti herättämässä närkästystä. Joten ei sinänsä yllätä, että esim. tällä foorumilla harva niistä tietää.

Kerrotko mitä paa ne sisälsivät?

Kukkahattutädit inhoavat Halla-Ahoa syystä, että hän ei ole puskista huutelija, vaan omalla nimellään kirjoittaa perusteltuja mielipiteitä. Hassua on se, että kukkahatut vieläpä väittävät, että Halla-Ahon kirjoitukset ovat "muka perusteltuja" tai että ne vain "saadaan vaikuttamaan perustelluilta". Mutta perustetta taas tälle väitteelle ei ole olemassa, koska kukaan ei ole voinut konkreettisesti osoittaa, että no MIKÄ kohta on juuri se joka ei pidäkään paikkaansa.

Kukkahatut jopa sortuvat henkilökohtaisuuksiin arvostellessaan Halla-Ahoa. Itse keskusteltavaan asiaan kun ei ole esittää ainoatakaan perusteltua vasta-argumenttia, niin nimitellään sitten ihmistä.

Ja jos henkilöä joka on jostain asiasta eri mieltä, saa oikein vihata, niin vihattavien lista lienee hirveän pitkä. Poliittinen kenttähän on täynnä mielipiteitä laidasta laitaan, asiasta kuin asiasta. Vai nouseeko keskustelu ja mielipiteet maahanmuutosta jotenkin erityisasemaan, että silloin on oikeutettua vihata?!

Kerro nyt vaan mitä paskaa Halla-ahon kadonneissa teksteissä oli.

Keskustelu eilen puolitutun kukkahatun kanssa meni suunnilleen näin:
K=kukkahattu
M=minä

K: Halla-Aho on rasisti, joka kirjoittaa muka-totuuksia.
M: Ai, no kerrotko jonkin esimerkin?
K: No se vihaa maahanmuuttajia ja kirjoittaa niistä valheita.
M: Ai, no voitko kertoa konkreettisen esimerkin?
K: En nyt muista mitään tiettyä, mutta se syyttää että maahanmuuttajat tekevät täällä paljon rikoksia.
M: No eihän se ole Jussin päästä keksittyä, vaan poliisin tilastoista luettavissa.
K: Ei siellä lue että kaikki maahanmuuttajat ovat rikollisia.
M: Ai, no onko Jussi väittänyt kaikkien maahanmuuttajien olevan rikollisia?
K: No kyllä periaatteessa on.
M: Jaa jaa.. olisiko sinulla näyttää mistä kirjoituksesta on kyse?
K: En mä käy lukemassa sen rasistisia kirjoituksia, eli en muista mikä se oli.
M: Sinä et käy lukemassa kirjoituksia, mutta silti Jussi on mielestäsi rasisti, joka kirjoittaa muka-totuuksia?
K: Älä nyt ala jankuttamaan!! Kyllä sä tiedät mistä mä puhun.
M: Niin joo.. tottakai tiedän. On se Jussi ihan hirveä rasisti.

[QUOTE="juupeli";26896759]Keskustelu eilen puolitutun kukkahatun kanssa meni suunnilleen näin:
K=kukkahattu
M=minä

K: En nyt muista mitään tiettyä, mutta se syyttää että maahanmuuttajat tekevät täällä paljon rikoksia.
M: No eihän se ole Jussin päästä keksittyä, vaan poliisin tilastoista luettavissa.
M: Sinä et käy lukemassa kirjoituksia, mutta silti Jussi on mielestäsi rasisti, joka kirjoittaa muka-totuuksia?
M: Niin joo.. tottakai tiedän. On se Jussi ihan hirveä rasisti.[/QUOTE]

Kukkahatut ne vaan jaksavat hämmästyttää vuodesta toiseen.:D

[QUOTE="juupeli";26896759]Keskustelu eilen puolitutun kukkahatun kanssa meni suunnilleen näin:
K=kukkahattu
M=minä

M: Niin joo.. tottakai tiedän. On se Jussi ihan hirveä rasisti.[/QUOTE]

Tällainenhan tämä keskustelukin on ollut.

[QUOTE="jemma";26896858]mua ärsyttäähitosti kukkahattutädittely. jos mua saa sanoa kukkahatuksi, ni kyllä mäkin sit saan nimitellä rasistiksi.[/QUOTE]

Rasistiksi nimittely on rikos jos sinä et pysty todistamaan nimittelyn kohdetta rasistiksi, mutta eihän rikoslaki ole aiemminkaan koskettanut kukkahattutätejä.

K=kukkahattu
M=minä

.[/QUOTE]

Näinhän se menee. Siitä tuomiostakin ihmiset on ihan, että hyvä juttu ja sit kun kysyy, että tiedätkö, mitä hän on kirjoittanut, tai oletko lukenut alkuperäistä tekstiä, niin vastaus on järjestään, että ei. Jos olisi, niin ymmärtäisi, että tuomio on kyseenalainen ja että teksti oli tarkoitettu syyttäjälle provokaatioksi.

Ihmiset ei kyseenalaista lukemaansa ja ajattele kriittisesti ja omilla aivoillaan. Kaikki mitä lehdessä lukee ei ole totta. Se MITEN kirjoitetaan vaikuttaa siihen, miten se luetaan. Kaikista kammottavinta on huomata, miten toimittaja ajaa asiaansa tiettyyn suuntaan. Esimerkiksi otsikoimalla tai muilla keinoin, esim. adjektiiveillä jne. No, se mediasta.:)

[QUOTE="niin";26896636] Ei ihmisten pidä olla niin herkkänahkaisia, että suuttuvat siitä jos joku esittää perustellun mielipiteensä. Kyllä Suomessa pitäisi saada mielipiteensä sanoa.[/QUOTE]

Juu, herra on itse niin herkkähipiäinen että, hermostui yhdestä hänestä otetusta kuvastakin :D

Persupojat on pikkuprinsessoja

[QUOTE="vieras";26896896]Rasistiksi nimittely on rikos jos sinä et pysty todistamaan nimittelyn kohdetta rasistiksi, mutta eihän rikoslaki ole aiemminkaan koskettanut kukkahattutätejä.[/QUOTE]

Ei vaan rasistinen nimittely on rikos. Sitä sä olet täällä harjoittanut päivästä toiseen.