<3<3<3
Ihana kuva. Onks irtoripset vai pysyvämmät tekoräpsyttimet? Ihanat.
Ihana kuva. Onks irtoripset vai pysyvämmät tekoräpsyttimet? Ihanat.
Krapulainen kassialma venaa torin kulmalla, että kello tulis yheksän ja sais keppanaa kaupasta
Kiitos. Ihan normi tekoripset onIhana kuva. Onks irtoripset vai pysyvämmät tekoräpsyttimet? Ihanat.
Et ole Kaunis nainen olet ja onhan tässä nyt jo tullut kommenttia lisää...:kiss:Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;26966574:...Mä oon aina kuvaketjujen ketjuntappaja.... :ashamed:
Joo, voin perustella. Olen lukenut useammin kuin kerran tai kahdesti, kuinka kerrot yhä uudestaan, että sulla on musta tukka ja näytät pelottavalta. Valkoinen naama ja punaista huulipunaa. Tukka pystyssä ja niitit vaatteissa. Sinähän olet ex syysyö, joten kyllä näin on. Minkä takia ihminen on säälittävä puskusta huutelija, jos ei laita kuvaansa? Olen minä kuvani usein laittanutkin.perustelleppa, miten muka "tuon jatkuvasti esiin erillaisuuttani" ? säälittävät kaltaisesi harmaana huutelijat, joilla
ei ole edes pokkaa näyttää kasvojaan vaikka kyseessä on KUVAKETJU
Minä oisin mieluiten pitkäsäärinen, hehkeä menninkäinenMie oisin mieluusti pitkäsäärinen hehkeä kultakutri. Mut aina ei saa mitä tahtoo ja oon sitte tämmönen menninkäinen.
Tää oli hyvin sanottu Mulle riittää tää kassi Alman titteliAlkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;26967148:Minä oisin mieluiten pitkäsäärinen, hehkeä menninkäinen
:O !!!!Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;26966363:
No onhan, ainakin 10 kertaa! Sama kuva hieman eri tavalla käsiteltynä. Heh.Ei oo ollu ennen tuo kuva
Oi WAU!Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;26966363:
Onko tämä äitiyslomalainen = Kauhea Namu? Siis kun mulla tuli tuosta Sangrian kuvasta niin mieleen Kauhea Namu ja ei voi olla sattumaa, jos ejk on samaa mieltä. Mitä mieltä muut on?oletko sangria palstaillut ennen nikillä äitiyslomalainen ?
Sangria ei ole kauhea namu.Alkuperäinen kirjoittaja entinen cityläinen;26967888:Onko tämä äitiyslomalainen = Kauhea Namu? Siis kun mulla tuli tuosta Sangrian kuvasta niin mieleen Kauhea Namu ja ei voi olla sattumaa, jos ejk on samaa mieltä. Mitä mieltä muut on?
:O Sä et VOI olla suomalainen.. ainakaan kokonaan!Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;26966363: