Ketkä palstalaiset ärsyttävät sinua?

• Viestiketjun aloittaja Kuraajaruusuja
  • Ensimmäinen viesti
VittumaisenVeikee
En nyt ole varma että ärsyttääkö ihan sanan varsinaisessa merkityksessä mutta Akaatti tai Akaati (mikälieonkaan) ja hänen (siskonsa?) Tuulipuku. Heidän ketjuja kun näkee olevan sivuilla niin koitan kamppailla itseni kanssa etten aukaise niitä koska niiden jälkeen on aina ihan puulla päähän lyöty olo.
Voiko tuollaisia ihmisiä olla oikeasti olemassa?

"vieras"
Olin ihan yllättynyt kun Anatolia oli mainittu niin useasti, kun omasta mielestäni hän on yksi palstan vähiten ärsyttävimmistä!

Omaa verenpainettani eniten nostattaa Katylina ja vrs

Tää mikäliemarabuu joka aamu vouhottamas kun herännyt sianpieremän aikaan niin iloisena... hohhoijaa, hanki elämä kun aina tänne pitää ekana rynnätä mainostaan.
Minusta on mukavaa aina nähdä Maraboun aamuketju, tuntuu jotenkin niin kodikkaalta :)
Itseäni ei erityisemmin ärsytä kukaan tietty nimimerkki niin paljoa, että viitsisin sitä tässä alkaa ruotimaan. Lähinnä jotkut ketjut, joissa jankataan aiheen vierestä sivutolkulla ja mennään henkilökohtaisuuksiin. Ja jotkuthan menevät niihin henkilökohtaisuuksiin herkemmin kuin toiset.

gfg
trolli, Kaiutin, vrs, Katylina
-> noi ovat omasta mielestäni sellaisia nikkejä, joiden sanomina (jopa ihan hyvä) asia saattaa hautautua kokonaan kärkkään, ilkeän ja mustavalkoisen ilmaisun alle...sellaisia "mulla on oikeus sanoa mielipiteeni ja puhua suoraan" -tyyppejä, jotka tuon hokeman varjolla antavat itselleen luvan suoltaa näppäimistöltään mitä tahansa.

Mä oon kyllä ratkaissut tuon ongelman jo; en yksinkertaisesti vain lue enää ollenkaan heidän ketjujaan tai edes heidän eri ketjuissa olevia kommenttejaan. Helppoa. :D

heihei mutsit
Minusta sellainen maailma, jossa ikävimmät (!) ihmiset ovat Mummeliisan kaltaisia kuulostaa likimain täydelliseltä mitä yhteiskuntasopuun ja mielenrauhaan tulee.
Mitä taas tulee rehellisyyteen, aitouteen, ihmisten kohtaamiseen tasavertaisina ja ylemmyyden sekä pätemisen välttämiseen, sellainen maailma olisi kaikkea muuta kuin täydellinen.

Mitä taas tulee rehellisyyteen, aitouteen, ihmisten kohtaamiseen tasavertaisina ja ylemmyyden sekä pätemisen välttämiseen, sellainen maailma olisi kaikkea muuta kuin täydellinen.
Paljon parempi kuitenkin kuin nykyisin. Huomaa että missään ei toivottu kaikkien olevan mummeliisan kaltaisia. Jos mummeliisa olisi pahinta mitä maailmalla on tarjottavana, asiat olisivat erinomaisesti.

Yhteistyössä