Kumpi teillä rakastaa enemmän, sinä vai puolisosi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Meteli Seis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä mun on pakko vastata että molemmat yhtä paljon. Niin ajattelen, ollaan molemmat tyytyväisiä parisuhteeseen.

Mutta tiedän - tai niin sivusta katsellen ajattelen- esim kaveripiiristä eriparisempiakin tilanteita. Mutta ne usein liittyvät suhteen alkuaikoihin, kiintymiseen ja eriytymiseen mikä aina ei mene samanaikaisesti.

Puoliso ainakin osaa näyttää sen paremmin. Mä olen just sellanen törppö, joka tajuaa suhteen upeuden vasta kun tulee joku ongelma vastaan.. eli otan vähän turhan paljon itsestäänselvyytenä koko homman. Mutta pohjimmiltani varmaan rakastan yhtä paljon kuin mieskin.

Ei pysty sanomaan, molemmat rakastaa niin valtavasti. Ei tultais toimeen ilman toisiamme. En osaa sanoa. Välillä minusta tuntuu että ei mies voi rakastaa minua niin paljon kuin minä häntä, mutta hänen tekonsa ja sanansa taas osoittavat että voi :)

Rakkauden osoittamisen määrästä voisi päätellä, että puoliso. En sanoisi asian kuitenkaan olevan niin mustavalkoinen, koska osoitamme rakkautta ja rakastamme hieman eri tavalla. Molempien rakkaus on vahva. En pysty sanomaan rakastaako toinen enemmän eikä sillä ole merkitystäkään. Avan kuten Mummeliisa kirjoitti "Se riittää, että ja jotta kumpikin toistaan rakastaa ja kunnioittaa".

Tiedän, että hän rakastaa minua enemmän. Minulla taas on paljon syytä rakastaa häntä, hän on hyvä mies. Hän ansaitsee rakkauden, mutta minä vaan saan rakkautta, ilman ansioita.