Missä vanhat palstalaiset?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Aapeli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Viitsi enää kirjoitella tänne?
Oma osuutensa varmaan silläkin kun palsta muuttui epäkäytännöllisemmäksi silloin joskus. Sen jälkeen en itsekään ole täällä enää viihtynyt muuta kuin joskus tilapäisessä mielenhäiriössä niin kuin nyt :P
 

Yhteistyössä