No joo, näissäkin on kyllä huomattava yhdennäköisyys!
No joo, on se vähän, mutta pakko huomauttaa että tarkoitat varmaan Jon Bon Jovi, Bon Jovi kun on neljän jäsenen bändiData on Bon Jovi.
(Tuli mieleen heti silloin jo kun hänen kuvansa ensimmäisen kerran näin.)
Näkemieni kuvien perusteella kyllä et näytä.Karua mutta mä näytän kuulemma Lauri Nurkselta tai Jukka Hentuselta (jääkiekkoilija). Enkä siis ole mies.
Kuvia en nyt tähän hätään saa laitettua tällä luurilla (teidän onnenne se )
Ja mua Ville Valon... Ja siis olen nainen :-/Mua on sanottu Ville Myllyrinteen näköiseksi ja etenkin oloiseksi.
Et näytäkään - yhtään, joten dont worry.En halua näyttää tuolta!! :xmas:
Jos ajattelen sarjismaailmaa niin Darian ja Nemin yhdistelmä? Toisaalta minusta näytät hieman Dita von Teeseltä, mutta pehmeämmät kasvonpiirteet, ts. kovuus puuttuu. Hmmm... Zoey Deschanel vai miten se kirjoitetaan se yks.Minulle saa myös kertoa, että ketän muistutan. Tosin mäkin huomioin vain sellaisten arviot, ketkä ovat livenä nähneet. Ja oikeasti en taida edes muistuttaa erityisesti ketään, olen niin kummallisen näköinen.
Cristina Ricci?Minulla on yhden amerikkalaisen näyttelijän kasvot mielessä, näytät vähän häneltä, mutten muista hänen nimeään. : / Koitan googletella,jos tulisi mieleen. Tummat hiukset, aika pienikokoinen ja hoikka näyttelijä.