vanhoja palstalaisia

Keittiönoita
Mä olen entinen Delffi :wave: Pinki ja Jätkä palstailee, mutta muista ei ole kuulunut aikoihin mitään. Elleivät ole vaihtaneet nikkiä ilman, että olisivat sitä julkisesti kertoneet.

No niin olitkin Keittiönoita tosiaan entinen Delffi. Muita en nyt saa mieleeni. Ihan outoa porukkaa, nyt kun katselen tätä uudistunutta foorumiakin niin nuo tykkäykset sun muut pikanäppäimet "siirry suoraan viimeiseen uuteen viestiin" tjtn.

Mutta muuten meno on ihan sama: Kotiäitiys, uskonto, politiikka ja abortti on varmoja topikkeja. Onks kellarihumppaa vielä?

Keittiönoita
No niin olitkin Keittiönoita tosiaan entinen Delffi. Muita en nyt saa mieleeni. Ihan outoa porukkaa, nyt kun katselen tätä uudistunutta foorumiakin niin nuo tykkäykset sun muut pikanäppäimet "siirry suoraan viimeiseen uuteen viestiin" tjtn.

Mutta muuten meno on ihan sama: Kotiäitiys, uskonto, politiikka ja abortti on varmoja topikkeja. Onks kellarihumppaa vielä?
Kellarihumppaa on tosi vähän. Mutta jos haluaa jotain wanhan palstan kaltaista hauskuutta, kannattaa mennä tuohon päättömän aloittamaan yli tuhatsivuiseen ketjuun. Harvoin täällä palstalla enää nauraa hohottaa öisin kuten silloin wanhaan hywään aikaan, mutta tuossa ketjussa olen välillä nauranut niin, että kuopuskin on tullut katsomaan, mitä täällä tapahtuu :D

Keittiönoita
[QUOTE="hhh";26936396]muistatteko provon :D[/QUOTE]
Muistan toki :) Just eilen sanoin esikoiselle, kun tuli puhe helikopterihumalasta, että ei olekaan tullut vähään aikaan juotua Provon kanssa tequilaa :D

Yhteistyössä