NO en mä sitä nyt kuolleeksi ajatellutkaan. Eiköhän meillä kaikilla ole se elämä kuitenkin palstan ulkopuolella -toivottavastiAlkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;26936125:Pastorilla on elämä palstan ulkopuolella.
Mutta onhan se välillä ollut täällä, uudemmalla nikillä.Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;26936125:Pastorilla on elämä palstan ulkopuolella.
Joo mäkin pääsin vuosiksi, tosin nytkään en ajatellut palstailla 24/7 -kuten en silloin aiemminkaan.pintelin on nikki, jota minäkin joskus seurasin, nyt haun jälkeen profiili kertoo, ettei ole yli vuoteen käynyt.
Toiset pääsee tästä palstasta eroon... :|
Kellarihumppaa on tosi vähän. Mutta jos haluaa jotain wanhan palstan kaltaista hauskuutta, kannattaa mennä tuohon päättömän aloittamaan yli tuhatsivuiseen ketjuun. Harvoin täällä palstalla enää nauraa hohottaa öisin kuten silloin wanhaan hywään aikaan, mutta tuossa ketjussa olen välillä nauranut niin, että kuopuskin on tullut katsomaan, mitä täällä tapahtuuNo niin olitkin Keittiönoita tosiaan entinen Delffi. Muita en nyt saa mieleeni. Ihan outoa porukkaa, nyt kun katselen tätä uudistunutta foorumiakin niin nuo tykkäykset sun muut pikanäppäimet "siirry suoraan viimeiseen uuteen viestiin" tjtn.
Mutta muuten meno on ihan sama: Kotiäitiys, uskonto, politiikka ja abortti on varmoja topikkeja. Onks kellarihumppaa vielä?
Damn, mä kun kuvittelin edes jonkun päässeen irti tästä pas....siis palstasta.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26936149:Mutta onhan se välillä ollut täällä, uudemmalla nikillä.
Ihmisiä kuolee jatkuvasti. Jotkut ei pääse tästä palstasta irti muuten kun kaatumalla saappaat jalassa.]NO en mä sitä nyt kuolleeksi ajatellutkaan[/B]. Eiköhän meillä kaikilla ole se elämä kuitenkin palstan ulkopuolella -toivottavasti
Pelottava ajatus :OAlkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;26936233:Ihmisiä kuolee jatkuvasti. Jotkut ei pääse tästä palstasta irti muuten kun kaatumalla saappaat jalassa.
Dakota jotain... en muista.Pastori...mitä muita nikkejä sillä oli?
Dakotan emo ?Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26936368:Dakota jotain... en muista.