täten julistan syksyn 2012 virallisen naamakuva-ketjun avatuksi!

[QUOTE="vieras";26931775]Sun ei olis ikinä pitänyt laittaa kuvaasi tänne! Nyt jo pelkkä nikkisi näkeminen aiheuttaa yökötysreaktion
[/QUOTE]

Voi sua, et taida ymmärtää, että sun asenteesi vaan kertoo sen, ettet voi sulattaa mun ylivertaisuuttani itseäsi kohtaan ;) Sääli sinua. :hug: Sä et onnistu aiheuttamaan kuin itsellesi pahan mielen.

Vähänks oli tauon aikana ikävä sinunlaisia ressukoita, jotka koittavat pienessä elämässään päteä edes yhdessä paikassa, netin keskustelupalstalla. Eivätkä siinäkään onnistu.

Pusipusi.

Voi sua, et taida ymmärtää, että sun asenteesi vaan kertoo sen, ettet voi sulattaa mun ylivertaisuuttani itseäsi kohtaan ;) Sääli sinua. :hug: Sä et onnistu aiheuttamaan kuin itsellesi pahan mielen.

Vähänks oli tauon aikana ikävä sinunlaisia ressukoita, jotka koittavat pienessä elämässään päteä edes yhdessä paikassa, netin keskustelupalstalla. Eivätkä siinäkään onnistu.

Pusipusi.
Arvostelijat ovat kai niitä, jotka eivät ite kestä itteään missään suhteessa. :hug:

• Tykkää
Reactions: idunnor
"vieras"

Pusipusi.

[QUOTE="vieras";26920097]Varmaan on kauniita juu, mutta ihmetyttää tuo älytön kuvien muokkaus. Valoisuudet kaakossa että hädintuskin kasvonpiirteitä erottaa. Pelkäättekö paljastuvanne rumiksi jos laitatte ihan muokkaamattoman kuvan? :)[/QUOTE]

En oo laittanu mitään kuvaa, olen huolissani siitä että ylimaallisen säkenöivä kauneuteni sokaisee ja masentaa muut palstailijat :saint:

Yhteistyössä