"vieras"
Sun ei olis ikinä pitänyt laittaa kuvaasi tänne! Nyt jo pelkkä nikkisi näkeminen aiheuttaa yökötysreaktionMeillä ei edes ole sitä paikallista räkälää, onneksi
Hei mä tunnen sut! En sano mistä, koska sitten tunnet sinäkin minut
Oot tosi kaunis. Toi vika kuva oli vielä näkyvissä.tulipa tyhmä valoitus XD
Arvostelijat ovat kai niitä, jotka eivät ite kestä itteään missään suhteessa. :hug:Voi sua, et taida ymmärtää, että sun asenteesi vaan kertoo sen, ettet voi sulattaa mun ylivertaisuuttani itseäsi kohtaan Sääli sinua. :hug: Sä et onnistu aiheuttamaan kuin itsellesi pahan mielen.
Vähänks oli tauon aikana ikävä sinunlaisia ressukoita, jotka koittavat pienessä elämässään päteä edes yhdessä paikassa, netin keskustelupalstalla. Eivätkä siinäkään onnistu.
Pusipusi.
Voi sua, et taida ymmärtää, että sun asenteesi vaan kertoo sen, ettet voi sulattaa mun ylivertaisuuttani itseäsi kohtaan Sääli sinua. :hug: Sä et onnistu aiheuttamaan kuin itsellesi pahan mielen.
Vähänks oli tauon aikana ikävä sinunlaisia ressukoita, jotka koittavat pienessä elämässään päteä edes yhdessä paikassa, netin keskustelupalstalla. Eivätkä siinäkään onnistu.
Pusipusi.
Kivan näköinen. Luojan kiitos joku nainen vielä tässä maassa osaa pukeutua naisellisesti. Keskivertonainen olisi laittanut tuohon asuun jotkut saatanan tennarit tai muut kauheat matalapohjaiset kengät.
Siivotaanko teillä koskaan? Aika järkky toi keittiö. Lisäksi nuo kaikkein halvimmat keittiökalusteet ihan kuin vuokrakasarmista ja 80-luvun mieletön verho.
Missa metikossa asut, jos ei rakalaa loydy? Taalta katsoen Helsinkikin on tuppukylaMeillä ei edes ole sitä paikallista räkälää, onneksi
Samis! :O Olin pitkään tuota mieltä, mutta nyt tämän ketjun ekasivulla repsahdin.En oo laittanu mitään kuvaa, olen huolissani siitä että ylimaallisen säkenöivä kauneuteni sokaisee ja masentaa muut palstailijat :saint:
Toivoit vaan et oisin erehtyny laittaan mun hurlmaavan naaman tänneAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26932005:Samis! :O Olin pitkään tuota mieltä, mutta nyt tämän ketjun ekasivulla repsahdin.
Piti ihan kurkata tänne, kun näin että olit kommentoinut ketjua.
Tietysti toivoin. :ashamed:Toivoit vaan et oisin erehtyny laittaan mun hurlmaavan naaman tänne
Tutkipa joskus nurkkiasikin, josko torakoita löytys!Ei siivota. Vuokrakasarmit ovat köyhien säätiöiden tutkijoille ihan hyvä vaihtoehto. Meillä ei verhoja paljon mietitä, kun on muutakin ajateltavaa.
:kiss:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26932026:Tietysti toivoin. :ashamed:
Ihana kuva. Suloinen