Meidän sakki muuttui teenjuojiksi, kerrohan lempiteesi.

• Viestiketjun aloittaja "akka"
  • Ensimmäinen viesti
"akka"
Meillä ollaan kaikki kovia juomaan kahvia ja olenkin sitä manannut että kahvin hinta on niin korkea nykyisin että siihen menee aivan tolkuttomat rahat.
Nyt meidän 16 vee päätti että hän siirtyykin teenjuojaksi kun kerran kokeili ja totesi että se on paljon parempaa.
Kas viikko siitä, kuopus päätti maistaa myös ja totes että kahvissa on nykyisin joku ällö sivumaku ja siirtyi myös teenjuojaksi. :p
En mä nyt itteeni varten viitti kahvia keittää kun mieskin on töis, joten teetä teetä.
Luulis tuon olevan paljon terveellisempääkin (mene ja tiedä siitä) mutta ainakin makuvaihtoehtoja on tosi paljon.
Itse tykkään paitsi ihan perus Liptonista, myös Earl Gray teestä ja yksi ehdoton suosikkini on Keisarin Morsian sekä Tiikerin Päiväuni.
Tykkään myös sitruunateestä, marjateestä sekä persikkateestä jotka on tosi hyviä myös kylminä.
Onneksi on myös irrallaan myytävää teetä ettei kaikki ole pussissa.
Mikä on sinun lempiteesi?

"akka"
[QUOTE="Selina";26923080]Earl Grey ja sadepäivän ilo. Yritän oppia juomaan vihreää teetä mutta voi kettu sitä makua.[/QUOTE]

Sama juttu,sen vihreän teen makuun ei vaan millään totu =(

Fenkolitee.

Ensin se oli kaameaa kuraa. Nyt en pääse enää käyntiin ilman sitä. "Pakon edessä" aloin sitä juomaan (vauvan vatsavaivojen vuoksi) ja vastoin kaikkia odotuksia jäin koukkuun. Se on mun mielestä hyvää nykyään.

Vihreä tee ei ikävä kyllä aiheuta samanlaista koukkuuntumista, sitä olen jo kauan litkinyt mutta yhtä kaamealta se maistuu ihan aina.

• Tykkää
Reactions: Saksamamma
Ehdottomasti maailman parasta teetä ikinä on Ya Bao. Eikä todellakaan mitään sokereita tms sekaan, vaan pelkkä raikas, mahtavan makuinen tee *taivas*

Suosittelen tutustumaan vaikkapa tuon pieni kilpikonna kaupan teevalikoimaan, siellä on miljoon akertaa paremman makuisia teelaatuja kun mitä kaupasta ikinä voi löytää. Mä en enää pysty juomaan kaupan esanssiteitä :$

"akka"
"Ano"
My Time on ihanaa, ja halpaa määräänsä nähden (iltateenä!). :) Se on Teekannen teetä. Niillä on kanssa Energy Refres (??), joka on kieltämättä hieman purkkamainen, mut ihan tosissaan piristää (tai sitte tää on vaan lumetta. niin tai näin, oli lumetta tai ei, jos mä piristyn siitä, se riittää :D).

Teekannen teet ylipäätään on mun makuun oikein hyviä, ei liian karvaita muttei makeitakaan :)

"Mä"
Vanilja ja Earl Grey. Siniset silmät. Forsman Chamraj Mansikka ja Twinings Passion Fruit mango & orange. Ostan yleensä Tukholmasta tuliaisiksi teetä, siellä ihanat valikoimat. Juon paljon teetä, joten tykkään vaihdelle.

juås
Tänhetkiset suosikit löytyvät vihreästä teestä: Lipton green tea mandarin orange, Lord Nelson green tea with lemon ja Lord Nelson green tea with vanilla. Kaksi jälkimmäistä Lidlin tuotteita.

7thHeaven
Clipperillä ja luontaistuotekaupoissa on ihania teitä. Teepaketteja... miten tää sana kääntyy? :D

Jokatapauksessa omat suosikkini on maustetut vihreät teet, varsinkin sitruuna, vanilja ja persikka-passion (Pirkka).
Lakutee on iiiihanaa, vie makeannälän myös :)

Kahvi on hyvää, mutta kyllä tee on parempaa. Oikea kunnon haudutettu tee. Itse tykkään täällä mainittujen Keisarin morsiamen yms. mustien maustettujen teiden lisäksi roibuksesta. Lempparini on Caffi-kaupasta ostettu Apelsiini-Kaktus tee, koska punaisessa teessä ei ole kofeiinia sopivat ne hyvin myös iltajuomiksi.

"Anne"
Keisarin morsian, Tiikerin päiväuni, Uskollinen ystävä.

Irtoteistä...? Mikä??? Enivei.
Russian samovar blend, Onnen elefantti
nämä nyt ainakin alkuun, unohtamatta earl greyta.

Yhteistyössä