Missä kaikissa paikoissa olette harrastaneet seksiä?

• Viestiketjun aloittaja "wertty"
  • Ensimmäinen viesti
Piupiupiu
autossa pimeellä ja sisävalot päällä (kun osa juhlien vieraista oli seurannu toimintaa muutaman metrin päästä) :D jotain viihdykettä niillekki mut enhän minä siitä kuullu vasta kun jälkikäteen, ja kerran taksissa eikä siitä sen enempää :D.

villivarsa nuorena
Yöllä melkein tyhjässä ratikassa aivan takapenkillä mieheni sormetti ja minä hoitelin häntä :), merellä olimme kerran eräällä pienellä luodolla monta päivää kuin pienet kanit (vastapäätä ei niin kaukana varuskunta, eihän heillä ole kiikareita,ei), juhannusaattona telttaretkellä eka kerta idyllisen järven rannalla, alla sammalta ja kova kallio, muutama käpy ja itikat söivät niin saakelisti :), klassinen vanhempien sängyssä (lakanat vaihdoimme tietenkin), hiekkarannalla dyynien suojassa muuten kiva, mutta sitä hiekkaa oli aivan JOKA paikassa. Olihan niitä paikkoja paljon muitakin, mutta nämä jääneet parhaiten mieleen...

lucifer
baarin vessassa, kotona, autossa, rekassa, teltassa, rannalla, pesis stadionilla, urheilukentän välinevarastossa, laavulla, lintutornissa, kolmella eri ampumaradalla, metsässä hirvipassissa, järvessä, uima-altaassa, ullkohuussissa,saunassa, tässä muutamia mitkä tuli mieleen...

• Tykkää
Reactions: Kesä-ukko
No nää perus-kodissa toteutettavat: sauna, suihku, vessa (pöntön päällä takaapäin), pyykkikoneen päällä, olohuoneen lattialla, sohvalla, keittiönpöydällä, työtasolla...

Sit melkein jokaisen toteutettavissa olevat: autossa (pakettiauton tavaratilassa sekä henkilöautossa), omalla takapihalla, jättitrampoliinilla (VOIN SUOSITELLA!!!), parvekkeella, luonnon helmassa metsässä, uimarannalla (julkisella rannalla yöllä, omassa mökkirannassa päivälläkin), sovituskopissa, baarin vessassa...

Ja sit nää "omat erikoisuudet": koulun vessassa, työpaikan kahvihuoneessa, Mikkelin kaupunginkirjaston rappusilla... :ashamed:

Viimeksi muokattu:
vieras-
Kotona kaikki mahdolliset ja mahdottomat paikat.
Autossa -sisällä ja konepellillä/autoa vasten, rekassa, ulkona, rannalla ja rannan pukukopissa, kalliolla, metsässä, lintutornissa, mökillä pihalla -järvessä, trampoliinilla, saunassa.
Sovituskoppi. Joidenkin kavereiden luona ollessa. Terminaalin pihalla.
Esittelysaunassa, veneessä. Porealtaassa. Poliisilaitoksen rappusilla.
Ei voi kaikkea muistaa nyt...

Miten on mahdollista, etten mä ikinä ole törmännyt julkisesti sekstaavaan pariin, kun se näyttää olevan näinkin yleistä. :confused: Ehkä kerran, mutta sekin oli jossain autossa tienvarressa tms.
Minä olen. Kerran jopa kaverin kanssa istuttiin siihen viereen tupakille arvostelemaan suoritusta. Baarista kotiin kävellessä siis semmoisen puistoalueen KESKELLÄ ilman mitään näkösuojia oli eräs nuori pari päättänyt yhtyä.

Kerran oon myös sattunu paikalle kun julkisesta vessasta samasta kopista tulee ulos mies ja nainen puna poskillaan ja kerran kun aikanaan jaoin lehtiä törmäsin rappukäytävässä rakastelevaan pariin ja kerran baaritöissä ollessani yksi pari äityi yhtymään baarin sohvalla. Mies istui, nainen hajareisin päälle, hame vyötäisille ja eiku siitä vaan. :D

EI mitään kovin kummoista, autossa ja rekassa, ex-appivanhempien sänky.
Kaikki baarin vessat yms.kokematta. Pitäisiköhän tässä nyt sinkkuduttuani sitten alkaa hurjastelemaan ja sekstailemaan uusissa erilaisssa paikoissa hmmm.

Kerran olen nähnyt erään parin yhtyvän keskellä päivää yhdessä puistossa, eivät olleet ehkä niin suojassa kuin kuvittelivat.

[QUOTE="vieras";26892858]Pitäiskö tää nyt ymmärtää niin, että sua yököttää? Ihan vaan tarkistan.[/QUOTE]

Ymmärsin kyllä sarkasmiksi:confused:

Itsellä ei mitään järisyttävän erikoista ole:/ Lähinnä jotain puistoa/leikkipuistoa yöllä.

Viimeksi muokattu:
EI mitään kovin kummoista, autossa ja rekassa, ex-appivanhempien sänky.
Kaikki baarin vessat yms.kokematta. Pitäisiköhän tässä nyt sinkkuduttuani sitten alkaa hurjastelemaan ja sekstailemaan uusissa erilaisssa paikoissa hmmm.

Kerran olen nähnyt erään parin yhtyvän keskellä päivää yhdessä puistossa, eivät olleet ehkä niin suojassa kuin kuvittelivat.
Mun mielestä on kyllä aika härskiä mennä ex-appivanhempien sänkyyn panemaan. :D Jäikö jotain kaunoja?

• Tykkää
Reactions: Sanna80 ja emmiina

Yhteistyössä