"jep"
Kotona joka huoneessa, metsässä, miehen työpaikalla kylmähuoneessa ja limsakaappia vasten jne.
paha! Oliks kesken jumalanpalvelusta vai tyhjässä kirkossa?kirkossa
Minä olen. Kerran jopa kaverin kanssa istuttiin siihen viereen tupakille arvostelemaan suoritusta. Baarista kotiin kävellessä siis semmoisen puistoalueen KESKELLÄ ilman mitään näkösuojia oli eräs nuori pari päättänyt yhtyä.Miten on mahdollista, etten mä ikinä ole törmännyt julkisesti sekstaavaan pariin, kun se näyttää olevan näinkin yleistä. Ehkä kerran, mutta sekin oli jossain autossa tienvarressa tms.
Mun mielestä on kyllä aika härskiä mennä ex-appivanhempien sänkyyn panemaan. Jäikö jotain kaunoja?EI mitään kovin kummoista, autossa ja rekassa, ex-appivanhempien sänky.
Kaikki baarin vessat yms.kokematta. Pitäisiköhän tässä nyt sinkkuduttuani sitten alkaa hurjastelemaan ja sekstailemaan uusissa erilaisssa paikoissa hmmm.
Kerran olen nähnyt erään parin yhtyvän keskellä päivää yhdessä puistossa, eivät olleet ehkä niin suojassa kuin kuvittelivat.
Siis tällä hetkellä ex-appivanhemmat, se oli sillon suhteen alkuaikoina...Mun mielestä on kyllä aika härskiä mennä ex-appivanhempien sänkyyn panemaan. Jäikö jotain kaunoja?