Missä kaikissa paikoissa olette harrastaneet seksiä?

• Viestiketjun aloittaja "wertty"
  • Ensimmäinen viesti
Saunassa, saunan pukuhuoneessa ja pesuhuoneessa,kylppärissä, olohuoneessa, mökillä, aitassa.
Appivanhempien sängyssä.
Miun vanhenpien kotona, ei tosin heijän sängyssä.

Viimeksi muokattu:
Auto, teltta, vanhempien varasto, ex-anopin sänky, rakenteilla olevassa talossa, laiturilla (ei kunnolla), lattia, ruokapöytä, sohva, sauna, lomamökissä kun vanhemmat nukkui vain yhen kaapin takana, metsässä jossain retkeily tms mökissä, metsän reunassa ulkona,

"vieras"
Kylpyhuoneen lattialla, pesukoneen päällä, rekassa (liikkuvassakin :D ) , sohvalla, vessanpöntön päällä, autossa pelkääjänpaikalla, hotellissa, uimahallin porealtaassa ollaan hiplailtu ja linja-auton takapenkillä oon ottanu suihin ja mies sormetti mua :p

"minnipinni"
No paikkojahan löytyy; kotona kaikki paikat (sauna, eri huoneet, suihku, parveke, keittiönpöytä), metsätiellä, metsän laidassa, porealtaassa, laiturilla, mökin kuistilla, lenkkipolulla, junassa, uimarannalla, yhdellä polulla asutuksen välittömässä läheisyydessä.. Onhan noita, ees kaikki tuu mieleen :D

"vieras"
Metsä, puisto, pururata, nurmikko, rantakallio, rantasauna, teltta, parkkipaikka, parkkihalli, sovituskoppi, julkinen vessa, rappukäytävä, pesutupa, kellarikäytävä, parveke, naapurin sänky, kaverin sänky, hotelli, hotellin sauna, hotellin terassi, työpaikan neukkari, juna, laiva, purjevene, asuntovaunu, auton etupenkki, farmariauton takakontti.

"vieras"
Esimerkiksi junan tupakkakopissa.

Siinä jotain vinkkiä. :D
Ei vaan totta puhuen, seksiähän voi harrastaa melkein missä vaan jos sattuu oikeaan aikaan paikalle, joten en ymmärrä tuota, että vain makuuhuoneessa, jos kuitenkin haluaa muuta?
mä luulen, että tässä on kyse siitä haluaako aina mennä loppuun asti vai riittääkö pikainen viilaus. Ja onko se sitten kunnon seksiä, jos pari vetoa ehtii jossain junan kopissa? Parin välisellä pituuserolla on myös merkitystä miten sekstailu yllättävissä paikoissa onnistuu.

[QUOTE="vieras";26892555]mä luulen, että tässä on kyse siitä haluaako aina mennä loppuun asti vai riittääkö pikainen viilaus. Ja onko se sitten kunnon seksiä, jos pari vetoa ehtii jossain junan kopissa? Parin välisellä pituuserolla on myös merkitystä miten sekstailu yllättävissä paikoissa onnistuu.[/QUOTE]

Siksi mä kirjoitinkin tuon "jos sattuu oikeaan aikaan paikalle". :D

Ehtiihän sitä vähän julkisemmallakin paikalla jos tosiaan on oikeaan aikaan paikalla tai muuten syrjemmässä.
Jopa junan tupakkakopissakin ehtii, jos menee sinne ravintolavaunun sulkemisen jälkeen ja sattuu olemaan rauhallinen yö.
Tietystikään ei voi ikinä tietää, sehän siinä hauskaa onkin. :D

Mut juu, on siellä kotonakin muita paikkoja kuin se makuuhuone, ei tarvitse lähteä julkisille paikoille hakemaan extremeä elämään.

Blue
Autoissa, autojen päällä,moottoripyörän päällä, trampoliinilla, joka paikassa kotona, baarin vessassa (sekä miesten että naisten puolella), metsässä, terassilla, laiturilla, kalliolla, autotallissa, useammassa työpaikassa, sovituskoppi, appivanhempien sänky, omien vanhempien sänky, poreallas, kylpyamme, uima-allas, järvi, puisto, juna, suihkuissa, saunoissa, asuntoautot ja niiden etuteltat, heinissä, parvekkeet, koulussa, uimaranta...

Yhteistyössä