Pitäiskö tää nyt ymmärtää niin, että sua yököttää? Ihan vaan tarkistan.Alkuperäinen kirjoittaja siiiiisYÖÖÖÖKiiksapua;26892849:Siis harrastaako jotkut muka SEKSIÄ?!?!?!?!? SIIIS YÖKS!!! Aikuiset ihmiset!! Ei voi olla totta! Mun maailma järkkyi nyt kyllä niin pahasti!!
YÖK YÖK YÖK YÖK YÖK YÖK YÖK!!!!! Vielä kerran YÖK!
yök
On sinusta siis kiva juttu, että ihmiset naivat toisiaan julkisissa uima-altaissa?Kun näin, että Akaatti oli tähän kommentoinut, tiesin jo ketjua avaamatta että jotain se on tullut taas valivalivalittamaan ja moralisoimaan.
No ihan vapaasti jo mieli tekee, kunhan eivät tee sitä mun tai lasteni läsnäollessa.On sinusta siis kiva juttu, että ihmiset naivat toisiaan julkisissa uima-altaissa?
No tuo oli jo aika ylittämätön, ehkä mua ei tartte enempää järkyttääOn noita muitakin paikkoja muttei nyt aivan viitti omalla nimimerkillä suoraan kertoa
Mustakin ihan sikamaista touhua. Samoin kaikki sellaiset paikat, missä voi olla lapsia lähettyvillä.Miksi pitää mennä irstailemaan julkisiin paikkoihin, kuten uimhallien tai kylpylöiden porealtaisiin? :O
Olenko mä sanonut niin? En tietääkseni. Sen sijaan sanoin tienneeni heti, että olet tullut taas seksi-aiheiseen ketjuun moralisoimaan, ja oikeassa olin.On sinusta siis kiva juttu, että ihmiset naivat toisiaan julkisissa uima-altaissa?
Olen ihan samaa mieltä.Aika lapsellista,etteivät aikuiset ihmiset pysty pidättelemään itseään sen vertaa,ettei rupea naimaan jossain pallomeressä tai uima-altaissa,joissa muitakin ihmisiä kuitenkin käy.Seikkailunhalua ja villiä menoa voi olla,mutta voi sitä sittenkin ottaa muut ihmiset huomioon.Mustakin ihan sikamaista touhua. Samoin kaikki sellaiset paikat, missä voi olla lapsia lähettyvillä.
Jotkut on sellaisia minäminä-ihmisiä.
Kuten minäkin. :attn: En ymmärrä muiden ihmisten sotkemista omiin seksitouhuihin. Sellaiset vois pyytää kaltaisiaan seuraamaan vierestä, jos semmonen kiehtoo.Olenko mä sanonut niin? En tietääkseni. Sen sijaan sanoin tienneeni heti, että olet tullut taas seksi-aiheiseen ketjuun moralisoimaan, ja oikeassa olin.
Niin kuin vaikka, kun on kylässä jossain ja isäntäväki+joku muu vieras sekstailee seinän takana?Kuten minäkin. :attn: En ymmärrä muiden ihmisten sotkemista omiin seksitouhuihin. Sellaiset vois pyytää kaltaisiaan seuraamaan vierestä, jos semmonen kiehtoo.
kannattas sinunkin kokeilla niin ei olisi pipo niin kireällä.Miksi pitää mennä irstailemaan julkisiin paikkoihin, kuten uimhallien tai kylpylöiden porealtaisiin? :O
Mä olen, keskellä yökerhoa ja taisivat tykätä kun vilkaisin.Miten on mahdollista, etten mä ikinä ole törmännyt julkisesti sekstaavaan pariin, kun se näyttää olevan näinkin yleistä. Ehkä kerran, mutta sekin oli jossain autossa tienvarressa tms.
Ehkä ne tekee sen niin sniikisti.Miten on mahdollista, etten mä ikinä ole törmännyt julkisesti sekstaavaan pariin, kun se näyttää olevan näinkin yleistä. Ehkä kerran, mutta sekin oli jossain autossa tienvarressa tms.
Minä olen nähnyt vain kerran, Kyproksella rannalla.Miten on mahdollista, etten mä ikinä ole törmännyt julkisesti sekstaavaan pariin, kun se näyttää olevan näinkin yleistä. Ehkä kerran, mutta sekin oli jossain autossa tienvarressa tms.
Mä en todellakaan ole turhan nipo näissä asioissa, mutta uima-allas on aika ällö, kun sinne jää sitten eritteet leijumaan. Kiva istua jonkun random-ukon mälleissä - hetkinen, tästähän voi tulla raskaaksi kuten vonkaputouksestakin!On sinusta siis kiva juttu, että ihmiset naivat toisiaan julkisissa uima-altaissa?