Missä kaikissa paikoissa olette harrastaneet seksiä?

• Viestiketjun aloittaja "wertty"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja siiiiisYÖÖÖÖKiiksapua;26892849:
Siis harrastaako jotkut muka SEKSIÄ?!?!?!?!? SIIIS YÖKS!!! Aikuiset ihmiset!! Ei voi olla totta! Mun maailma järkkyi nyt kyllä niin pahasti!!

YÖK YÖK YÖK YÖK YÖK YÖK YÖK!!!!! Vielä kerran YÖK!

yök
Pitäiskö tää nyt ymmärtää niin, että sua yököttää? Ihan vaan tarkistan.

Mustakin ihan sikamaista touhua. Samoin kaikki sellaiset paikat, missä voi olla lapsia lähettyvillä.

Jotkut on sellaisia minäminä-ihmisiä.
Olen ihan samaa mieltä.Aika lapsellista,etteivät aikuiset ihmiset pysty pidättelemään itseään sen vertaa,ettei rupea naimaan jossain pallomeressä tai uima-altaissa,joissa muitakin ihmisiä kuitenkin käy.Seikkailunhalua ja villiä menoa voi olla,mutta voi sitä sittenkin ottaa muut ihmiset huomioon.

• Tykkää
Reactions: tytsi-89 ja Akaatti
"mii"
sohvalla, sängyllä, suihkussa, suihkun lattialla, wc pöntön päällä, lavuaarin päällä, vessan lattialla, autossa, maitolaiturilla, puistossa, puiston penkillä, parvekkeella, vanhempien kodissa(isä seinän takana olin teini), meressä, uimapatjan päällä, pöydällä, baarin vessassa, kaverin kesämökillä

7thHeaven
Miten on mahdollista, etten mä ikinä ole törmännyt julkisesti sekstaavaan pariin, kun se näyttää olevan näinkin yleistä. :confused: Ehkä kerran, mutta sekin oli jossain autossa tienvarressa tms.
Ehkä ne tekee sen niin sniikisti.

En mäkään oo törmänny, mutta oon kuullu paljonkin sellasia juttuja että on paneskeltu lusikka-asennossa peiton alla vaikka huoneessa on ollut yksi tai useampikin muu. Eikä kukaan tietty huomannu.

Suht oksettavaa, mutta toisaalta jos kukaan ei oo huomannu....

Yhteistyössä