"Piu"
Minä pääsin kovien alavatsa kipujen takia lääkäriin 5+5 ja hyvin syke näkyi jo silllon. Viikot oli oikeat, varmistuneet näin myöhemmin. Varmasti jännitää! Onnea!
En minä ainakaan ole tiennyt eikä neuvolassa ole tuollaisesta kerrottu vaikka kerroin että pissatulehdus tulee minulle helposti.No sitten kun tuo selvisi ja kerroin syyn kavereille niin tuntui että kaikki tiesivät sen, kaikilla oli neuvolassa toitotettu siitä ja osa oli ollut seurannassa asian takia, joten tuntui kyllä että olin se ainoa ääliö joka ei asiasta tiennyt. Jos olisin hoksannut yhdistää 1+1 niin todellakin olisin juossut vaikka joka päivä purkkiin pissimässä, mutta eih...en vaan tiennyt.
Ok, no voinhan mä tännekin tulla infoomaan suoraan.Pistin ketjun säästöön joten jos kerrot toisessa ketjussa mitä kävi voitko linkittää sen tähän.
En sitten tee uusia aloituksia kyselemällä.
Ei kuulemma tee varhaisultria vaikka takana onkin keskenmenoja, pelkästään jos on kovia kipuja.Tsemppiä tulevaan! Jännityksellä odotan, mitä ultra kertoo.
Itse mietin myös tuota varhaisultraa. Ei taida kunnalliselle puolelle päästä vaan oman mielenrauhan vuoksi?
Viikkoja nyt 5+4. Keskenmenoja takana 5 (viimesin huhtikuussa 2012). Onkohan se riittävä syy alkuraskauden ultraan...
No hyvä, olen käyny tutusti ja turvallisesti vain felicitaksella niin jännittää vähän tuokin uusi paikka.Käytiin Brunolla 4d:ssä tytön odotusaikana Voin vaan suositella paikkaa.
Ja kyllä, tällä kertaa mielellään hyviä uutisia molemmilta!