Missä vaiheessa olette varhaisultrassa käyneet

• Viestiketjun aloittaja "Tiiru"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mamitsu";26848508]no sinäpä nopeasti raskauduit.[/QUOTE]

Niinpä taisin, meni vain 3kk edellisestä keskenmenosta ja se on meille tosi nopeasti ottaen ongelmat huomioon. Eipä siinä mitään, kiva juttu nyt jos viitsisi sitten kasvaa vauvaksi asti. :rolleyes:

[QUOTE="moi";26848519]Sä kirjoitit et keskenmenojen syy on hoidettu. Saako udella et mikä se syy oli? Toivon, että kaikki on hyvin![/QUOTE]

Juu toki, eli toistuvat virtsatieinfektiot. Tiesin kyllä niiden olemassaolon ja itse vain odottelin että loppuvat ja hoidin kotikonstein kun kyllästyin lääkärillä ravaamaan, enpä osannut ajatellakaan että vti:t voisivat vaikuttaa raskauteen, eli omaa tyhmyyttähän se sitten oli. Kolme viikkoa sitten ei ko bakteeria enää löytynyt, mutta käyn nyt sitten säännöllisesti tarkistamassa ettei pirulainen uusi.
Olen töissä sairaalassa niin on melko helppoa käydä työpäivän aikana. :)

"moi"
No eipä tosiaan tulis mieleen et tollanen voi vaikuttaa. Onneksi syy selvisi! Turha itteään on syyttää, ei tommosia voi tietää. Jospa se bakteeri pysyis nyt aisoissa kuten myös tulehdukset, ja saisit rauhassa odottaa vauvaa :)

[QUOTE="moi";26848561]No eipä tosiaan tulis mieleen et tollanen voi vaikuttaa. Onneksi syy selvisi! Turha itteään on syyttää, ei tommosia voi tietää. Jospa se bakteeri pysyis nyt aisoissa kuten myös tulehdukset, ja saisit rauhassa odottaa vauvaa :)[/QUOTE]

No sitten kun tuo selvisi ja kerroin syyn kavereille niin tuntui että kaikki tiesivät sen, kaikilla oli neuvolassa toitotettu siitä ja osa oli ollut seurannassa asian takia, joten tuntui kyllä että olin se ainoa ääliö joka ei asiasta tiennyt. Jos olisin hoksannut yhdistää 1+1 niin todellakin olisin juossut vaikka joka päivä purkkiin pissimässä, mutta eih...en vaan tiennyt.

turhaitteessyyttää
No sitten kun tuo selvisi ja kerroin syyn kavereille niin tuntui että kaikki tiesivät sen, kaikilla oli neuvolassa toitotettu siitä ja osa oli ollut seurannassa asian takia, joten tuntui kyllä että olin se ainoa ääliö joka ei asiasta tiennyt. Jos olisin hoksannut yhdistää 1+1 niin todellakin olisin juossut vaikka joka päivä purkkiin pissimässä, mutta eih...en vaan tiennyt.
En minä ainakaan ole tiennyt eikä neuvolassa ole tuollaisesta kerrottu vaikka kerroin että pissatulehdus tulee minulle helposti.

Tsemppiä tulevaan! Jännityksellä odotan, mitä ultra kertoo.

Itse mietin myös tuota varhaisultraa. Ei taida kunnalliselle puolelle päästä vaan oman mielenrauhan vuoksi?
Viikkoja nyt 5+4. Keskenmenoja takana 5 (viimesin huhtikuussa 2012). Onkohan se riittävä syy alkuraskauden ultraan... :confused:

Tsemppiä tulevaan! Jännityksellä odotan, mitä ultra kertoo.

Itse mietin myös tuota varhaisultraa. Ei taida kunnalliselle puolelle päästä vaan oman mielenrauhan vuoksi?
Viikkoja nyt 5+4. Keskenmenoja takana 5 (viimesin huhtikuussa 2012). Onkohan se riittävä syy alkuraskauden ultraan... :confused:
Ei kuulemma tee varhaisultria vaikka takana onkin keskenmenoja, pelkästään jos on kovia kipuja.
Kysäsin samalla kun varasin neuvolaan aikaa.
Mennään siis yksityiselle. Joku Bruno jos oikein muistan???

Tsemppiä teille!!

Yhteistyössä