Miten joku 5 lapsen äiti jaksaa järjestää tälläset juhlat? sis.linkki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei ikinä jaksais
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ööö.. En minä nyt siis tarkoittanut etteikö mitään "teema" ym. juttuja saisi järjestää vilpittömästi tai että kaikki niitä järjestävät olisivat tekemässä sitä silkasta näyttämisen halusta.. Vaan meinasin, että on olemassa sellaisia naisia, äitejä jotka järjestävät kekkereitä saadakseen huomion muilta samalla viivalla taistelevilta ja kirjaimellisesti kilpailevat keskenään kuka on "paras äiti".

Jos olette katsoneet Täydellisiä Naisia, siinä tämä asia on nostettu hyvin joskus esille.

Ja myös sitä tarkoitin että ei tarvitse tuntea olevansa mitenkään huonoja äitejä, jos vaikka taloudellisesti ei voi järjestää 1v. sellaisia kylpylä-tivoli-sirkus-Kreika loma syntymäpäiviä, kuin naapurin Pirkitalle. Peace! :)

Anteeksi.
Luin (tulkitsin) väärin.

Alkuperäinen kirjoittaja taas tää!;26879295:
toi itsekö näitä linkittelee?? :D
ollu täällä ja av:llä jo useamman kerran toi kermakakku :D

Noh.. se ON upea.
Samoin kuin teeman mukaiset tarjottavat muutenkin.

Minä voisin jäädä koukkuun moiseen bloggaukseen ja monesti postata. Varmasti moni muukin.
MIKSI uskot, jotta postaaja bloginpitäjä?

Noilla taidoilla ja energiatsolla niin varmaan paljon muutakin touhua kuin toistuvat ap-postaukset..

:)

Meillä on ylihuomenna tyttärenpojan 2-vuotisjuhlat.

Teemana on lettukestit mummolan verannalla.
Ilmapalloja, hauska pitkä kerniliina verannan 18 hengen pöydällä, lettupannuja, letunpaistoon pyydettyjä enoja ja kummisetä (Lordi Lettu, Paroni Plätty ja Ruhtinas Räiskäle), jotka ihan itse suunnittelevat ja toteuttavat asunsa.

Lettujen lisäksi tarjolla kahvia, mehua ja kaikkia mahdollisia lettujen lisäkkeitä (jätskiä, marjoja, siirappia, noaparelleja jne.)

EI tule kalliiksi, mutta on taatusti mieleenjäävä.

Juhlijoita noin 50.
Eli "paistoaatelisille" riittää hommia.

:)

Kuulostaapa mukavalta ja varmasti monelle tämän kesän yksi mieleen jäävistä asioista. Hyviä juhlia teille. :)

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
Kuulostaapa mukavalta ja varmasti monelle tämän kesän yksi mieleen jäävistä asioista. Hyviä juhlia teille. :)

Kiitos.
Pidetään peukkuja.
Meillä ulkoseinäremontti menossa eli verannan ja pihan siistiminen juhlakuntoon yhdessä vuorokaudessa tulee olemaan "kevyesti kenttähaasteellista".

(Toisaalta juhlijat oman perheen (+isovanhmpien+ isoisiovanhempien) ja läheisten ystävien lisäksi lähinnä sisaruksiani perheineen eli kukaan ei tule skitsahtamaan vaikka puitteet eivät olisikaan täydelliset.)

:D

Kyllähän tää blogin pitäjä joskus aikoja sitten itsekin täällä laittoi kakkukuvaketjuihin kakkukuvia ja muistan nähneeni ainakin sen louis vuitton laukkukakunkin ihan hänen laittamana. korjatkaa jos olen väärässä. mutta ymmärrän täysin että ei enää sellaista tee kun keskustelu menee tälläseks.

blogit saattavat joskus vääristellä totuutta. en nyt väitä, että juuri tässä olisi kyse siitä, mutta tuli vain mieleen muutaman blogistin "oikeaa elämää" seuranneena. on esim. tullut käytyä jonkun lasten synttäreillä ja huolimatta kärttyisistä emännistä, epäonnistuneista kakuista ja koko suvun työpanoksesta, on muutaman päivän päästä blogissa kirjoitus ahkeran ja osaavan emännän järjestämistä täydellisistä synttäreistä..

Ja mitään muutahan täällä ei ikinä useampaan kertaa linkitetä ;)

Kivat kemut ja juhlat kokonaisuudessaan, kunnia sille kelle se kuuluu ja muut voi lopettaa nurinansa, ihme vinkumista taas täällä.

Sais olla kyllä hullu jos tänne jotain tekeleitään linkittelis kun aina kaikki haukutaan lyttyyn ;) Tai no tiettyjen tyyppien tekemisiä joo kehutaa....pieni piiri pyörii

Hienot juhlat on, mutta ei musta tohon välttämättä mitenkään ylöttömästi aikaa mene kun nämä juhlasankarit 8v ja 12 v. Luulen, että auttaneet mm. koristemisessa. Vähän ihmettelin kyllä suolaisen puolen tarjoilua. Kuinka moni 8 vuotias syö kurkkusipuli salaattia yms. muuta enemmänkin aikuistenmakuun sopivaa. Juhlat taisi kuotenkin olla lapsille?

Itse pienenä olisin kiertänyt kaukaa tuollaiset hienoudet. Kanat kyll maistuisi. Jälkiruuat oli kyllä ihanan näköisiä.

Itse olen myös sellainen, että tykkään leipoa ja tehdä käsin kaikkea. Sellaselle ihmiselle, joka ei nauti tällasesta varmasti tuntuu raskaalta edes ajatuksen tasolla.
Musta cupcakesien ja täytekakkujen tekeminen on ihanaa. Välillä keksin jonkun hyvän syyn, miksi pitäisi leipoa joku kakku vaikka ihan kotona perheen kanssa oltaisiin. Koristeleminen on vaan musta tosi nautinnollista :)

Ite en oo koskaan ollut yhtä väsynyt kuin yhden ainoan lapsen tuoreena äitinä. Ok, olinhan mie heikolla hapella, kun menetin rutkasti vertakin (6 pussia sain lisää), mutta silti. Olin ihan raato. Minulla tuntuu olevan, että sitä paremmin jaksan, mitä enemmän mulla on hommaa. Sympatiat niille ainukaisten väsyneille mammoille. Kyllä se siitä!

Hienot juhlat on, mutta ei musta tohon välttämättä mitenkään ylöttömästi aikaa mene kun nämä juhlasankarit 8v ja 12 v. Luulen, että auttaneet mm. koristemisessa. Vähän ihmettelin kyllä suolaisen puolen tarjoilua. Kuinka moni 8 vuotias syö kurkkusipuli salaattia yms. muuta enemmänkin aikuistenmakuun sopivaa. Juhlat taisi kuotenkin olla lapsille?

Itse pienenä olisin kiertänyt kaukaa tuollaiset hienoudet. Kanat kyll maistuisi. Jälkiruuat oli kyllä ihanan näköisiä.

Itse olen myös sellainen, että tykkään leipoa ja tehdä käsin kaikkea. Sellaselle ihmiselle, joka ei nauti tällasesta varmasti tuntuu raskaalta edes ajatuksen tasolla.
Musta cupcakesien ja täytekakkujen tekeminen on ihanaa. Välillä keksin jonkun hyvän syyn, miksi pitäisi leipoa joku kakku vaikka ihan kotona perheen kanssa oltaisiin. Koristeleminen on vaan musta tosi nautinnollista :)

Meillä kyllä lapset syö erikoisempiakin ruokia, voisin hyvin kuvitella meidän lapsien tykkäävän noista ruuista. Kaikken perheessä ei syödä vaan nakkeja ja lihapullia.

Yhteistyössä