Liian suuri häpeä. Kertokaa miehet, onko totta....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hämmentynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26869172]Kuulostat kyllä tosi nuorelta ja kokemattomalta. Älä anna suhteen mennä pilalle tuollaisten lapsellisuuksien takia.[/QUOTE]

Myönnetään, kokematon olen mutten älyttömän nuori. Olen kiinnostunut pojista/miehistä oikeastaan vasta 18-vuotiaana, sitä ennen olin vähän nörtti ja kiinnostunut lähinnä lukion käymisestä.

Nyt mä oon siis 21-vuotias. Oon kertonut kavereillekin jotain tästä tapauksesta, mutta yksityiskohtiin en kehtaa mennä, enkä kertoa silleen suoraan. Johonkin vaan pakko purkaa, koska tuntuu ihan hirveeltä koko juttu. Välillä ei tunnu miltään ja välillä ihan kauheelle.

Mun sydän särkyy jos se ei halua enää olla mun kanssa. Olis pitäny vaan olla, eikä alkaa mihinkään panotouhuihin.

No kyllä naiset kertoo toisilleen aika lailla kaiken. Ainakin mun kaverit kertoo. Tyhmempää mun mielestä on avautua täällä vaikka itse sanonkin. Mä taas en kehtais ääneen ees sanoa näitä sanoja mitä tänne olen kirjoitellut :D

Häntä pystyyn nyt! Huono asenne suhteen jatkamiseen jos odotat tapaamista noin negatiivisesti, varmasti loppuukin jos näytät kundille tuollaiset ajatuksesi. Nyt vain positiivisin mielin tapaamiseen ja osoitat pojalle, että molemmat jännittivät _eikä_se_haittaa_yhtään!_ Sitä kai se on tulossa haistelemaan, että millä mielellä olet. Uutta yritystä vaan peliin, huumorilla!

• Tykkää
Reactions: Mamma91
Niin ja unohda, että sussa olisi muka jotain vikaa tms. ja johtuikin siitä. Etkä ole "epäonnistunut naisena", vaan ole vielä kokematon ja ajan myötä nuo jutut sitten oppii. Todennäköisesti kundi tykkää susta kovasti ja sitä jännittää sen takia niin paljon. Älä pilaa alkavaa suhdetta huonolla itsetunnolla. Uusi yritys ja molemmilla on mahdollisuus hoitaa homma paremmin, sullakin. ;)

[QUOTE="Hämmentynyt";26869041]No nyt se kyllä dumppaa mut. Soitti ja juteltiin ihan niitä näitä vaan. Sitte se kysy että sopisko tulla käymään, siis mun kotona, illemmalla. Mun mielestä outoo, et se haluu tänne tulla, ku yleensä me nähdään jossain tms. Mulle tuli heti sellanen olo, että se haluu tulla tänne, koska aikoo "jättää" mut. Ei kai me oikeesti ees olla yhdessä mut kuitenkin, dumpata, jättää, heivata.

Voiko olla mahdollista, että tuo alkuperäinen selostamani tilanne johtuikin musta?[/QUOTE]

Höpöhöpö, se on päättäny tulla antaan sulle kunnon kyytiä :D

Kiitos kun olette kaikki niin rohkaisevia :) vaikeeta silti olla sekoomatta, kun välitän tosta tyypistä muutenkin oikeasti, ja tuo seksiasia on mulle ihan yks lysti.

No, katsotaan illemmalla, nyt meen vaikka lenkille ja haen illaksi jotain juotavaa ja syötävää, ettei tarvi kädet sylissä seistä ja tuijottaa seinään.

Tuun taas huomenissa tänne jauhamaan :D

Ei ollut mikään romanttinen ilta ei. Ei halua poika enää tapailla, syitä en alkanut kyselemään vaikka kovasti teki mieli. Sano se mulle, että tykkää musta edelleen, mutta ei halua just nyt seurustella. En tajuu.

Joo, mä tiesin sen jo eilen kun soitti. Mut kai kiva, että tuli edes käymään ja niin edelleen. Toisaalta se teki sen varmaan senkin takia, kun ollaan samaa kaveripiiriä, olisi siis joutunut kuitenkin kohtaamaan mut jossain vaiheessa.

Ei sinänsä jäänyt paha maku suuhun, toki surullinen ettei tästä tullut nyt mitään. Ei se jannu kyllä vaikuttanut puhuessaan siltä, että ne sen tunteet ois mihinkään kadonneet. Sen takia hankala tajuta, miksei halua jatkaa.

Ehka se ajattelee nyt etta silla on joku pahemmanlaatuinen erektio-ongelma ja etta sina ansaitset parempaa/ei uskalla ruveta suhteeseen ja selvitella sita toisen ihmisen kanssa.....? Olishan tuo nyt kai varmasti kertonut syyn erolle, jollei se olisi "noloa"

Niinpä niin. Mikä tässä nyt enää auttaisi kun olen jo sanonut hänelle, ettei siinä ollut mitään noloa ja osoittanut kaikilla muillakin tavoilla, ettei se haitannut.

Kyllä tässä väkisin alkaa etsiä vikaa itsestään, vaikka tietää, että se ois saattanut huomata sen jonkun mystisen "vian" mussa ennen kuin päädyttiin sänkyyn.

Voi ei, surullista. Itsekkin sain sen kuvan, että nolostui niin kovin tapahtumasta :( Minkä hän antoi häiritä jatkoa... Mutta ajan myötä varmasti huomaat, ettei vika ollut sinussa. Tsemppiä jatkoon!

Kiitos eras kivoista sanoistasi. Täytyy nyt yrittää jatkaa tätä elämää normaalisti. Koitan ainakin olla nyt toistaseks avautumatta tänne sen enempää. Palstailuun jää koukkuun :D täällä on mukava keskustella, vaikka tulee joskus ihan kamalia viestejä, niilläkin on kyllä pointtinsa. Saapa ainakin muutenkin kirjoitella mielenkiintoisista jutuista, kuten kortsun laitosta suulla ja siitä, onko kakskymppinen jotenkin "tietynlainen" kun säilyttää kondomeja valmiina yöpöydän laatikossa :D

No mutta, kirjoittelen jos jotain järisyttävää tapahtuu :)

Kaksikymppinen nainen todellakin on "tietynlainen", jos hän säilyttää kondomeja yöpöydän laatikossa, nimittäin vastuuntuntoinen ja kaukaa viisas. Kundillakin pitäisi olla aina edes yksi kumi mukanaan. Lompakossa pakkaus halkeilee ja kumi menee pilalle, mutta paperinenäliinaan käärittynä se säilyy ehjänä. Kotiin voi varata pariakin merkkiä. Esmes Sultan on joistain sietämättömän hajuinen ja kun sormet haisevat lateksilta toisen päätä hyväillessä, voi seisokki lopahtaa. Durex Jeans oli minun mielimerkkini aikoinani: neutraalin hajuinen ja niin kostea, että se meni ylle pahemmin kiskomatta. Nykyään tilaisin netistä XL-kokoisia kondomeja, jos niille olisi tarvetta.

Heippa, en ole tähän aiemmin mitään kommentoinut, mutta mielenkiinnolla kuitenkin seurannut ketjua. Omiin kokemuksiini pohjautuen sanoisin niin, että kannattaa nyt antaa sen pojan olla, ja voi hyvinkin olla, että teillä tulisi jotain juttua joskus vähän myöhemmin. Nuoret ja vanhemmatkin miehet voivat olla tosi herkkiä ja se varmasti vaikuttaa tähän. Tsempit sulle, kyllä se siitä, aika näyttää!

Kaksikymppinen nainen todellakin on "tietynlainen", jos hän säilyttää kondomeja yöpöydän laatikossa, nimittäin vastuuntuntoinen ja kaukaa viisas. Kundillakin pitäisi olla aina edes yksi kumi mukanaan. Lompakossa pakkaus halkeilee ja kumi menee pilalle, mutta paperinenäliinaan käärittynä se säilyy ehjänä. Kotiin voi varata pariakin merkkiä. Esmes Sultan on joistain sietämättömän hajuinen ja kun sormet haisevat lateksilta toisen päätä hyväillessä, voi seisokki lopahtaa. Durex Jeans oli minun mielimerkkini aikoinani: neutraalin hajuinen ja niin kostea, että se meni ylle pahemmin kiskomatta. Nykyään tilaisin netistä XL-kokoisia kondomeja, jos niille olisi tarvetta.

Hahahahaa! Oli ihan pakko vihjata jotain omasta koosta. ;D

Mutta joo, nimenomaan fiksua ja vastuuntuntoista kantaa mukana omia kortsuja, oli nainen tai mies! Kyllä itsekin kaksikymppisenä nuorena naisena kannoin mukana kortsuja kaiken varalta, vaikka en yhdenillan juttuja harrastanutkaan. Sitten on niitä idiootteja, jotka jättävät ehkäisyn kokonaan hoitamatta himon iskiessä, kun "ei sattunut olemaan kumia käsillä". Itse siinä tilanteessa keskeyttäisin hommat siksi aikaa, että jompikumpi käväisisi kaupassa, huoltoasemalla tai kioskilla.

Jännityksestä tuo johtui. Meillä ensimmäinen kerta nykyisen aviomiheni kanssa meni jokseenkin noin. Jännitystä se on, moista ongelmaa meillä ei tuon ensimmäisen kerran jälkeen ole ollut ja yhdessä ollaan oltu jo 11 vuotta =)

Yhteistyössä