"VARAAN, ilmoitan myöhemmin otanko, pitää jutella miehen kanssa"

Carnival
Ai miksi? No vaikka koska jos asutaan yhdessä, molemmilla on oikeus osallistua kodin sisustukseen? Olisiko sulle ihan ok, että mies olisi ostanut tietämättäsi uuden sohvan? Mulle ei.

Ehkä jos haluaa kysyä toisen mielipidettä? Vaunuista tms. en ymmärrä, mutta kyllä mua ainakin ottais päästä jos mies ostais sohvan multa kysymättä. Rahasta viis, mutta en luota miehen makuun isommissa hankinnoissa, noin esteettiseltä kantilta siis.

Kyllä kuule
minulta ainakin palaisi pinna, jos mies ostaisi tänne jonkin kirjahyllyn, varsinkin kysymättä. Minä kun en ihan mitä tahansa tänne halua. Ja toisekseen meillä saattaa olla tulossa isoja laskuja, joten mihinkään turhaan ei ole juuri nyt varaa. Mies ei välttämättä joka laskusta tiedä.

Se nyt on niin, että täällä asunnossa on kaksi aikuista. Molempien pitäisi tänne mahtua jatkossakin, joten isot päätökset pitää tehdä yhdessä.

Ja joo, sohva ei välttämättä ole rahallisesti iso asia. Mutta kooltaan on.

pweoir
No meillä on tapana jutella isommista hankinnoista ja mulle esimerkiksi sohva tai kirjahylly on "isompi hankinta". Ei välttämättä rahallisesti, mutta meillä ei ole tapana vaihdella huonekaluja vähän väliä, joten olisi kiva, jos kummatkin tykkäisivät katella kyseisiä hankintoja...:D

Vaunujen suhteen olen ostellut, mikä itseä on miellyttänyt, mä niitä kuitenkin olen 99 % lykkinyt.

Se on vaan niin hyvä tekosyy sille, että ei oo varma haluaako ko. tuotteen vai ei :xmas:. Yksikään noin sanonut tuskin on koskaan sitä tuotetta ostanut...

Asiaan liittyen; oon nyt 18.7. asti odotellut, että yksi eukko saisi parin euron ostoksensa maksettua. Ekana sanoi maksavansa lapsilisistä. Sitten "unohti" ja kaikki rahat meni laskuihin jajajaja...maksaa kuun eka päivä. Lähetti viestin missä sanoi maksavansa ihan just ja pyysi mua laittamaan paketin postiin. Vitut laitoin :xmas:. Ei kuulunut maksua, ja kysyin että aikooko maksaa vai ei. "Apua, unohdin, nyt on rahat loppu mutta maksan torstaina, voitko jo postittaa niin saadaan heti alkuviikosta vaate käyttöön?". Eli eilen. Ei se todellakaan oo eilenkään maksanut, enkä mä todellakaan postita. Mun mielestä tämä on niin sairaan hauskaa etten taatusti vielä käske sen suksia kuuseen, vaan jatkan mukamas maksun odottelua :D

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;26875377:
Olis, tänne saa molemmat tuoda mieleisiään tavaroita.
Sulla on vissiin aika iso asunto? Meille ei voisi hankkia lisää sohvia tai kirjahyllyjä ilman, että jotain aiempia huonekaluja laitettaisiin pois. Ei yksinkertaisesti mahtuisi.

kyllä kuule
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26875421:
Sulla on vissiin aika iso asunto? Meille ei voisi hankkia lisää sohvia tai kirjahyllyjä ilman, että jotain aiempia huonekaluja laitettaisiin pois. Ei yksinkertaisesti mahtuisi.
Ihan sama juttu meillä. Ei kerta kaikkiaan ole tilaa, joten kaikista isoista hankinnoista pitää neuvotella. Tai on tuossa olohuoneen keskilattialla pari neliöä tilaa, että voisi siihen laittaa. Mutta sitten olohuoneesta tulisikin pujottelurata. :D

Olen myös huomannut kaikessa muussa tän pätevän,paitsi jos ostetaan naistenvaatteita.
Yksi päivä mun tuttuni laittoi erään myytävän kohteen alle,et hän tahtoo sen(heti mun laitettua oman kommenttini) ja oli valmis maksamaan kympin enemmän,kuin minä.
Noo ajattelin,et menköön sitten..en mitään tarjous kisaa jaksanut.
Meni pari min ja tuo tuttu laittoi viestin,et hänen pitää kysyä poikaystävän mielipide sit ,kun hän tulee kahden viikon päästä intistä lomille. :LOL:

• Tykkää
Reactions: lissukka.
"vieras"
No kyllä mun mieskin haluaa tietää, minkälaisia huonekaluja meille tulee! :LOL: jos kuitenkin mies ei ole saatavilla heti ja itseä kiinnostaa kovasti, niin haluttaahan sitä varata tuote ennen kuin joku ehtii ensin. En ymmärrä tätä ongelmaa tästä.

"vieras"
Koska asun mieheni kanssa yhteisessä kodissa, päätetään esim. huonekaluista yhdessä, jotta molemmat viihtyisivät. Meillä on vielä pieni asunto ja vähän huoneita, niin niitä toisen tänne roudaamia hirvityksiä ei saa edes minnekään piiloon, vaan niitä sit pitäisi katsella kaiket päivät. Ja tällä hetkellä, jos jotain vähänkin isompaa tänne hankkisi, joutuisi laittamaan jotakin pois että se mahtuu :) Ja kyllä, myös vaunut ja rattaat on meillä valittu yhdessä, kun molemmat käyttää niitä, ja lisäksi molemmat arvostaa/tarvitsee niissä erilaisia ominaisuuksia. Lisäksi, vaikka molemmilla on omat tilit ja omat tulot, kalliimmista jutuista yleensä neuvotellaan.

"..."
Se on vaan niin hyvä tekosyy sille, että ei oo varma haluaako ko. tuotteen vai ei :xmas:. Yksikään noin sanonut tuskin on koskaan sitä tuotetta ostanut...

Asiaan liittyen; oon nyt 18.7. asti odotellut, että yksi eukko saisi parin euron ostoksensa maksettua. Ekana sanoi maksavansa lapsilisistä. Sitten "unohti" ja kaikki rahat meni laskuihin jajajaja...maksaa kuun eka päivä. Lähetti viestin missä sanoi maksavansa ihan just ja pyysi mua laittamaan paketin postiin. Vitut laitoin :xmas:. Ei kuulunut maksua, ja kysyin että aikooko maksaa vai ei. "Apua, unohdin, nyt on rahat loppu mutta maksan torstaina, voitko jo postittaa niin saadaan heti alkuviikosta vaate käyttöön?". Eli eilen. Ei se todellakaan oo eilenkään maksanut, enkä mä todellakaan postita. Mun mielestä tämä on niin sairaan hauskaa etten taatusti vielä käske sen suksia kuuseen, vaan jatkan mukamas maksun odottelua :D
voi jessus että ihmisillä on pokkaa. "postita maksan kyllä" joo ja lehmät lentää |O

• Tykkää
Reactions: Dongxi
[QUOTE="...";26875619]voi jessus että ihmisillä on pokkaa. "postita maksan kyllä" joo ja lehmät lentää |O[/QUOTE]
JOS se joskus maksaa (mitä kyllä vahvasti epäilen), niin saletisti pitkitän postitusta viikolla, kahdella, kolmella...selittäen, että unohdin, tulin kipeäksi, jne :saint:

Yhteistyössä