Myöskin yleinen lause naamarjan kirppiksillä..miksi pitää jostain vaunujen/sohvan/kirjahyllyn tms hankinnasta jutella miehen kanssa?
Olis, tänne saa molemmat tuoda mieleisiään tavaroita.Ai miksi? No vaikka koska jos asutaan yhdessä, molemmilla on oikeus osallistua kodin sisustukseen? Olisiko sulle ihan ok, että mies olisi ostanut tietämättäsi uuden sohvan? Mulle ei.
Sulla on vissiin aika iso asunto? Meille ei voisi hankkia lisää sohvia tai kirjahyllyjä ilman, että jotain aiempia huonekaluja laitettaisiin pois. Ei yksinkertaisesti mahtuisi.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;26875377:Olis, tänne saa molemmat tuoda mieleisiään tavaroita.
Ihan sama juttu meillä. Ei kerta kaikkiaan ole tilaa, joten kaikista isoista hankinnoista pitää neuvotella. Tai on tuossa olohuoneen keskilattialla pari neliöä tilaa, että voisi siihen laittaa. Mutta sitten olohuoneesta tulisikin pujottelurata.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26875421:Sulla on vissiin aika iso asunto? Meille ei voisi hankkia lisää sohvia tai kirjahyllyjä ilman, että jotain aiempia huonekaluja laitettaisiin pois. Ei yksinkertaisesti mahtuisi.
voi jessus että ihmisillä on pokkaa. "postita maksan kyllä" joo ja lehmät lentää |OSe on vaan niin hyvä tekosyy sille, että ei oo varma haluaako ko. tuotteen vai ei :xmas:. Yksikään noin sanonut tuskin on koskaan sitä tuotetta ostanut...
Asiaan liittyen; oon nyt 18.7. asti odotellut, että yksi eukko saisi parin euron ostoksensa maksettua. Ekana sanoi maksavansa lapsilisistä. Sitten "unohti" ja kaikki rahat meni laskuihin jajajaja...maksaa kuun eka päivä. Lähetti viestin missä sanoi maksavansa ihan just ja pyysi mua laittamaan paketin postiin. Vitut laitoin :xmas:. Ei kuulunut maksua, ja kysyin että aikooko maksaa vai ei. "Apua, unohdin, nyt on rahat loppu mutta maksan torstaina, voitko jo postittaa niin saadaan heti alkuviikosta vaate käyttöön?". Eli eilen. Ei se todellakaan oo eilenkään maksanut, enkä mä todellakaan postita. Mun mielestä tämä on niin sairaan hauskaa etten taatusti vielä käske sen suksia kuuseen, vaan jatkan mukamas maksun odottelua
Sano että postitat lapsilisistä. "Ups, unohdin! Ens kuussa muistan!"JOS se joskus maksaa (mitä kyllä vahvasti epäilen), niin saletisti pitkitän postitusta viikolla, kahdella, kolmella...selittäen, että unohdin, tulin kipeäksi, jne :saint: