12v
Moikka!
Olen siis 12-vuotias tyttö ja mulla alko kuukautiset 11-vuotiaana.
Ongelmana on nyt se, etten pysty melkein istumaan kun selkää särkee niin mielettömän paljon + myös vatsa on kipeä.
Otin vähän aikaa sitten buranan, toivottavasti se auttaa.
Mitä helpotusta tähän oloon saisi? Meillä ei ole mitään kauratyynyjä, joita voisi lämmittää joten sekin on poissuljettu vaihtoehto...
Kävelemiseni näyttää hassulta, enkä haluaisi nyt tehdä muuta kuin saada kivun pois jotta pystyisin edes istumaan.
Mulla on ollut jo 10-11 menkat, mutta koskaan ei ole ollut näin kovia kipuja!
Välillä vähän tuntunut selässä, pari ekaa päivää, nyt kuitenkin on jo viides päivä kipua ja menkkoja. Tänään kivut ovat pahimmillaan. Eilenkin oli kipuja, mutta ei vielä näin pahoja.
Lyhyesti sanottuna = Muuta apua kuukautiskipuihin kuin särkylääke?
Kiitos jos autatte!
Olen siis 12-vuotias tyttö ja mulla alko kuukautiset 11-vuotiaana.
Ongelmana on nyt se, etten pysty melkein istumaan kun selkää särkee niin mielettömän paljon + myös vatsa on kipeä.
Otin vähän aikaa sitten buranan, toivottavasti se auttaa.
Mitä helpotusta tähän oloon saisi? Meillä ei ole mitään kauratyynyjä, joita voisi lämmittää joten sekin on poissuljettu vaihtoehto...
Kävelemiseni näyttää hassulta, enkä haluaisi nyt tehdä muuta kuin saada kivun pois jotta pystyisin edes istumaan.
Mulla on ollut jo 10-11 menkat, mutta koskaan ei ole ollut näin kovia kipuja!
Välillä vähän tuntunut selässä, pari ekaa päivää, nyt kuitenkin on jo viides päivä kipua ja menkkoja. Tänään kivut ovat pahimmillaan. Eilenkin oli kipuja, mutta ei vielä näin pahoja.
Lyhyesti sanottuna = Muuta apua kuukautiskipuihin kuin särkylääke?
Kiitos jos autatte!