Ei kovin hyviä uutisia tänään.

Käytiin siskon, siskon miehen ja lasten kanssa kahtomassa isää sairaalassa.
Isä oli aika pirteä, jaksoi jutella ja välillä nousta istumaankin, vaikka voisi olla tilanteen
huomioonottaen olla huonommassakin kunnossa, kunto kyllä vaihtelee päivittäin.

Varmaan kipulääkitys toimii, vaikka pahin ongelma on tällä hetkellä hengittäminen, mikä
ei luista apuvälineistä huolimatta. :(

Ja viellä tietylle ihmiselle, mie aion edelleen kertoa täällä isän sairaudesta ja kunnosta
ja vuodattaa surun ja murheen tänne !

Täällä saa lohtua ja kertaistukea ihanilta ihmisiltä ja miusta miulla on oikeus puhua
tälläkin isän sairaudesta ja voinnista.
Oikea meininki, Kais. Joka ei tätä ketjua halua lukea, olkoon lukematta ja pitäköön suunsa supussa.

Usein olen täällä lukenut... Oikein paljon voimia toivon sinulle seuraaviin päiviin.

"Abc"
Voimia tulevaan, yrittäkää viettää yhdessä mahdollisiman paljon aikaa vielä kun voitte ja on mahdollista.
Itse menetin äitini 9 päivää sitten aivan yllättäen ja vaikka olimme todella hyvissä väleissä ja pari päivää ennen kuolemaa vielä puhelimessa juttelimme, niin siltikin tuntuu että paljon sanomatta jäi. Äitiä on niin iso ikävä.

[QUOTE="Abc";26886856]Voimia tulevaan, yrittäkää viettää yhdessä mahdollisiman paljon aikaa vielä kun voitte ja on mahdollista.
Itse menetin äitini 9 päivää sitten aivan yllättäen ja vaikka olimme todella hyvissä väleissä ja pari päivää ennen kuolemaa vielä puhelimessa juttelimme, niin siltikin tuntuu että paljon sanomatta jäi. Äitiä on niin iso ikävä.[/QUOTE]

Kiitos ! :heart:
Kyllä, ollaan koko perhe isän kanssa niin paljon kuin pystyy olemaan.

:hug: Osanottoni äitisi menettämisestä. :hug:
On rankkaa menettää läheinen yllättäen.

Isä on tänään viety kyssiin, toinen keuhkokuume on varmistunut. : /
Ei ollu isän mielestä kipupumppu toiminut kunnolla ja oli tehnyt isästä sekavan.

Yhteistyössä