Mikä on nimimerkkisi tarina?

7thHeaven
Ei yhtään mikään :D
En todellakaan muista, mistä tämä tuli. Palstailin harmaana ehkä vuoden ensin ja jos olisin rekisteröinyt jonkun muualla käyttämistä nimimerkeistäni, mut ois voinut tunnistaa ja jäljittää vaikka minne. Sitten tuli tää, ehkä mä vaan oon niin taivaallinen.
 
No. Mä hiihtelen ympäri vuoden, kesät talvet, villasukissa eli oon tämmönen vilukissa. Harmaana olinkin kirjoitellessani se mutta kun yritin männä mustaksi, ni jouduinki miettimään uutta... Palstalaisten avustaman musta tuli sitten pakastemauku näin kansainvälisesti :D...
 
Miulla on tylsä tarina.
Silloin ku rekisteröidyin, kokeilin himskatisti eri nimimerkkejä ja kaikki oli mitä kokeilin oli varattuja.
Sitten viimeinen kokeilin Kaisaa, sekin oli varattu, hermostuin ja ajattelin että tosta poistan
a:n pois ja kokeilen sitä ja jos ei nyt onnistu, ni luovutan ja sehän sitten onnistui.
Joten miusta tuli Kais. :D
 
eipä tää oo kummosempi, halusin vaan muualle päästä keskusteluun mukaan kuin tällä mitäs nytillä niin heitin esikoisen nimen tohon niin siinä se nyt on. eipä jaksa millään rekisteröityä uusiks ja miettiä jotain super coolia nikkiä :cool:
 
Olin joskus kauan sitten nikillä Sininen, koska ajattelin sen kuvaavan minua. Sielunväriä ja mieltymyksiäniu.
Pidän Kieslowskin elokuvasta, suklaata ja sinisestä yötaivaasta.
Mutta palstalla olikin myös Sininen uni, Sininen Satutar jne. nikkejä, joten halusin erottua sinisistä ja sävytyon Ultramariiniksi.
 
Hmm.. HMM.. Mulla on myös ollut monta eri nimimerkkiä ja oon palstaillut nelisen vuotta harmaana. Tämän nykyisen, Ole luonani aina, keksin varmaan ihan vaan siitä, että haluaisin lasteni olevan luonani aina. Rakastan heitä ihan hirmuisesti ja sydäntä riipii ajatus heidän menettämisestään.
 
olin ennen Har Mi mutta toisella foorumilla oli lähes sama ja se alkoi har mittaa mua

ruutiukko tuli siitä kun johonkin sotatilaa käsittelevään viestiin kijoitin (sillon vielä) harmina että naisten ei tartte poikkeusoloissa pärjätä kotirintamalla yksin koska me ikämiehet eli siis ruutiukot ollaan teille järkenä

ruutiukko oli siis ruotsin vallan aikainen nimitys sotamiehelle joka oli korkean ikänsä takia poistettu vakituisen armeijan muonavahvuudesta
 

Yhteistyössä