N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No ei todellakaan, mikäli hän niiden kanssa kittaa pullon viinaa.
Rauhoittavat ja rauhoittavat + viina ovat kaksi eri asiaa.
Joskin mä menen niin sekaisin jo yhdestä tramalista tai Tradolan Retardista, etten suostu niitä syömään, jos olen vastuussa lasten hoidosta. Vältän myös lihasrelaxantteja aivan viimeiseen saakka, jos mies ei ole kotona.
En tiedä ko. sairaudesta yhtikäs mitään, mutta mä vien lapsen kyllä melko herkästi lääkäriin, jos oireena on se, että lapsi on selvästi nuutunut ja nukkuu normaalia enemmän.
Ja onneksi näin, sillä viimeksikin jäätiin sitten osastolle.
Periaatteessa ei. Itse olen joskus ottanut pari kertaa xanoria ahdistukseen ja ei siinä lääkehuurussa todellakaan ole tolkuissaan.
Minusta noihin lääkkeisiin pitäisi laittaa ohjeeseen lisäkohta, missä neuvotaan hankkimaan joku toinen lastenvahdiksi. :O Typerää muutenkin, että varoitetaan vain koneiden ja laitteiden käyttämisestä.![]()
Vetääkö myös viinaa ja polttaa kannabista sillon kun hoitaa lasta niinku tää herra oli tehny??? Jos ei niin hyvä!
vetääkö hän myös heroiiniin verrattavaa temseciä ja polttaa pilveä samalla?
Meidän lapsella on aikanaan ollut sydänlihastulehdus. Käsitin puheista ja papereista, että tuota sairautta alettiin epäillä siitä, että lapsi turposi pahasti. Toki väsymystä sun muuta oli lisäksi, mutta tuo turpoaminen oli hänen tapauksessaan se, joka sai lastenkodin henkilökunnan kiikuttamaan lapsen pikaisesti lääkäriin.
Osa on tolkuissaan, kuten minä. Eipä ne Xanorit kaikkia sekoita, piste.
-
Johan tuossa luki MIHIN lapsi kuoli.