syy selvisi miehen oloon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miikuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

miikuli

Aktiivinen jäsen
16.06.2004
1 707
0
36
illalla mittasi taasen sokereita ja mittari näytti vaan high 1.eiku lisää insuliinia.pahoinvointia ollut edelleen ja vatta kuralla.ja tietysti erittäin väsynyt.
aamulla käskin heti taasen mittaamaan,kun tuli päiväkodilta(siellä oli isille tarjolla pitsaa ja kääretorttua).ei kuulema voinut syödä kun taas tuli pahaolo.
mittari näytti yli 25.ihme kun aina vaan korkeet lukemat.alkoi ottaa pitkää piikkiä ja käski mun tarkistaa tuleeko sieltä mitään...no ei tullut ei.tiistaina kävi vaihtamassa kynän,kun entinen oli jo 2 vuotta käytössä ja se lakkaa sit toimimasta.
piti vaihtaa uusi lääkeputkilo sisään ja johan pelittää.
siis korkeet lukemat johtui siitä ettei ollut saanut sitä pitkävaikutteista kahteen aamuun.
aamulla oli jo soittamassa sairaalaan,kun aina vaan yökkää ja makaa ja sokrut ei tipu millään.onneksi selvisi syy kuitenkin.. :attn: :/

olipahan sepustus :D

mä olin ihan varma et se stressaa noista silmistä niin et masentuu kohta tonne sohvan pohjalle.
ei uskalla mulle heti kaikkee kertoo mitä lääkäri sanoo.oli kuulema keskiviikkona sanonut et silmä leikataan,jos ei se vuotoasia korjaannu muuten.nyt siis kolmasti oikee laseroitu ja alkaa vasemman vuoro... :/

Alkuperäinen kirjoittaja miikuli:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Ettekö tosiankaan ole huomanneet inskan loppumista! Onneksi asia selvisi!

se insuliini ei ollut loppu siellä oli vielä reilu sata yksikköö jäljellä.se ei vaan tullut ulos

No onneksi selvisi ja hyvä tietää että näinkin voi käydä. Sitä vaan pistää ajattelematta, että insuliinia ei ehkä tulekkaan.

no ainakin heti vointi(mun)parani,kun selvisi se oikea syy,eikä tartte pohtia mihin tää kaikki vielä johtaa.ja se että yölläkin kuulostelin toisen olotilaa...

uskallan nyt lähteä kutomaankin :D

Yhteistyössä