Pikkulapsi kuoli peruuttaneen auton alle Elimäellä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Pikkulapsi kuoli peruuttaneen auton alle Elimäellä
12.3.2008 19:04

Peruuttaneen auton alle jäänyt pikkulapsi kuoli Elimäellä keskiviikkoiltana. Poliisi kertoi, että lapsi oli parivuotias.

Alustavien tietojen mukaan onnettomuus tapahtui taajama-alueen ulkopuolella Elimäen kirkonkylän lähistöllä.

Ihan kauhea tapaus! Paljon voimia toivon kaikille, joita asia koskettaa läheisesti.

Minulle tuli mieleen, ettei kai ollut kyseessä perhepäivähoitopaikka Elimäellä... Toivottavasti ei vaikkeihan se asiaa helpommaksi kenellekään tee.

on se kumma jotta tollasta tapahtuu...kuinka ne ihmiset oikein ajelee!!?? kyllä mä ainakin katon tarkkaan ja moneen kertaan..näitä on nyt ollu viime aikoina IHAN LIIKAA!!Toivottavasti ei oo tahallisia :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
on se kumma jotta tollasta tapahtuu...kuinka ne ihmiset oikein ajelee!!?? kyllä mä ainakin katon tarkkaan ja moneen kertaan..näitä on nyt ollu viime aikoina IHAN LIIKAA!!Toivottavasti ei oo tahallisia :(

No ei ole kumma, että tällaisia tapahtuu! Mietippä nyt, aina sinne auton taakse ja sivuihin jää se ns. "kuollut kulma", minne et millään keinoilla nää... et ikkunoista katsomalla etkä peileistä.

Surullinen tapaus, voimia perheelle!

Yksivuotiasta yritettiin pelastaa autoa nostamalla
13.3.2008 11:13

Keskiviikkona Elimäellä auton alle jäänyttä pikkupoikaa yritettiin pelastaa nostamalla autoa tunkilla ylös.

Eilisen pikkupojan kuolemaan johtaneen onnettomuuden kulku on selviämässä. Poliisin suorittaman alustavan tutkimuksen mukaan talon pihaan oli saapunut noutamaan ainakin yhtä lasta paikallinen mies. 22-vuotias mies oli peruuttanut autollaan pois pihasta eikä ollut huomannut alueella liikkunutta pikkupoikaa. Poika jäi peruuttavan auton alle ja hänet saatiin auton alta pois nostamalla autoa tunkin avulla.

Pikkupoika menehtyi pihamaalle ennen pelastuslaitoksen henkilöstön saapumista paikalle. Onnettomuuden osallisille on järjestetty kriisiapua.

Alkoholilla ei ole osuutta onnettomuuteen. Kouvolan poliisi jatkaa tutkimuksia onnettomuuteen johtavista syistä.

Pikkupojan päälle peruuttanut ei huomannut poikaa pihassa
13.03.2008 11:10

Kouvolan poliisilla ei vielä ole tarkkaa käsitystä siitä, miten elimäkeläinen 1,5-vuotias pikkupoika joutui peruuttavan auton alle omalla kotipihallaan keskiviikko-iltana. Alustavien tutkimusten mukaan autoa kuljettanut 22-vuotias mies ei ollut huomannut pihalla liikuskellutta lasta.

Mies ajoi pihaan ja otti kyytiin ainakin yhden siellä leikkineen lapsen. Lähtiessään peruuttamaan hän osui pikkupoikaan, joka jäi pyörien alle. Poika oli saatu pois nostamalla auto tunkilla ylös. Hän ehti kuitenkin menehtyä, ennen kuin ambulanssi saapui paikalle.

Poliisin mukaan alkoholilla ei ollut osuutta onnettomuuteen. Turmapaikka on Elimäen kirkonkylän taajaman ulkopuolella.
STT IS

Miten tämä pieni on "kuljeskellut"pihalla ilman valvontaa??..Kyllä minä ainakin pidän silmällä AINA meidän pientä kulkijaa,enkä päästä lähietäisyydeltä pois..;(

Yhteistyössä