Muuttosiivousta tehty

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "plääh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"plääh"

Vieras
Kyllä ollaan oltu sottaisia. Viisi tuntia jynssäsin keittiön seiniä, jääkaappia ja muita kaappeja eikä vielä valmista tullut. Vielä edessä huomenna tuo keittiön loppuun siivoaminen ja sitten pitää käydä muiden huoneiden kimppuun. Onneksi ne ei ole niin sottaisia. Koiraperhe ollaan ja koirakarvoja joka paikassa siis myös joka keittiön kolossa ja niitä puhdistelin. Samoin keittiön seinät järkyttävät, kun rapaiset koirat niihin ovat nojailleet. Siivoaminen on raskasta!

Siinä sen näkee,kannattaa siivota kunnolla vaan muuton yhteydessä.. Mitä jotkut rapaiset koirat edes tekee keittiössä? Me ei olla koiraperhe mutta oon luullu et jos koira ulkoa tullessa kuranen/likanen niin viedään saman tien pesulle..
Muutenkin,kaapit,seinät ym kannattaa siivota säännöllisesti niin se ei ole (niin kovin) raskasta.

Kyllä olen tehnyt ns. kevätsiivouksen pari kuukautta sitten ja tottakai ruokakaappeihin tulee tehtyä ylläpitosiivousta monta kertaa vuodessa, mutta koirista lähtee karvaa ja rapaa. Ei koiria voi pestä kolmea kertaa päivässä. Pitkäturkkisia rapatassuja nuo on ja ei koiraperheessä tietystikään voi olla siistiä ja karvatonta.

Normaalisti tulee siivottua vähän kerrallaan, mutta kyllä nämä muutosiivoukset on aika hankalia, kun pitää nopeasti tehdä suursiivous.

Vaikka koira olis silmämääräisesti puhdas, saattaa siitä silti jäädä likajälkiä jne..Tiedän koska itekkin olen seiniä sen takia pessyt..hyvin näki vanhassa asunnossa mihin seinään koira aina nojaili..

Ite kuljetan rapasen koiran aina kylpyhuoneeseen kuivamaan,tosin sinnekkin joutuu viemään keittiön kautta..

Yhteistyössä