Laittakaa kuvia itsestänne :)

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja äijä4life;26850128:
Hyvä jos ei ole, useat naiset jostain syystä ottavat luonnolliseksi asennokseen juuri tuon, koska pelkäävät kaksoisleukaa. Kuvakulma ei ole sinulle edullinen, kauniit silmät vaativat huomion. Nyt huomio on muualla upeiden paksujen hiusten vuoksi. Korosta sitä mikä on kaunista, sen vuoksi sanoin silmämeikistä. Joko tumma rajaus tai tumma hazy.
Tummia rajauksia käytän, jos lähden jonnekin juhliin tms. Sen sijaan Kaksplussan kuvaketjuun tämä kuvakulma, silmämeikki jne. ovat ihan tarpeeksi edullisia. Mulla on sen verran kiireinen ja mielekäs elämä, etten ehdi kauheasti tällaisia valokuvausasioita miettimään. Johtuu varmaan myös siitä, että omaan sen verran hyvän itsetunnon, ettei nämä asiat kauheasti vaivaa. :)

Mutta kiitos tosiaan ehdotuksista. Tiedän itsekin, että tumma silmämeikki sopii mulle. Teen yleensä joko mustalla luomivärillä tai eyelinerillä vahavt rajaukset ylös. Sellaiset, mitkä jatkuvat viistosti ylös, kissamaisesti. Vaaleat luomet yleensä jätän.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="Söpöliini";26850198]Aivan ihana! Ei ihme, että miehet jahtaavat sinua ties minkälaisten timanttisormusten kanssa :) Tulee vähän mieleen Lenita Airisto ilman meikkiä ja suoristetulla tukalla :)[/QUOTE]

no jos tää ei oo vitsi:D niin hups:D ja kiitos:ashamed:

mutta en tiedä kuka on Lenita
 
vrs
Fortunate on todella hot. :p (Niin siis saihan täällä nyt avoimesti kuolata...?)

Venakolle mun yleensä tekee mieli vaan huutaa, kun jutut ärsyttää, mut onhan tuo söpö silti. Tukka vaan vois olla eri mallia, ettei peittäs kasvoja. :)
 
Venakko Milanna
Fortunate on todella hot. :p (Niin siis saihan täällä nyt avoimesti kuolata...?)

Venakolle mun yleensä tekee mieli vaan huutaa, kun jutut ärsyttää, mut onhan tuo söpö silti. Tukka vaan vois olla eri mallia, ettei peittäs kasvoja. :)
Kiitos:heart:, mä mietinkin jo joku uusi kampaus, pidennys ainakin meen laitamaan, mutta en tiedä mitä uutta keksin hiuksille ja mikä väri:ashamed: tai on ainakin 2 mielessä, mutta jos ne ei pystyy sen mulle tehdä, mun pakko etsiä jotai muuta kampaamo
 
:LOL: äijä4life yrittää epätoivoisesti provosoida kaikkia. Antakaa ny joku sille draamahuomiota ettei ihan pienen röllin tunteet mene rikki.
Meikäläistä jos tahtoo provosoida, niin huomio tosiaan kannattaa keskittää johonkin ihan muualle kuin ulkonäköön. :)

Tällaiset ketjut ovat tietysti ihan otollisia etenkin taitamattoman provosoijan näkökulmasta, kun niin monet ottavat ymmärrettävistä syistä oman turpavärkkinsä aika henkilökohtaisesti.
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Oikeasti harva ei tiedosta, toiset vain ovat niin herkkiä niille virheille.
Minulla on kehossa ja naamassa niin paljon virheitä (suurimman osan havaitsin jo ennen raskauksia), etten osaa olla enää niille herkkä :D Ennen piilottelin itseäni enkä uskaltanut olla oma itseni, nykyään uskallan koska olen oppinut olemaan sinut itseni kanssa. Toki aion yrittää tämän raskauden jälkeen muokata ulkomuotoani, mutta naama pysyy samana kuitenkin :D
 
Kepsis
Minulla on kehossa ja naamassa niin paljon virheitä (suurimman osan havaitsin jo ennen raskauksia), etten osaa olla enää niille herkkä :D Ennen piilottelin itseäni enkä uskaltanut olla oma itseni, nykyään uskallan koska olen oppinut olemaan sinut itseni kanssa. Toki aion yrittää tämän raskauden jälkeen muokata ulkomuotoani, mutta naama pysyy samana kuitenkin :D

hmm... en ny viitti lähteä etsimään ketjusta kuvaasi, mutta muistikuva oli kyllä sellainen että sinä olit hottis.
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
vrs
Kiitos:heart:, mä mietinkin jo joku uusi kampaus, pidennys ainakin meen laitamaan, mutta en tiedä mitä uutta keksin hiuksille ja mikä väri:ashamed: tai on ainakin 2 mielessä, mutta jos ne ei pystyy sen mulle tehdä, mun pakko etsiä jotai muuta kampaamo
Sä oot hämmentävä tyyppi, tiedätkö sitä? :D Siis ku sä oot varmaan tosi kiva, mut silti joku sussa ärsyttää. :confused: Mä oon puol lapsuutta viettäny tuolla etelänaapurissa ja varmaan siitä johtuen sussa on jotain niin tuttua, etten osaa suhtautua. :D
 
Meikäläistä jos tahtoo provosoida, niin huomio tosiaan kannattaa keskittää johonkin ihan muualle kuin ulkonäköön. :)

Tällaiset ketjut ovat tietysti ihan otollisia etenkin taitamattoman provosoijan näkökulmasta, kun niin monet ottavat ymmärrettävistä syistä oman turpavärkkinsä aika henkilökohtaisesti.
Sama juttu...tai onhan täällä nyt koitettu mua provota vaikka miten mutta eipä se onnistu jos mua ei oikeasti tunne...
 
"vieras"
provoilijat ei täällä välitä kettuakaan siitä miten heidän haukkumansa hlö suhtautuu, kun tietävät sen että todennäköisesti kohde vain esittää ettei haukku satuttanut. Kaikkia se satuttaa, ja sen nuo haukkujat hyvin tietävät.
 
Venakko Milanna
Sä oot hämmentävä tyyppi, tiedätkö sitä? :D Siis ku sä oot varmaan tosi kiva, mut silti joku sussa ärsyttää. :confused: Mä oon puol lapsuutta viettäny tuolla etelänaapurissa ja varmaan siitä johtuen sussa on jotain niin tuttua, etten osaa suhtautua. :D
No siitä mä huomasin:D. Jostain syystä mä ärsytän ihmisiä, en tiedä kyllä syytä. Mutta joku vika minussa näköjään on, ehkä mun käyttäytyminen, tyyli puhua, en tiedä:D. Mulle kerran mun paras kaveri sanoi kun oli ihan kännissä että olen sellainen tyyppi, eli jooko ihmiset tykkää minusta ja luota minulle tai inhoavat mua yli kaikki hih:D.
Siis missä olet vetänyt lapsuutta?:)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä