Pystyisikkö seukkaa pari senttii lyhyemmän miehen kans?

Lyhyempi mies olis

  • total turn off

    Ääniä: 18 64,3%
  • ihan ok

    Ääniä: 3 10,7%
  • kuuminta hottia

    Ääniä: 1 3,6%
  • pituus ei ratkaise <3

    Ääniä: 9 32,1%

  • Äänestäjiä yhteensä
    28
  • Kysely suljettu .
Nyt olis kiikarissa todellinen namupala, jolla olis kaikki edellytykset mun raksuksi mut mut nyt kuumana perunana on vain just toi pituusero, joka menee kerrankin niin päin et mä olisin se pitempi osapuoli...tosin vaan kahden sentin pituuserolla mut se ei ookkaan ehkä ihan niin pikkanen juttu jos mun kaikki edelliset miehet ja exät on kuitenkin olleet mua pitempiä...et tottuisko siihen? Kellään kokemusta, että miten arki sujuu jos mies lyhyempi?
 
[QUOTE="vieras";26847538]Miten se vaikuttaa arkeen jos mies on lyhyempi?! Voi jessus..

Ja kyllä pystyisin, tai 8v ollaan naimissa jo oltu. Minä olen 172cm ja mies 170cm..[/QUOTE]

No just esim.... you know!! Et miten se onnistus :D

Mut ihanaa hei kuulla tällainen rohkaiseva juttu :heart: Oliks teille kummallekaan ongelma toi pituusero kun tapasitte??
 
Se mies olis vaan 153 cm mut silti se merkitsee enemmän mitä ihminen on persoonana HENKISESTI kuin mitä näkyy fyysisesti. Tosin se mietityttäis että haluisinko näin pieniä lapsia kuin itse olen, ois helpompaa olla keskimittainen.
 
Aikoinani mietin mitä mieheltä haluan... Muutamia ehdottomia ulkonäkö kriteereitä oli, mutta eipä ne nyt sitten enää painakkaan, kun paketti on muuten niin täydellinen :)

Eli tuskin se pituuskaan olisi ylitse pääsemätön este jos oikeesti toisesta välittää.
 
  • Tykkää
Reactions: sinisulka
möhtis
No mä oon 158cm pitkä(pätkä), enkä ole ikinä tuntenut ketään mua lyhyempää miestä, ihan aikusta miestä siis. Kamalaa myöntää (oonko oikeesti näin pinnallinen.. :ashamed: ), mut tuskin tuon kokoiseen mieheen ihastuisin pelkän ulkonäön perusteella. Siinä vaiheessa, kun se toinen kolahtaa täysin kohdalle, niin ne ulkoiset mieltymykset saattaa muuttua aika paljonkin. Jos tuo mun mies ois noin lyhyt, niin kyllä oisin hänet siltikin ottanut siinä vaiheessa, kun pääsin tutustumaan toiseen kunnolla.

Olipas hölmösti muotoiltu toi vika lause, mut en jaksa muotoilla uudelleen. :D
 
"vieras"
No siis kyl miettisin kahteen kertaan et alkasinx olee... voi olla et tulee just ongelmii ihan arkisis asiois ton pituus eron takii. Ja mitens sit korko kenkien kans tai voitko ees käyttää niit enää : / Mut tsemppii!
 
  • Tykkää
Reactions: Sanna80
hihii
[QUOTE="vieras";26847787]No siis kyl miettisin kahteen kertaan et alkasinx olee... voi olla et tulee just ongelmii ihan arkisis asiois ton pituus eron takii. Ja mitens sit korko kenkien kans tai voitko ees käyttää niit enää : / Mut tsemppii![/QUOTE]

:-D
 
dah
[QUOTE="vieras";26847787]No siis kyl miettisin kahteen kertaan et alkasinx olee... voi olla et tulee just ongelmii ihan arkisis asiois ton pituus eron takii. Ja mitens sit korko kenkien kans tai voitko ees käyttää niit enää : / Mut tsemppii![/QUOTE]

Ootsä sinisulan systeri :LOL:
 
"joogaaja"
Jos rakastaa, rakastaa ehdoitta. Myös pituusehdoitta! =) Miestä ei tarvitse olla pitkästi, jotta se on hyvä;)

Itse olen vähän pidempi kuin mieheni, eikä 9v yhteiseloa ole haitannut mitenkään. Hyvin synkkaa joka alalla, niin sängyssä kuin kotonakin. En ymmärrä miten se voisi vaikuttaa mihinkään?? Tiiän kuule niin monta miestä, jotka ovat vaimojaan pidempiä, mutta muuten ihan kelvottomia=D

Vaikka minulle on ihan sama, mitä julkkikset ym hollywood tähötöset tekevät, niin jos se yhtään lohduttaa...sieltä löytyy liuta pariskuntia, joissa nainen on pidempi miestä, eikä yhtään noloile käyttää korkokenkiä tms... :D
 
  • Tykkää
Reactions: sinisulka
"vieras"
Voi hyvänen aika sentään... Aviomieheni on minua 5 senttiä lyhyempi enkä ole koskaan kokenut sitä ongelmana. En edes huomaa ellei seistä peilin edessä vierekkäin. Miksi miehen pitäisi olla pitempi? En tiedä miten te muut sen koette mutta itselläni menee yli ymmärryksen.
 
  • Tykkää
Reactions: sinisulka
hihii
[QUOTE="vieras";26848618]Voi hyvänen aika sentään... Aviomieheni on minua 5 senttiä lyhyempi enkä ole koskaan kokenut sitä ongelmana. En edes huomaa ellei seistä peilin edessä vierekkäin. Miksi miehen pitäisi olla pitempi? En tiedä miten te muut sen koette mutta itselläni menee yli ymmärryksen.[/QUOTE]

No vitsihän tämä aloitus oli. Ei kukaan voi tosissaan miettiä jotain parin sentin pituuseroja.
 
7thHeaven
Olen itse 149cm, eli mies olisi todella lyhyt. Näytän jo yksin niin naurettavalta, että toinen pygmi rinnalleni, ei kiitos. Tarvin raamikkaan suojelijan kun itse käyn aukomaan tuntemattomille päätä pimeillä kujilla.
 
  • Tykkää
Reactions: Halin
Joo mä en tajua, et miten lyhyet naiset on aina niin *** ylpeitä lyhyydestään :D siis yrittävät tota että voi voi kun mä oon niin lyhyt..mut samalla kuulee äänensävystä et ne ei oo siitä yhtään pahoillaan :D joos siis kyl mä ymmärrän että te ette halua lyhyempää miestä..mut mun skaalassa mennään siis yli 170 sentissä...kiitos teille kaikille tosi rohkaisevista palautteista, kun kerroitte että seksi yms. kaikki sujuu pari senttiä lyhyemmänkin miehen kanssa :heart: voi siis olla, et mä uskaltaudun tapaamaan yhden pari senttiä lyhyemmän miehen :D niin siis ei se ehkä mulle olisi ongelma, mut mietin et jos sille miehelle olisi??
 
7thHeaven
Joo mä en tajua, et miten lyhyet naiset on aina niin *** ylpeitä lyhyydestään :D siis yrittävät tota että voi voi kun mä oon niin lyhyt..mut samalla kuulee äänensävystä et ne ei oo siitä yhtään pahoillaan :D joos siis kyl mä ymmärrän että te ette halua lyhyempää miestä..mut mun skaalassa mennään siis yli 170 sentissä...kiitos teille kaikille tosi rohkaisevista palautteista, kun kerroitte että seksi yms. kaikki sujuu pari senttiä lyhyemmänkin miehen kanssa :heart: voi siis olla, et mä uskaltaudun tapaamaan yhden pari senttiä lyhyemmän miehen :D niin siis ei se ehkä mulle olisi ongelma, mut mietin et jos sille miehelle olisi??
Ööööh.. Excuse me?
 
[QUOTE="joogaaja";26847998]Jos rakastaa, rakastaa ehdoitta. Myös pituusehdoitta! =) Miestä ei tarvitse olla pitkästi, jotta se on hyvä;)

Itse olen vähän pidempi kuin mieheni, eikä 9v yhteiseloa ole haitannut mitenkään. Hyvin synkkaa joka alalla, niin sängyssä kuin kotonakin. En ymmärrä miten se voisi vaikuttaa mihinkään?? Tiiän kuule niin monta miestä, jotka ovat vaimojaan pidempiä, mutta muuten ihan kelvottomia=D

Vaikka minulle on ihan sama, mitä julkkikset ym hollywood tähötöset tekevät, niin jos se yhtään lohduttaa...sieltä löytyy liuta pariskuntia, joissa nainen on pidempi miestä, eikä yhtään noloile käyttää korkokenkiä tms... :D[/QUOTE]

Oon ehkä löytänyt elämäni miehen :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Ööööh.. Excuse me?
just se ku kailotetaan, että voi voi kun mä oon niin pieni...mut sit haetaankin sillä vaan positiivista huomiota :D siis ei siinä mitään pahaa ole!! Sitä vaan ihmettelen, et miks ei voi suoraan sanoa että musta on nastaa olla lyhyt..esim. mä voin sanoa että oon aina nauttinut olostani pitkänä ja näyttävänä, klassisen kauniina naisena. Useimmat kyl vetää siitä herneet nenään, että siks mä annan joskus ihmisten luulla että mun pituus häiritsee mua. Mut nooot. Ainoastaan nyt on poikkeustilanne, kun mies on mua lyhyempi...kaikki exät olleet paljon mua pitempiä mut ehkä siitä just on kiikastanut se, et miks on tullut aina bänks.
 

Yhteistyössä